Αρχική Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών ΑυθαιρεσίαςΆρθρο 4 Οργάνωση και Τρόπος ΛειτουργίαςΣχόλιο του χρήστη λ:ηρ | 24 Νοεμβρίου 2009, 20:44
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνω τις παρακάτω διευκρινήσεις. Να συγκεκριμενοποιηθούν οι πιθανές αποφάσεις του γραφείου σε 3-4 κατηγορίες: - Βάσιμη καταγγελία (με αποτέλεσμα τον παραπέρα πειθαρχικό έλεγχο του καταγγελόμενου αστυνομικού) - Αβάσιμη καταγγελία (ανεπαρκή δεδομένα ή αδυναμία επιβεβαίωσης) - Δικαιολογημένη δράση (σε περίπτωση βάσιμης καταγγελίας, δηλαδή με βεβαιωμένα περιστατικά και αξιόπιστους μάρτυρες, είναι πιθανόν ο καταγγελόμενος αστυνομικός να έδρασε στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του και να μην παραβίασε νόμους ή κανονισμούς). Επιπλέον προτείνω το Γραφείο να δημοσιεύει ανα τρίμηνο στο διαδίκτυο περιλήψεις (έστω ανωνυμοποιημένες) των Βάσιμων καταγγελιών και ενεργειών που ακολούθησαν. Ο τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας της αντίστοιχης αρχής στο Σικάγο ίσως να φανεί χρήσιμος κατά την παρούσα διαβούλευση: http://www.iprachicago.org/ Η αντίστοιχη υπηρεσία στο Σικάγο παρέχει στους κατοίκους της πόλης και την δυνατότητα να επαινούν αστυνομικούς.