Αρχική Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοίαΆρθρο 02: Όροι και προϋποθέσεις έκδοσης άδειαςΣχόλιο του χρήστη ΔΟΓΙΒΑΝΗς ΓΕΩΡΓΙΟς | 22 Δεκεμβρίου 2011, 06:36
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παραγραφο 6 του ανωτερω αρθρου διαβαζουμε μεταξυ αλλων: <>. Αυτη η παραμετρος ερχεται σε ευθεια αντιθεση με την παραγραφο 1 του αρθρου ενα του υπο διαβουλευση νομοσχεδιου. Το αρθρο 1, παραγραφος 1 οριζει σαφως οτι : <> Οπως ειναι γνωστο η επιβιβαση μιας ομαδος ασφαλειας σε ενα εμπορικο πλοιο δεν οριοθετει αδρανεια της ομαδος μεχρι την τυχον επαφη και εμπλοκη με πειρατικο στοιχειο. Τουναντιων , σειρα εργασιων λαμβανουν χωρα προς ενισχυση του πλοιου, ενω πολλες φορες οι εργασιες αυτες λαμβανουν χωρα εντος υψηλου κινδυνου περιοχης. Επομενως η λεγομενη προσαρμογη με το πλοιο την οποια οι διεθνεις κανονες ασφαλειας καθοριζουν μεχρι και το υψος της μιας εβδομαδος , δεν ειναι δυνατον να ειναι ευθυνη πλοιαρχου , απο την στιγμη που η ομαδα ασφαλειας δεν αποτελει πληρωμα του πλοιου και ειναι επιφορτισμενη με ενα διαφορετικο αντικειμενο. Δεν ειναι λοιπον τυχαια η απαιτηση διεθνων οργανισμων να εκπαιδευονται στον κωδικα STCW95 και οι παρεχοντες υπηρεσιες ασφαλειας, αφου ετσι θα εχουν πιστοποιηθει για την χρηση των μονιμων και μη υλικων και μεσων του πλοιου που υφιστανται για την ασφαλεια του και την ομαλη πλευση του, εκπαιδευση η οποια θα αμβλυνει τις <> πλοιαρχου. Οπως γινεται λοιπον αντιληπτο δεν ειναι δυνατον να επιφορτισθει ο πλοιαρχος ισως και με ποινικες ευθυνες επειδη καποιος απο την ομαδα ασφαλειας, ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩς στο STCW95, δεν γνωριζει τα βασικα δεδομενα λειτουργειας και ασφαλειας ενος πλοιου οπως καθοριζουν διεθνεις συμβασεις, κανονισμοι και οργανωσεις. Το πλοιο δεν κινδυνευει μονο απο πειρατεια, αλλα και απο τυχον φυσικες και μηχανικες αιτιες που μπορουν να θεσουν τοσο το ιδιο οσο και τους επιβαινοντες σε αυτο σε μερικο ή ολικο κινδυνο, παραμετρους απο τις οποιες δεν εξαιρειται και η ομαδα ασφαλειας ως αλλοτρια. Προς την κατευθυνση αυτη καλο θα ηταν αυτα τα παραβολα για την εκδοση ΑΔΕΙΑς απο τους πλοιοκτητες για την χρηση ομαδος ασφαλειας, τουλαχιστον να υπαρχει μια προβλεψη εστω ενα μερος απο αυτα να πηγαινει στα τμηματα σωστικων και πυροσβεστικων μεσων των σχολων εμπορικου ναυτικου ασπροπυργου-μηχανιωνας προς βελτιωση της παρεχομενης εκπαιδευσεως. Σε οτι αφορα την καταγραφη της δραστηριοτητος. Αυτη η καταγραφη τι εννοια μπορει να εχει και σε ποιες συνηθειες των μελων της ομαδος ασφαλειας μπορει να αναφερεται?