Αρχική Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του ΠολίτηΆρθρο 1 Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Γκίλιας Ιωάννης | 5 Δεκεμβρίου 2010, 02:48
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
α.Θα πρέπει να προβλεφθεί στο Γραφείο 3ψήφιος αριθμός τηλεφώνου, χωρίς χρέωση, ο οποίος να κοινοποιείται ευρέως και κατά τακτά χρονικά διαστήματα στους πολίτες, ώστε να γίνει βίωμά τους και να μπορούν να τον χρησιμοποιούν με ευκολία (πχ 100, 166, κλπ).Σε συνέχεια αυτού, θα έλεγα ότι ο πολίτης πρώτα θα έπρεπε να καταγγέλει την παράβαση των οργάνων της πολιτείας τηλεφωνικά και επώνυμα και στη συνέχεια, εφ'όσον του ζητηθεί, να αποστέλει οποιδήποτε στοιχείο ή έγγραφο, σχετικό με την υπόθεση. β.Πρακτικά, πώς θα ικανοποιείται ο "κακοποιηθείς πολίτης" από την Πολιτεία, πέραν της τυχόν πeιθαρχικής ή ποινικής δίωξης του οργάνου; Θα υπάρξει πρόβλεψη γιά ηθική, οικονομική ικανοποίηση, κλπ στο επίπεδο του Γραφείου ή η όλη διαδικασία θα είναι γραφειοκρατική και ο πολίτης, μετά την προσκόμιση/αποστολή των στοιχείων δεν θα έχει ουδεμία ενημέρωση; γ. Καίριο θεωρώ ότι είναι το ζήτημα των μαρτύρων, οι οποίοι σε τέτοιες περιπτώσεις σπανίως υπάρχουν.Προκειμένου το Γραφείο να αποκτήσει έναν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης, θα πρέπει να αναπτύξει ανάλογη φιλοσοφία κατά το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο", "ο Πολίτης έχει πάντα δίκιο", έως ότου το όργανο-παραβάτης αποδείξει με αδιάσειστα στοιχεία το αντίθετο.