Αρχική Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του ΠολίτηΆρθρο 43: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης (Διεύθυνση VI)Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Αναστόπουλος | 14 Φεβρουαρίου 2013, 12:06
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η νέα εποχή της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης η οποία αποτελεί πλέον τον βασικότερο στρατηγικό κυβερνητικό στόχο, συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο της αναδιοργάνωσης του ελληνικού κράτους για την βελτίωση της παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητάς του. Όπως διαφαίνεται και στον σχετικό Ν. Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Ν 3979/2011), η υλοποίηση των στόχων, επαφίεται στις Διευθύνσεις Πληροφορικής κατά κύριο λόγο και για το λόγο αυτό μετασχηματίζονται σε Διευθύνσεις Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε επίπεδο Υπουργείου, όχι μόνο για την τεχνική υποστήριξη των πληροφοριακών συστημάτων αλλά και την αναδιαμόρφωση του οργανωτικού πλαισίου και την απλούστευση των διοικητικών και επιχειρησιακών διαδικασιών που επιτρέπουν οι νέες τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών(ΤΠΕ). Συνεπώς επιβάλλεται η αναβάθμιση του ρόλου της Πληροφορικής και Επικοινωνιών, ως αρμόδια διοικητική οντότητα με την βαρύνουσα γνώση και εμπειρία στις επερχόμενες αλλαγές. Η μετατροπή της σε Τμήματα θα υποβαθμίσει το διοικητικό της κύρος και θα δυσχεράνει την υλοποίηση των στόχων της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.