Αρχική Σχέδιο Νόμου Περί Διεθνούς ΠροστασίαςΆρθρο 113Σχόλιο του χρήστη ΑΝΔΡΕΑΣ Π. | 16 Οκτωβρίου 2019, 20:59
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος για τέτοια υποχρέωση του αιτούντα. Το "ενδιαφέρον" του αποδεικνύεται πανηγυρικά από την κατοχή και την συνεχή ανανέωση, ανά εξάμηνο ή λιγότερο, του ειδικού δελτίου αιτούντος άσυλο. Όσο το δελτίο για τη διοίκηση αποτελεί βασικό στοιχείο συμμόρφωσης και παρουσίας του ενδιαφερομένου στον Ελλαδικό χώρο, άλλο τόσο δεν είναι επιτρεπτό να αποδυναμώνεται έως κατάργησης βασικό δικονομικό δικαίωμα του πολίτη. Οι προσφυγές που έχουν ασκηθεί μέχρι 31.12.2016 και δεν έχουν μέχρι σήμερα συζητηθεί από τις Επιτροπές (χωρίς να μιλήσουμε για εκείνες που έχουν συζητηθεί χωρίς να έχει εκδοθεί απόφαση... και είναι περισσότερες από χίλιες) έχουν δημιουργήσει μεγάλο backlog (γνωστό στο Υπουργείο για περισσότερο από 7 χρόνια και επομένως δεν έχει πολιτικό πρόσημο αυτή η παρατήρηση). Μοναδική λύση είναι ο επιτέλους προσδιορισμός τους ή η επανασυζήτηση με όποια σύνθεση τελικώς θα προκύψει. Η προτεινόμενη Προθεσμία ενδιαφέροντος συνιστά στην ουσία αρνησιδικία εκ μέρους της διοίκησης και δύναται να ανατραπεί/ακυρωθεί από τα ακυρωτικά δικαστήρια της χώρας. Σε περίπτωση άλλωστε που ο προσφεύγων είναι "απών" η Επιτροπή προσφυγών, διαπιστώνοντας από τον Διοικητικό φάκελλο του τη μη ανανέωση του δελτίου του προβαίνει σε πράξη διακοπής εξέτασης του αιτήματος και θέτει την υπόθεση στο Αρχείο!!! Εν κατακλείδι, είναι ατυχής η ρύθμιση και δυνατό να οδηγήσει σε δικαστικές περιπέτειες.