Αρχική Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξειςΆρθρο 121 – Αξιολογητές – Έννοια – ΑρμοδιότηταΣχόλιο του χρήστη Κατσαντάς Βασίλης | 7 Ιανουαρίου 2020, 11:14
ΔΙΚΛΕΊΔΕΣ ΑΣΦΑΛΕΊΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΆΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΟΚΟΥΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΤΟ ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. Π.Χ αν σε μία υπηρεσία υπάρχουν 100 πυροσβεστικοί υπάλληλοι και η κρίση για τον Διοικητή ή προϊστάμενο είναι επί παραδείγματι α) 80 θετικές κρίσεις και 20 αρνητικές αυτό σε απλά Ελληνικά σημαίνει ότι ο Διοικητής κάνει επαρκώς την δουλειά του Σημ:οι 20 αρνητικές κρίσεις πιθανόν δυσαρεστημένων υπαλλήλων σημαίνει ότι εφαρμόζει ορθά τον εσωτερικό κανονισμό.β) αν υπάρξει το αντίθετο δηλαδή 80 αρνητικές ή έστω 50 αρνητικές κρίσεις και 50 θετικές, ε μάλλον εδώ κάτι δεν πάει καλά Επιχειρησιακά Διοικητικά.Δεν μπορεί το μισό πυροσβεστικό προσωπικό να είναι εμπαθές, μην μας υποτιμάτε. Επαναλαμβάνω για ακόμη μια φορά ότι είμαστε επαγγελματίες και όχι μικρόψυχοι απαιτούμε το σεβασμό που μας αρμόζει.