• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργακόπουλος Δημήτριος' | 8 Ιανουαρίου 2020, 10:45

    Άρθρο 158 – Κριτήρια μεταθέσεων Σε γενικές γραμμές να εξαιρεθούν τα νησιά και εξηγώ: 1γ Θεωρώ ότι υπάρχει ασάφεια Αν υπάλληλος από τον Πειραιά μετατεθεί στο πυροσβεστικό κλιμάκιο Θήρας (Σαντορίνη) της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ερμούπολης με έδρα τη Σύρο. Τότε σα χιλιομετρική απόσταση θα λάβουμε: α. Πειραιάς-Θήρα 236 χιλιόμετρα (147 μίλια), μετάθεση Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Θήρας ή β. Πειραιάς-Σύρο 130 χιλιόμετρα (81 μίλια), έδρα Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σύρου που ανήκει το Π.Κ. Θήρας Ποιό από τα δύο ισχύει; 236 ή 130; Μήπως υπάρχει θέμα αδικίας; 2α Δεν έχει υπολογιστεί η περίπτωση υπάλληλος να υπηρετεί στο Νομό Κυκλάδων (Π.Κ. Θήρας) με πόλη προτίμησης (συμφερόντων) Τήνο. Ενώ βρίσκεται στο νομό συμφερόντων του δεν βρίσκεται στην πόλη προτίμησης και δεν παίρνει και μόρια, ενδεχομένως μάλιστα η επικοινωνία των δύο νησιών να μην υπάρχει ή να γίνεται δια μέσω Πειραιά. 2γ Να εξαιρεθούν τα νησιά από το στυλ αστερία δηλαδή (η πόλη προτίμησης να βρίσκεται στο κέντρο και οι υπόλοιπες πόλεις γύρω από αυτή σε ευθεία) αλλά, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη, αν υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση και μεταξύ ποιών λιμανιών γίνεται (αναχώρηση - άφιξη) ώστε να φτάσω στον τελικό προορισμό μου και να υπολογίσω τα χιλιόμετρα αθροιστικά. Παράδειγμα διαδρομή Σίφνο-Σύρο 1η περίπτωση απόσταση σε ευθεία : Σίφνο-Σύρο 55 χιλιόμετρα (34μίλια) όμως δεν υπάρχει απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση 2η περίπτωση δια μέσω Πειραιά : απόσταση σε ευθεία Σίφνο-Πειραιά 141 χιλιόμετρα (88 μίλια) και Πειραιάς-Σύρο 130 χιλιόμετρα (81 μίλια) δηλαδή αθροιστικά 271 χιλιόμετρα (169 μίλια) για μία διαδρομή Σίφνο-Σύρο 2δ Να εξαιρεθούν τα νησιά και να παίρνουν μόρια από την πρώτη μετάθεση αν δεν πηγαίνουν στην πόλη προτίμησής τους. Οι λόγοι νομίζω είναι ευνόητοι. 3α Να εξαιρεθούν τα νησιά και να μην παίρνουν μόρια μόνο αν είναι στην πόλη προτίμησής τους.