Αρχική Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του ΠολίτηΆρθρο 43: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης (Διεύθυνση VI)Σχόλιο του χρήστη Γιώργος | 7 Φεβρουαρίου 2013, 10:40
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να ρωτήσω ποια θα πρέπει να είναι τα προσόντα που απαιτούνται για τη θέση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης. Για να συντονίσει τη Διεύθυνση του θα πρέπει να έχει όχι μόνο άποψη, αλλά και σπουδές μηχανολογίας, αρχιτεκτονικής, πληροφορικής, τεχνικές γνώσεις για εναέρια και πλωτά μέσα. Χωρίς να κατέχει όλες τις ειδικές επιστημονικές γνώσεις που απαιτούνται πως θα μπορεί να υπογράφει έγγραφα και να ενημερώνει τους ανωτέρους του για τις εργασίες των τμημάτων στα οποία θα ηγείται; Αν διαθέτουμε πανελλαδικά δυο- τρία άτομα που να συγκεντρώνει ο καθένας όλες τις παραπάνω γνώσεις πιστεύω ότι δεν πρέπει να ανησυχούμε για τίποτα ως έθνος. Επειδή όμως δεν είναι δυνατόν ένα άτομο να συγκεντρώνει όλα τα παραπάνω προσόντα έχω την άποψη ότι καλό θα ήταν η αναδιοργάνωση του Π.Σ να γίνει με κριτήριο όχι μόνο τη μείωση του μισθολογικού κόστους λόγω κατάργησης θέσεων, αλλά βασικά να εκμορντενιστεί η λειτουργία του και να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η γραφειοκρατία . Αντί λοιπόν να αναμίξουμε τόσες διαφορετικές ειδικότητες μέσα σε μια Διεύθυνση είναι καλύτερα να υπάρχουν διακριτοί ρόλοι και αρμοδιότητες.