Αρχική Σύσταση Ελληνικής ΑκτοφυλακήςΆρθρο 1 Μετονομασία Λιμενικού Σώματος-ΥπαγωγήΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Γ | 9 Δεκεμβρίου 2010, 01:24
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να διαχωριστεί τελικά το Λιμενικό Σώμα. Πρέπει να γίνει η Ελληνική Ακτοφυλακή εχοντας σαν πρότυπο την οργάνωση τους ρόλους και τα καθήκοντα που εχει σήμερα η Αμερικανική Ακτοφυλακή. Ενα κομμάτι του Λ.Σ να πάει στο Προστασίας του Πολίτη για τα καθαρά αστυνομικά καθήκοντα εντός του λιμανιού η των παραλιμένιων περιοχών. Να ενσωματωθεί στην ΕΛΑΣ αυτό το κομμάτι. Τον πρώτο καιρό να ειναι ως τμήμα σαν Ναυτική αστυνομία η να λέγεται ως αστυνομία λιμένων. Κατόπιν αφομοίωση στην ΕΛΑΣ. Που ειδατε αλλου σε ολον τον κόσμο οι υπηρεσίες της ακτοφυλακής να κάνουν τον τροχονόμο η τον παρκαδόρο μέσα στο λιμάνι και στον μισό δρόμο(απο την μεριά του λιμανιού), να γράφουν κλήσεις για παράνομη στάθμευση, να κάνουν αγορανομία, και τα αλλα κλασσικά αστυνομικά καθήκοντα ?. Η αλλη μεγάλη ιστορία τα λιμεναρχεία. Ως καθαρή ακτοφυλακή αν γίνει το σημερινό ΛΣ δεν θα χρειάζεται παραπάνω πέντε με έξι εδρες με χωρισμό της θαλάσσιας επικράτειας σε πέντε με εξι περιοχές ευθύνης. Τα σημερινά λιμεναρχεία σαν καθαρά αστυνομικές υπηρεσίες αν γίνει ετσι ο ρόλος τους για τα λιμάνια τον πρώτο καιρό μπορούν τουλάχιστον να ενοποιηθούν με τις τοπικές αστυνομίες. Θα υπάρξει μεγάλη οικονομία πόρων. Απορίας αξιον ειναι οι ναυτικές σχολες δηλαδή οι ΑΕΝ και το ΚΕΣΕΝ , οι αλλες σχολές του Ασπροπύργου να εχουν διοικητή, υποδιοικητή, οπλονόμους κλπ. Ασκοπες θέσεις και ανευ αντικειμένου αυτοί οι ανθρωποι εκεί. Οι σπουδαστές ουτε στρατιωτικοί γίνονται και ουτε υπάρχει κάποια στρατιωτική εκπαίδευση. Και κακώς ακόμα υπάγονται στο υπουργείο θαλασσίων υποθέσεων και στο ΛΣ. Με την ιδια συλλογιστική τότε και οι Ιατρικές να υπάγονται στο υγείας, η γεωπονική στο Αγροτικής ανάπτυξης, το Πολυτεχνείο στο αντίστοιχο υπουργειο. Επίσης το τρελλο της υποθέσεως που πρέπει να σταματήσει αλλά και να φύγει τελείως απο το ΛΣ ειναι το θέμα του ελεγχου της Ναυτικής εργασίας, ναυτολογήσεων, ανεργίας κλπ. Με ποιά συλλογιστική στην σημερινή εποχή το λιμεναρχείο να ναυτολογεί και να απολύει ναυτικούς στα πλοία. Με την ιδια συλλογιστική η αστυνομία να σφραγίζει τα βιβλιάρια πρόσληψης απολυσης εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα. Ασκοπες εργασίες που ηταν λογικές για παλιές εποχές αλλά οχι για σήμερα, αλλά που συνεχίζονται μόνο και μόνο να υπάρχει αντικείμενο εργασίας δηλαδή γραφειοκρατεία και κατ΄επέκταση θέσεις εργασίας. Αφήνω τελευταίο και το θέμα των Προξενικών λιμεναρχών. 26 καλοπληρωμένες θέσεις Λιμενικών αξιωματικών και ανάλογες θέσεις γραμματέων πολιτικών υπαλλήλων στο εξωτερικό και ενα σωρό εξοδα για γραφεία και εξοδα λειτουργίας. Να κάνουν? και τι κάνουν σήμερα στην εποχή της τεχνολογίας? Μόνο Χράπα χρούπα σφραγίδες σε χαριά και ημερολόγια και τίποτα αλλο. Κάποιες αλλες εποχές χρειαζόντουσαν σήμερα πέρα απο δύο τρεις θέσεις σε κέντρα ναυτιλιακών αποφάσεων ειναι εντελώς αχρείαστοι. Οποιοι ισχυριστούν περί επιθεωρήσεων και αλλα να μην τα λένε πλέον. Τα των επιθεωρήσεων πλέον τα εχουν αναλάβει τα MOU το USCG kαι τα κατά τόπους State port control. Και για κάποια ειδική ανάγκη υπάρχουν και οι πρεσβείες και τα προξενεία . Τελειώνοντας , αν εγώ θεωρούμαι υπερβολικός ας ρωτήσει πως δουλεύει το αντίστοιχο σύστημα σε αλλες χώρες ακόμα και τις ανεπτυγμένες ναυτιλιακά δηλαδή σε στόλο. ΥΓ. Στην Βόρεια Ευρώπη στα λιμάνια και στα τέρμιναλ των επιβατικων σταθμών καθήκοντα ρύθμισης και ευθύνης επιβιβάσεων αποβιβάσεων επιβατών / οχημάτων το εχουν οι ιδιες εταιρείες. Εδώ δεκάδες λιμενικοί στο λιμάνι κάνουν τον τροχονόμο και τον ελεγχτή εισητηρίων ακόμη. Γιατί? Καιρός δεν ειναι να αλλάξουν τα στραβά και ανάποδα?