Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πρώτη εντύπωση αρνητική , ειδικά για τους εκ των πανελληνίων εξετάσεων Αστυφύλακες διότι στην παράγραφο 4 του άρθρου 28 χαρακτήριζε αρχικά την παραγωγική σχολή Αστυφυλάκων καθώς και το ΤΕΜΑ ως μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση εντελώς άκυρα και άτοπα. Ο λόγος για τον οποίο αναφέρομαι στην ακυρότητα του παραπάνω αρχικού χαρακτηρισμού ,είναι το γεγονός ότι δεν λαμβάνονταν φαίνεται υπόψιν η υπερδιετής φοίτηση συγκεντρωτικά των σπουδαστών των ανωτέρω σχολών, η εισαγωγή των Αστυφυλάκων στο Σώμα μέσω των πανελληνίων εξετάσεων καθώς και η επιστημονική εκπαίδευση των Δοκίμων σε θέματα Ποινικού Κώδικα , Ποινικής Δικονομίας, Ιατροδικαστικής, Εγκληματολογίας κτλ. Ο χαρακτηρισμός αυτών των σχολών ακόμη και στην ανώτερη βαθμίδα της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά κάποιο τρόπο τις υποβαθμίζει , μιας και οι σχολές ακόμη Τεχνολογικής εκπαίδευσης χαρακτηρίζονται πλέον ως ανώτατη βαθμίδα. Άρα αυτό που πρέπει να γίνει είναι η παράγραφος 4 του άρθρου 28 να αντικατασταθεί ως εξής : H παραγωγική Σχολή Αστυφυλάκων καθώς και τα ΤΕΜΑ ανήκουν στην ανώτατη βαθμίδα της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή στην ανώτερη βαθμίδα ισότιμη όμως με τις σχολές Τεχνολογικής Εκπαίδευσης . Με τους παραπάνω χαρακτηρισμούς θα μπορέσουν να αρθούν και οι αντιρρήσεις της Διεύθυνσης Οργάνωσης Νομοθεσίας αλλά και να αποκατασταθεί η κατάφορη αδικία σε βάρος των Αστυνομικών των πανελληνίων εξετάσεων. Κατά την ψήφιση του Ν 4058/2012 με τίτλο « Παροχή υπηρεσιών ασφαλείας από ένοπλους φρουρούς σε εμπορικά πλοία και λοιπές διατάξεις» πέρασε και η τροπολογία για την δίκαιη αναβάθμιση της σχολής Αστυφυλάκων. Γιατί δεν πάμε ένα βήμα ποιο μπροστά; Για πιο λόγω δεν χαρακτηρίζεται η σχολή αστυφυλάκων και το ΤΕΜΑ ΤΕ στην απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων; Καλό λοιπόν είναι όταν γίνεται μία προσπάθεια για τα αυτονόητα να την υποστηρίζουμε και αν είναι δυνατό να την ενισχύουμε ,πηγαίνοντας ένα βήμα μπροστά, και όχι να προσπαθούμε να την ακυρώσουμε και να την υποβαθμίσουμε ,με βήματα προς τα πίσω.