Αρχική Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξειςΆρθρο 121 – Αξιολογητές – Έννοια – ΑρμοδιότηταΣχόλιο του χρήστη Σωτήρης Ν. | 6 Ιανουαρίου 2020, 13:25
Λόγω του ότι μέχρι σήμερα η πραγματικότητα και η εμπειρία έχει δείξει ότι την καλύτερη κρίση για κάθε υπάλληλο την έχει ο επαγγελματίας συνάδελφος, που μαζί βιώνει την εργασιακή συμπεριφορά, τον βαθμό απόδοσης αλλά και τον αντίστοιχο επαγγελματισμό είναι ορθή η κρίση του και για αυτό θα πρέπει απαραίτητα να υπάρξει άρθρο που θα ορίζει ότι κάθε υφιστάμενος ενός σταθμού ή υπηρεσίας να βαθμολογεί σε ειδικό ηλεκτρονικό έντυπο τον κάθε κρινόμενο αξιωματικό. Η κρίση δε των υπαλλήλων τεκμηριωμένα για κάθε χαμηλή ή αρνητική βαθμολογία να λαμβάνεται υπόψη από το συμβούλιο κρίσεων για την προαγωγή ή όχι του εν λόγω αξιωματικού ενώ παράλληλα και να λαμβάνεται υπόψη από τον Διοικητή για την εκχώρηση ή όχι καθηκόντων στα οποία δεν μπορεί να ανταποκριθεί ως επαγγελματίας. Η άρνηση καταχώρησης, η πλημμελής καταχώρηση, οι προσβλητικές και αντιεπαγγελματικές εκφράσεις, η μη τεκμηριωμένη αρνητική κρίση από υπάλληλο καθώς και η καθυστέρηση υποβολής του ειδικού ηλεκτρονικού έντυπου κατά το χρόνο υποβολής θεωρείται πειθαρχικό παράπτωμα και τιμωρείται σύμφωνα με το άρθρο 62 του ΚΕΥΠΣ. Με αυτό τον τρόπο η αποτελεσματικότητα της απόδοσης, η συνεχής συνεργασία και η επαγγελματική συμπεριφορά θα είναι δυνατόν να φτάσει στο ζενίθ για κάθε στέλεχος και να αντληθούν τα μέγιστα από κάθε Αξιωματικό.