Αρχική Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του ΠολίτηΆρθρο 21: Σύσταση Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου Επιχειρήσεων (Ε.Σ.Κ.Ε.) μετά από συγχώνευσηΣχόλιο του χρήστη Spiros | 12 Φεβρουαρίου 2013, 08:00
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γενικότερο σχόλιο για τον συντονισμό: Βασική προυπόθεση για να επιτευχθεί ο Συντονισμός σε ένα περιστατικό είναι η επικοινωνία μεταξύ των εμπλεκομένων. Όταν το συμβάν είναι μικρής κλίμακας και εμπλέκονται μόνο πυροσβεστικές δυνάμεις αυτό συνήθως επιτυγχάνεται σε ικανοποιητικό βαθμό. Τα προβλήματα αρχίζουν όταν σε ένα συμβάν εμπλέκονται περισσότερες από μία Υπηρεσίες. Για παράδειγμα (ενδεικτική αναφορά) σε μία δασική πυρκαγιά θα εμπλακούν: 1. Πυρ/κο Σώμα 2. Δασική Υπηρεσία 3. Ελληνικός Στρατός 4. ΕΛΑΣ 5. ΕΚΑΒ Ολες οι παραπάνω υπηρεσίες χρησιμοποιούν διαφορετική συχνότητα ασυρμάτου και "μιλούν" διαφορετική επιχειρησιακή γλώσσα. Αυτό δημιουργεί δυσκολία στην επικοινωνία, τον συντονισμό και εν τέλει στην αποτελεσματικότητα ανιμετώπισης του συμβάντος. Άλλες χώρες το έχουν λύσει αυτό θεσπίζοντας ενιαία κωδικοποίσηση επικοινωνίας ώστε όλοι να "μιλούν" την ίδια επιχειρησιακή γλώσσα [για παράδειγμα σε κάποιες πολιτείες των ΗΠΑ χρησιμοποιούν το Incident Command System (ICS)].