Αρχική Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοίαΆρθρο 02: Όροι και προϋποθέσεις έκδοσης άδειαςΣχόλιο του χρήστη Απόστολος Β | 4 Ιανουαρίου 2012, 01:15
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ σωστές οι επισημάνσεις του Κου ΛΑΖΑΡΗ. Συμφωνώ ιδιαίτερα απολύτως και στις προτάσεις του όσον αφορά το SSA, το SSP που άλλωστε είναι προαπαιτούμενα και προβλεπόμενα από τον International Ship and Port Facility Security Code. Για την προτεινόμενη από τον ίδιο συντόμευση του χρόνου έκδοσης της αδείας, που είναι και ζητούμενο από την «αγορά», και προκειμένου να μην έχουμε «διαρροές», προτείνω οι ιδιωτικές εταιρείες υπηρεσιών ασφαλείας παροχής ένοπλης φρουράς που θα θέλουν να συνεργαστούν με Ελληνικής Σημαίας πλοίο, να υποβάλλουν φάκελλο και να παίρνουν υπό τύπου έγκριση καταλληλότητας – αναγνώριση όταν θα σχηματισθούν τα κριτήρια που πρέπει να πληρούν. Εκεί όποιος θέλει να επενδύσει ας πληρώνει και ένα παράβολο. Για το προτεινόμενο ενιαίο κανονισμό- κώδικα δεν νομίζω ότι είναι οι συνθήκες ώριμες. Νομίζω ότι θα υπάρξουν και σε διεθνές επίπεδο πολλές συζητήσεις. Ας μορφώσουμε τώρα το γενικό πλαίσιο που δεν θα μπορεί να δεχθεί εύκολα αλλαγές (Νόμος) και ας περιμένουμε τις Υπουργικές Αποφάσεις. Δεν νομίζω να δημιουργήσουν σύγχυση. Η καθυστέρηση όμως έκδοσής τους θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα. Το χρονικό αυτό διάστημα πλήρους προσαρμογής κάποιοι θα είναι τελείως παράνομοι χωρίς την θέλησή τους, μόνο και μόνο επειδή θα επιμένουν- και τους είμαστε ευγνώμονες γιαυτό- στην ελληνική σημαία. Το πλοίο δεν μπορεί να περιμένει πότε θα συμφωνήσουν οι υπηρεσίες και τα Υπουργεία μεταξύ τους. Ας δώσουμε ένα χρονικό διάστημα προσαρμογής προκειμένου να δοθεί χρόνος για την έκδοση των Υπ. Αποφάσεων, αλλά και να αναπτυχθεί και υγιής ανταγωνισμός. Ίσως με αναφορά στο άρθρο για τον χρόνο ισχύος.