Αρχική Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΆρθρο 1 Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π | 30 Νοεμβρίου 2009, 21:02
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλό φαίνεται αλλά θα έλεγα να γίνονται δεκτές και προφορικές καταγγελίες εφόσον δίνονται επαρκή στοιχεία, άλλωστε από το τηλεφωνο μπρείτε να έχετε ότι στοιχεία θέλετε. Δεν θα είναι εύκολο για έναν απροστατευτο πολίτη να καταγγείλει π.χ. ένα διοικητή ΑΤ φανερα, ούτε θα μπεί στον κόπο να πάει σε κάποιο γραφείο να κάνει αυτοπροσώπος καταγγελία. Τα στοιχεία των πολιτων καλό θα ήταν να είναι απόρρητα,μόνον τότε θα ανοίξουν στόματα και θα γίνει δουλειά. Επίσης το γραφείο δεν θα πρέπει να στελεχωθει με αστυνομικούς γιατί εκεί θα λειτουργήσει η ομερτά και η συναδελφική αλληλεγγύη, ίσως κάποιοι δικαστικοί να ήταν χρήσιμοι, ώστε να δωθούν και αρμοδιότητες πειθαρχικής δίωξης εκτός των περίφημων υπηρεσικών συμβουλίων, όπου κόρακες καλλούνται να βγάλουν τα μάτια άλλου κορακα. Επειδή βρέθηκα σε τέτοια θέση ο πολίτης δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ο κακός της υπόθεσης, αλλά το θύμα που ρισκάρει να καταγγείλει έναν παντοδύναμο και πολλαπλώς προστατευόμενο αστυνομικό, πόσοι άραγε απολύθηκαν τα τελευταία χρόνια; τρανό παράδειγμα ο ειδικός φρουρός που αρκετές φορές κατηγορήθηκε αλλά η απόλυση εκκρεμούσε στο ανώτατο υπηρεσικό συμβούλιο!!!! κάτι χρόνια. Ευτυχώς που συνελήφθει στη Γερμανία ειδάλλως ακόμα θα ήταν στο σώμα. Επίσης ούτε και ο αστυνομικός να φοβάται και την σκιά του.Πρέπει να βρεθεί χρυσή τομή.