Αρχική Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του ΠολίτηΆρθρο 6 Διάθεση κατασχεμένων οχημάτων στις αστυνομικές αρχέςΣχόλιο του χρήστη spuros toumpas | 4 Δεκεμβρίου 2010, 13:54
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης». 2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται! 3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει. 4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των "επικουρικών πυροσβεστών", η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες 5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών) 6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010. 7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;