Αρχική Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΆρθρο 3 ΑρμοδιότητεςΣχόλιο του χρήστη Georgios @Nikopoulos | 1 Δεκεμβρίου 2009, 18:24
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να επιτρέπεται η βιντεοσκόπηση και η ηχογράφηση από τους πολίτες τυχόν απρεπούς συμπεριφοράς των οργάνων της τάξεως κατά την άσκηση της υπηρεσίας των. Να δέχεστε και να διερευνάτε και ανώνυμες καταγγελίες επαρκώς τεκμηριωμένες καταγγελίες και τα τεκμήρια αυτά να είναι αποδεκτά από τα δικαστήρια. Αλλιώς θα τα βλέπετε ανεβασμένα στο YouTube ή στον τύπο Για παράδειγμα: Ο πολίτης που θα καλέσει μία υπηρεσία και θα αντιμετωπίσει κατεβασμένα τηλέφωνα, άγνοια, αδιαφορία ή αγενή συμπεριφορά δεν πρόκειται να προβεί σε επώνυμη καταγγελία. Μπορεί όμως να ηχογραφήσει την συνδιάλεξη, να σας την στείλει και να σας δώσει την ευκαιρία να διορθώσετε πολλά κακώς κείμενα. Στον βαθμό που η συνδιάλεξη αφορά θέματα της υπηρεσίας δεν πρέπει να ισχύει η προστασία των προσωπικών δεδομένων του υπαλλήλου που απαντά.