Αρχική Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του ΠολίτηΆρθρο 43: Διάρθρωση – Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης (Διεύθυνση VI)Σχόλιο του χρήστη Δημητρης Σ | 14 Φεβρουαρίου 2013, 19:20
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΡΘΡΟ 43, Μια χώρα όπως η Ελλάδα με 100αδες κατοικούμενα νησιά, ακτοπλοϊκά πλοία, κρουαζιερόπλοια και μικρά σκάφοι αναψυχής (κατά τους θερινούς μήνες), όπου μεταφέρονται εκατομμύρια επιβάτες, οχήματα, φορτία κλπ θα πρέπει να έχει έναν κλάδο πυρασφαλείας-πυροπροστασίας-πυρόσβεσης καθώς κ έρευνας κ διάσωσης για συμβάντα ναυτικών πυρκαγιών καθώς και ναυτικών ατυχημάτων εντος κ εκτός λιμένων. Ο κλάδος αυτός πρέπει να είναι άρτια εκπαιδευμένος πλήρως εξοπλισμένος κ σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα. Πιστεύω ότι η διεύθυνση πλωτών μέσων του ΠΣ όχι μόνο δεν πρέπει να υποβαθμιστεί σε τμήμα μιας διεύθυνσης τεχνικής υποστήριξης αλλά ν παραμείνει ανεξάρτητη διεύθυνση κ να αναβαθμιστεί περεταίρω για τους εξής λόγους. - Οι λιμενικοί ΠΣ είναι μάχιμοι σταθμοί με μάχιμο προσωπικό άρτια εκπαιδευμένο σε θέματα πυρόσβεσης, έρευνας-διάσωσης στην θάλασσα κ δεν έχει καμία σχέση με τις αρμοδιότητες και την λειτουργείς μιας γραφειοκρατικής διεύθυνσης τεχνικής υποστήριξης. - Πρόσφατα οι λιμενικοί ΠΣ αναβάθμισαν την υπηρεσιακή τους ικανότητα με 3 υπερσύχρονα ΠΠ (πυροσβεστικά πλοιάρια) αξίας 15 εκ ευρο. Προσφέροντας στα λιμάνια κ τις μαρίνες της χώρας πολύ μεγάλη ασφάλεια. Έτσι η Ελλάδα θα μπορεί να προσελκύσει περεταίρω θαλάσσιο τουρισμό μέσω τον κρουαζιερόπλοιων κ των σκαφών αναψυχής. - Θα μπορεί το κράτος μέσω των οργανισμών λιμένων (ΟΛΠ, ΟΛΘ κλπ) να χρεώνει με μια μικρή χρέωση (λιμανιατικα , Port Feess)όλα τα εμπορικά πλοία που φορτοεκφορτώνουν σε λιμάνια τα οποία υπάρχουν λιμενικοί ΠΣ για την πυρασφάλεια που προσφέρουν. Μ΄αυτό τον τρόπο θα μειωθούν τα λειτουργικά έξοδα των ΠΠ που επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό του Πυροσβεστικού Σώματος. - Οι φωτιές και γενικά τα συμβάντα σε εμπορικά πλοία κ λιμενικές εγκαταστάσεις λόγο των ειδικών συνθηκών (καιρικές συνθήκες, μέσα στην θάλασσα κλπ) της ιδιομορφίας των φορτίων (άνθρωποι, υγρά καύσιμα κλπ) θα πρέπει να έχει πάντα σε ετοιμότητα άρτια εκπαιδευμένο κ με ανάλογο τεχνολογικό εξοπλισμό. Η υποβάθμιση της διεύθυνσης πλωτών μέσων σε τμήμα υποβαθμίζει τις υπηρεσίες κ την ετοιμότητα των λιμενικών ΠΣ. - Η συνύπαρξη τόσο πολλών τμημάτων ( με ξένο αντικείμενων μεταξύ τους ) από μια διεύθυνση θα προκαλέσει προβλήματα στην λειτουργία των λιμενικών ΠΣ κ των σκαφών. - Δεν μπορεί να υπάρξει σύγχρονο ΠΣ όπου θα προσφέρει τις υπηρεσίες του κα θα ανταποκρίνεται με επιτυχία στις προκλήσεις του μέλλοντος με υποβαθμισμένους κλάδους κ ειδικότητες.