Αρχική Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοίαΆρθρο 02: Όροι και προϋποθέσεις έκδοσης άδειαςΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Παρδάλης | 21 Δεκεμβρίου 2011, 21:54
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκτιμώ ότι, η δύο προϋποθέσεις: α. Οι ένοπλοι ιδιώτες φρουροί δεν μπορεί να είναι ηλικίας μικρότερης των εικoσιενός ετών και β. δεν μπορεί να έχουν καταδικαστεί αμετάκλητα σε στερητική της ελευθερίας ποινή μεγαλύτερη των έξι μηνών για οποιοδήποτε αδίκημα που τελέσθηκε με δόλο και πρέπει να αποτελούν προσωπικό εταιρείας με την οποία ο ενδιαφερόμενος πλοιοκτήτης ή διαχειριστής πλοίου υποχρεούται να συνάπτει σύμβαση και η οποία είναι εγκαταστημένη και λειτουργεί νομίμως στην ημεδαπή ή την αλλοδαπή και διαθέτει αναγνωρισμένη πιστοποίηση ποιότητας (ISO) για την παροχή υπηρεσιών που προβλέπονται στον παρόντα νόμο είναι πολύ λίγες και άκρως επικίνδυνες (ως μοναδικές) για την έκδοση άδειας στο προσωπικό να συμμετάσχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Πιστεύω ότι, θα πρέπει τουλάχιστον: α. Να είναι εγγεγραμμένοι σε σκοπευτικό σύλλογο, ώστε να διατηρούν σε ικανοποιητικό επίπεδο τη σκοπευτική τους ικανότητα. β. Να έχουν υπηρετήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας, ώστε να γνωρίζουν την ατομική τακτική και να δύνανται να εκτελούν πυρά αυτομάτων όπλων και πιστολίων, μειώνοντας τον κίνδυνο να αλληλοτραυματιστούν. γ. Να είναι απόφοιτοι τουλάχιστον γυμνασίου, ώστε να έχουν αναπτύξει μία στοιχειώδη κρίση για την αντιμετώπιση ακραίων καταστάσεων. Περιλαμβάνοντας τις παραπάνω προτάσεις, ως προϋποθέσεις για την συμμετοχή προσωπικού στη συγκεκριμένη δραστηριότητα, εξασφαλίζεται η ελάχιστη ασφάλεια του συμμετέχοντος προσωπικού όπως και η ασφάλεια των πληρωμάτων των πλοίων, οι οποίοι θα γνωρίζουν ότι, αυτοί που ασχολούνται με την ασφάλειά τους έχουν ένα επίπεδο δεξιοτήτων.