Αρχική Σύσταση Ελληνικής ΑκτοφυλακήςΆρθρο 2 ΑποστολήΣχόλιο του χρήστη Γιάπρος Σπύρος | 9 Δεκεμβρίου 2010, 21:05
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γ. ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ παρ 4 εδ β. Τη δίωξη του λαθρεμπορίου και της αρχαιοκαπηλίας, των εγκλημάτων που προβλέπονται από τα άρθρα 187 και 187Α του Ποινικού Κώδικα όπως ισχύουν κάθε φορά και κυρίως τη δίωξη της διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, του ηλεκτρονικού εγκλήματος και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες. θα ανατεθούν δηλαδή στο Λ.Σ. αρμοδιότητες της Δ/νσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και του ΣΔΟΕ ? Δ. ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ παρ. 5 εδ. δ. Τον έλεγχο της τήρησης των διατάξεων που αφορούν τη διακίνηση, παραμονή και εργασία των αλλοδαπών στη χώρα και ιδίως την αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης. Όπως είναι γνωστό τα θέματα των αλλοδαπών υπάγονται στην αρμοδιότητα της ΕΛΑΣ ΑΚΟΜΑ και στο ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΧΩΡΟ [άρθρο 4 παρ β Ν444/70] Ε. ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΡΩΝ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΝΑΥΣΙΠΛΟΙΑΣ το κείμενο είναι πολύπλοκο χωρίς να είναι πλήρης και περιορίζεται δεσμευτικά και χωρίς λόγο σε συγκεκριμένες διεθνείς συμβάσεις-όργανα ενώ επίσης περιορίζεται στον έλεγχο σε λιμένες χωρίς να περιλαμβάνεται έλεγχος σε λοιπές παράκτιες περιοχές όπου δεν υπάρχει λιμένας Κατά τη γνώμη θα ήταν απλούστερο και ορθότερο ως εξής Τον έλεγχο παντός πλοίου και του πληρώματός του: α] ανεξαρτήτως σημαίας που καταπλέει/αποπλέει στην/από την Ελληνική Επικράτεια (port and flag state control), β] ελληνικής σημαίας που καταπλέει/αποπλέει σε/από λιμένα της αλλοδαπής όπου λειτουργεί Έδρα Ναυτιλιακών Ακολούθων (flag state), προς διαπίστωση συμμόρφωσής προς την ισχύουσα κάθε φορά νομοθεσία, εθνική και διεθνή κατά περίπτωση, περί: α] αξιοπλοΐας, ασφάλειας ναυσιπλοΐας, προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος, β] ναυτικής εργασίας και συνθηκών και όρων εργασίας, γ] ασφαλούς στελέχωσης και πιστοποίησης, 2. Σε ότι αφορά την ασφάλεια ναυσιπλοίας την έρευνα διάσωση και τα συστήματα θαλάσσιας κυκλοφορίας διαπιστώνονται ότι η ίδια αρμοδιότητα ανατίθεται σε άνω του ενός όργανα συγκεκριμένα Στο άρθρο 7 παρ 7 καθορίζονται οι αρμόδιες επιμέρους διευθύνσεις του Κλάδου Ασφάλειας Ναυσιπλοίας Στο παρόν άρθρο η παρ 7 εδ δ ορίζει ότι στην έρευνα διάσωση περιλαμβάνονται αρμοδιότητες ηλεκτρονικών και τηλεπικοινωνιακών μέσων και συστημάτων θαλάσσιας κυκλοφορίας όπως ειδικότερα περιγράφονται στις διατάξεις της παραγράφου 3 εδάφια β΄ και γ΄ του άρθρου 21 του π.δ. 242/1999 (ΦΕΚ Α΄ – 201), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Όμως στο άρθρο 7 παρ 7 εδ γ καθορίζεται η Διεύθυνση Παρακολούθησης Θαλάσσιας Κυκλοφορίας ώς ειδική διεύθυνση για θέματα ηλεκτρονικών και τηλεπικοινωνιακών μέσων άρα διαφορετική διεύθυνση από την Διεύθυνση έρευνας διάσωσης Τελικά πού υπάγονται οι αρμοδιότητες ηλεκτρονικών και τηλεπικοινωνιακών μέσων και συστημάτων θαλάσσιας κυκλοφορίας όπως ειδικότερα περιγράφονται στις διατάξεις της παραγράφου 3 εδάφια β΄ και γ΄ του άρθρου 21 του π.δ. 242/1999 (ΦΕΚ Α΄ – 201), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει ??? Στην Διεύθυνση έρευνας διάσωσης ή στην Διεύθυνση Παρακολούθησης Θαλάσσιας Κυκλοφορίας ???????????? 3. παρ 7 εδ ε. Την εκτέλεση εγκυκλίων διαταγών και οδηγιών που εκπονούνται από τις καθ’ ύλην αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, για θέματα που αφορούν την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας μέσα και έξω από τον ελληνικό θαλάσσιο χώρο. Το ένα υπουργείο δεν μπορεί να διατάξει κάποιο άλλο. Έρχεται σε αντίθεση με κάθε αρχή διοικητικού δικαίου προφανώς είναι λάθος η διατύπωση και κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να διορθωθεί ώς εξής Η εφαρμογή εγκύκλιων διοικητικών και τεχνικών οδηγιών που εκπονούνται από ....... και αφορούν το έλεγχο εφαρμογής όρων ασφαλούς ναυσιπλοίας [όπως για παράδειγμα εκπονούνται παρόμοιες οδηγίες από το υπουργείο μεταφορών και με κανονιστική διαταγή του ΑΕΑ εφαρμόζεται από τα τμήματα τροχαίας] η στο ορθότερο η εφαρμογή κανονιστικών πράξεων που εκπονούνται από ....... και αφορούν το έλεγχο εφαρμογής όρων ασφαλούς ναυσιπλοίας επίσης θεωρώ σκόπιμο να περιληφθεί διάταξη αντίστοιχη της ΕΛΑΣ [Ν1481/84 άρθρο 18 παρ 7 οπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 34 του Ν.2168/1993] η οποία να προβλέπει ότι Το ΛΣ-ΕΛΑΚ εκτελεί μόνο τα έργα που προβλέπονται από διατάξεις νόμων, προεδρικών διαταγμάτων ή υπουργικών αποφάσεων τα σχέδια των οποίων έχουν προσυπογραφεί από τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη". ΣΤ. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ισχύουν όσα προαναφέρθηκαν περί γνήσιας και μή γνήσιας παραπομπής Η παραπομπή να καταργηθεί και στο κείμενο του άρθρου να περιληφθεί το επιθυμητό κείμενο του ΠΔ 242 Ζ. ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ παρ 9 εδ. γ. Την πρόληψη και αντιμετώπιση κάθε άλλης παράνομης δραστηριότητας. Από το άρθρο 7 παρ 5 εδ γ καθορίζεται ΕΙΔΙΚΗ διεύθυνση για θέματα θαλασσίων συνόρων. Μια ειδική διεύθυνση δεν δύναται να ασχολείται με ΓΕΝΙΚΑ καθήκοντα όπως είναι η ''κάθε άλλη παράνομη δραστηριότητα'' άλλωστε για κάθε ''άλλη παράνομη δραστηριότητα'' αρμοδιότητας Λ.Σ. καθορίζεται και αρμόδια διεύθυνση