Αρχική Σύσταση Ελληνικής ΑκτοφυλακήςΆρθρο 2 ΑποστολήΣχόλιο του χρήστη ΦΩΤΗΣ | 6 Δεκεμβρίου 2010, 08:22
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή υπηρετώ σε γραφείο Τροχαίας αυτή την περίοδο θα ήθελα να επισημάνω κάποιες παρατηρήσεις όσον αφορά την Τροχαία. Η ρύθμιση της κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων όπως και οι παραβάσεις του ΚΟΚ για παράνομες σταθμεύσεις στην χερσαία ζώνη θα πρέπει να μεταβιβαστούν στους Καλλικρατικούς Δήμους και στην Δημοτική Αστυνομία όπως έχει γίνει και με την Ελληνική Αστυνομία. ΣΠΚ και τροχονομία - έλεγχος σταθμευμένων οχημάτων στην χερσαία ζώνη δεν συμβαδίζουν με τον στρατιωτικό και αστυνομικό μας ρόλο.Θα πρέπει να περιοριστούν μόνο εντός των Λιμένων και στις εισόδους και εξόδους αυτών. Παράλληλα καταναλώνεται ένα σεβαστό κομμάτι του προσωπικού της κάθε υποστελεχωμένης ήδη Υπηρεσίας κατά 30%(10.142 είναι οι οργανικές μας θέσεις) για καθήκοντα που μπορούν να εκτελεστούν από την Δημοτική Αστυνομία ,στερώντας έτσι σημαντικότατες υπηρεσίες από τον Πολίτη. Από την μια, μας υποβιβάζει ως Σώμα στον ρόλο της Δημοτικής Αστυνομίας που δεν είναι καν ένοπλο Σώμα και από την άλλη μας μετατρέπει στα μάτια των πολιτών σε εισπρακτικούς υπαλλήλους των Οργανισμών Λιμένων που είναι Α.Ε. γεγονός που εξαγριώνει τους Πολίτες. Είναι διαφορετικό τα έσοδα να καταλήγουν στα ταμεία μιας Α.Ε από το να καταλήγουν στον Δήμο και εν τέλει στους Δημότες.Θα μπορούσε κάλλιστα ο Καλλικρατικός Δήμος τα έσοδα από τις παραβάσεις των σταθμευμένων οχημάτων (τα οποία δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητα)να τα χρησιμοποιήσει αποκλειστικά για ανέγερση Δημοτικού Πάρκινγκ λύνοντας έτσι χρονίζοντα προβλήματα των αστικών κέντρων. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.