Αρχική Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του ΠολίτηΆρθρο 1 Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 6 Δεκεμβρίου 2010, 00:50
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι προϋπόθεση για να λειτουργήσει ένας θεσμός που έχει σχέση με την παρακολούθηση της ποιότητας του έργου των δημόσιων Υπηρεσιών και την παρέμβασή του σε οποιοδήποτε επίπεδο, είναι να επεμβαίνει εκφράζοντας τους όρους και τις απόψεις των πολιτών.Δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά.Το βλέπομε αυτό σε όλο το φάσμα των Υπηρεσιών του Δημοσίου η οποιαδήποτε εσωτερική Υπηρεσιακή κρίση ή πειθαρχικός έλεγχος είναι σχεδόν άνευ σημασίας.Βασικός λόγος της μη αποτελεσματικότητας του εσωτερικού ελέγχου είναι ο ανθρώπινος παράγοντας, αλλά και οι πολιτικοί εκπρόσωποί μας, που χρησιμοποιούν όλες τις Υπηρεσίες προς άγρα ψήφων. Αυτά τα δύο πράγματα είναι που δημιουργούν τα προβλήματα.Πως θα διώξει πειθαρχικά ένας προϊστάμενος τον υφιστάμενό του;Ενας από τους δύο την επομένη, για να αποδοθεί δικαιοσύνη, θα πρέπει να αλλάξει εργασιακό χώρο.Διότι κάποιες σχέσεις, από σχέσεις συνεργασίας μετατρέπονται σε τυπικές σχέσεις κάτι που δεν μπορεί να περπατήσει σε δημόσιες Υπηρεσίες.Οι οποίες δεν έχουν ούτε καθηκοντολόγιο.Πως όταν ένας πειθαρχικά ανώτερος έχει οδηγήσει έναν σε λήψη πειθαρχικών μέτρων θα δώσει προφορική εντολή την επομένη στο ίδιο πρόσωπο να ασκήσει κάποια δραστηριότητα;Δεν θαλάβει την απάντηση να δώσει γραπτή εντολή κάτι που δεν είναι δυνατόν νασυμβαίνει απ’ ότι μέχρι σήμαρα γνωρίζομε για όλες τις πράξεις των Υπηρεσιών;Αρχίζει λοιπόν άμεσα ένας εσωτερικός πόλεμος και συνεχής διαμάχη που εμπλέκει και άλλους στην υπόθεση.Οπότε λογικό είναι να επιθυμεί ο καθένας το άμεσο κλείσιμο της υπόθεσης.Δεν μπορεί λοιπόν να συσχετίζεται το θέμα της υπεράσπισης των δικαιωμάτων των πολιτών με τις εσωτερικές πειθαρχικές διαδικασίες του οργανισμού της Αστυνομίας.Η Αστυνομία δεν μπορεί να μπεί σε καθεστώς αυτοελέγχου στο θέμα αυτό.επίσης μην αγνοούμε το γεγονός ότοι και οι εισαγγελικές αρχές τους έχουν συνεργάτες.Πως λοιπόν θα τους διώξουν; Λόγω λοιπόν του ανθρώπινου παράγοντα υπάρχει επιείκεια.Αφήστε που οι Εισαγγελείς δεν πρόκειται να συλληφθούν από Αστυνομικούς, γιατί αυτοί να στραφούν εναντίον τους; (Για δέστε πόσες κλήσεις έχουν πληρώσει δικαστικοί εν γένει.Δεν πιστεύω ότι δεν κάνουν παραβάσεις. Το γράφω αυτό διότι όπως έχει δοθεί στην δημοσιότητα το θέμα σχετίζεται με τον εσωτερικό έλεγχο.Ιδιαίτερα το άρθρο 9 είναι ένα ευχολόγιο.Είναι κατ’ αντιγραφή ανάλογου άρθρου από τον θεσμό του Συνήγορου του Πολίτη θεσμό που και ο τελευταίος αιρετός «Αρχοντας» όπως φαίνεται και από τις ετήσιες εκθέσεις τον έχει γραμμένο.Πως θα συνδράμει μια υπηρεσία όταν οι εσωτερική συνοχή της προεξάρχει έναντι της τήρησης των νόμων; Και ποιος τηρεί τους Νόμους σήμερα;ο ανθρώπινος λοιπόν παράγοντας είτε το θέλομε είτε όχι ηθελημένα ή αθέλητα δημιουργεί στρεβλώσεις στο συγκεκριμένο θέμα.Ποιός θα νοιαστεί για τον Αλβανό η τον Πακιστανό αν καταστρατηγήθηκαν τα δικαιώματάτου και δεν θα φροντίσει να έχει καλές σχέσεις με τον συνάδελφό του καλύτερα;Η σιωπή λοιπόν είναι ο κανόνας. Από την άλλη εφ’ όσον μέχρι σήμερα από την στιγμή της σύλληψης κάποιου η της εξέτασης και διακρίβωσης των στοιχείων του όπως λέγεται το θέμα δεν γίνεται κατά τρόπο δημόσιο, τότε ακριβώς αρχίζει και το δημόσιο πρόβλημα.Διότι ο οποιοσδήποτε κρατούμενος τίθεται σε καθεστώς διαπραγμάτευσης και από κεί και πέρα αρχίζει το καθεστώς της διαπλοκής.Παρεμβαίνουν πολιτικοί και αφήνονται ελεύθεροι κρατούμενοι.Πως λοιπόν θα διωχθεί ένας Αστυνιικό όταν πιθανόν από άλλες περιπτώσεις έχει πολιτική προστασία; Ο έλεγχος λοιπόν από εξωτερικό ανεξάρτητο όργανο συγκροτούμενο από Πολίτες.