Αρχική Ελληνική ΑστυνομίαΆρθρο 25: Συντονισμός ΥπηρεσιώνΣχόλιο του χρήστη Π.Α | 28 Ιουλίου 2013, 12:26
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στις έδρες των Αστυνομικών Διευθύνσεων όπως λειτουργούν σήμερα σε κάθε Νομό της περιφέρειας υπάρχει και λειτούργει το «ΚΕΝΤΡΟ» (τηλεφωνικό κέντρο - γραφείο ασύρματων) το γνωστό «100» . Η τηλεφωνική κλίση «100» ως γνωστόν είναι απόλυτα ταυτισμένη με την Αστυνομία. Είναι υπηρεσία που λειτούργει αδιάλειπτα όλο το εικοσιτετράωρο Είναι η υπηρεσία που έχει την πρώτη και άμεση επαφή ο πολίτης. Ως αποστολή έχει να δέχεται τις τηλεφωνικές κλίσεις των πολιτών για θέματα που αφορούν τόσο θέματα Ασφάλειας όσο και θέματα Τάξης –Τροχαίας αλλά και σχεδόν για όλα τα περιστατικά που άπτονται του αστυνομικού ενδιαφέροντος. Ταυτόχρονα ,έχοντας αυτήν την αρμοδιότητα με διαταγή του οικείου Αστυνομικού Διευθυντή , μέσω των ασύρματων συντονίζει και καθοδήγει όλες τις περιπολίες εποχούμενες και πεζές όλων των υπηρεσιών που κινούνται στον τομέα ευθύνης του, για την ταχεία και άμεση επίλυση του όποιου περιστατικού αστυνομικού ενδιαφέροντος προκύπτει καιταυτόχρονα διασφαλίζει την άμεση επικοινωνία των εκτελούντων μάχιμη υπηρεσία Με τον διαχωρισμό των υπηρεσιών και την μη υπαγωγή των υπηρεσιών των τμημάτων Ασφαλείας στους οικείους Αστυνομικούς Διευθυντές δημιουργείτε πρόβλημα συντονισμού και καλής λειτουργίας, αυτής της υπηρεσίας. Ρωτώ με ποιο τρόπο θα λειτούργει αυτήν η υπηρεσία και με ποιες αρμοδιότητες,