Αρχική Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΆρθρο 4 Οργάνωση και Τρόπος ΛειτουργίαςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Γκ | 24 Νοεμβρίου 2009, 17:03
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η οργάνωση του Γραφείου μπορεί να είναι πολύ καλή και να έχει την δυνατότητα να φέρει σε πέρας την αποστολή του. Εκείνο που θα ήθελα να επισημάνω με την νέα τεχνολογία σήμερα, θα πρέπει να καθιερωθεί και δυνατότητα ενημέρωση των ενδιαφερομένων με e-mail (εφόσον υπάρχει, σε τακτά χρονικά διαστήματα για το στάδιο βρίσκεται η υπόθεση τους. Δεν χρειάζεται να αναφέρει στοιχεία των ενδιαφερομένων αλλά μόνο τον αριθμό πρωτοκόλλου της υπόθεσης. Επίσης ενημέρωση των πολιτών μπορεί να γίνεται με ανάρτηση πίνακα σε ιστοσελίδα του υπό δημιουργία γραφείου όπου θα φαίνεται το στάδιο που βρίσκονται οι διάφορες υποθέσεις, χρησιμοποιώντας τον αριθμό πρωτοκόλλου υποβολής της αίτησης.