Αρχική Διερεύνηση Ναυτικών ΑτυχημάτωνΆρθρο 8 (Άρθρο 8 παράγραφος 1, 2 της Οδηγίας) Ελληνική Υπηρεσία Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων και ΣυμβάντωνΣχόλιο του χρήστη Καζάρας Κων/νος | 17 Σεπτεμβρίου 2011, 17:58
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ την ανάλυση/διερεύνηση ατυχημάτων ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία για να μπορεί να γίνει μόνο από προσωπικό που θα τοποθετηθεί με απόσπαση ή μετάθεση. Υπάρχουν ερευνητές με διδακτορικούς τίτλους στο ευρύτερο αντικείμενο της Ασφάλειας (Safety) και της Διερεύνησης Ατυχημάτων οι οποίοι θα ήταν κατάλληλοι (και σαφώς απαραίτητοι) σε μια τέτοια ομάδα. Το γεγονός ότι στη διαβούλευση ορίζεται ότι μπορεί να ζητηθεί από πανεπιστημιακά ιδρύματα η διερεύνηση ατυχημάτων φαίνεται απλά ένας συμβιβασμός. Τέτοιοι συμβιβασμοί στο θέμα της ασφάλειας έχουν ιστορικά δείξει ότι καταλήγουν σε καταστροφές και σε μεγάλα οικονομικά κόστη. Εν κατακλείδι, θεωρώ ότι το κόστος πρόσληψης καταρτισμένου προσωπικού σε αυτή την ιδιαίτερα κρίσιμη υπηρεσία θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος που συνήθως πληρώνουν όσοι δεν μαθαίνουν από τα συμβάντα ή τα λάθη τους.. Το "learning from events" είναι επιστήμη, όχι υπηρεσιακό σημείωμα. Για την χώρα μας, που επαναλαμβανόμενα τέτοια ατυχήματα έχουν τεράστιο άμεσο και κυρίως έμμεσο (βλ.τουρισμός) κόστος, νομίζω ότι θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στις επιλογές τέτοιου προσωπικού.