Άρθρο 77 – Οργανικές θέσεις πυροσβεστικού προσωπικού και Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης (Π.Π.Υ.)

1. Οι οργανικές θέσεις, κατά κατηγορία, βαθμό και ειδικότητα, του προσωπικού του Πυροσβεστικού Σώματος είναι οι εξής:

Α) Γενικών Καθηκόντων:
Αντιστράτηγοι Πυροσβεστικού Σώματος3
Υποστράτηγοι Πυροσβεστικού Σώματος10
Αρχιπύραρχοι30
Πύραρχοι (παραγωγικής σχολής)79
Αντιπύραρχοι -Επιπυραγοί (παραγωγικής σχολής)275
Αντιπύραρχοι – Επιπυραγοί (σχολής μετεκπαίδευσης)11
Πυραγοί -Υποπυραγοί – Ανθυποπυραγοί (παραγωγικής σχολής)1.005
Πυραγοί – Υποπυραγοί – Ανθυποπυραγοί (σχολής μετεκπαίδευσης)80
Πυρονόμοι – Αρχιπυροσβέστες– Υπαρχιπυροσβέστες – Πυροσβέστες9.623
Πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης1.770
Β) Ειδικών Καθηκόντων:
(1) Διοικητικοί
Αρχιπύραρχος1
Πύραρχοι1
Αντιπύραρχοι4
Επιπυραγοί7
Πυραγοί11
Υποπυραγοί20
Ανθυποπυραγοί16
Αρχιπυροσβέστες – Υπαρχιπυροσβέστες–Πυροσβέστες10
(2) Τεχνικοί:
Αρχιπύραρχος1
Πύραρχοι – Αντιπύραρχοι–Επιπυραγοί9
Πυραγοί – Υποπυραγοί–Ανθυποπυραγοί5
Πυρονόμοι25
Αρχιπυροσβέστες -Υπαρχιπυροσβέστες– Πυροσβέστες30
(3) Υγειονομικοί:
Αρχιπύραρχος1
Πύραρχοι – Αντιπύραρχοι -Επιπυραγοί–Πυραγοί24
(4) Πλοηγοί Κυβερνήτες:
Αρχιπύραρχος1
Πύραρχοι – Αντιπύραρχοι–Επιπυραγοί10
Πυραγοί – Υποπυραγοί–Ανθυποπυραγοί46
(5) Πλοηγοί Μηχανικοί:
Πύραρχοι – Αντιπύραρχοι–Επιπυραγοί10
Πυραγοί – Υποπυραγοί–Ανθυποπυραγοί20
Πυρονόμοι10
Αρχιπυροσβέστες – Υπαρχιπυροσβέστες–Πυροσβέστες25
(6) Προσωπικό Επικοινωνιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης:
Αρχιπύραρχος1
Πύραρχοι – Αντιπύραρχοι – Επιπυραγοί – Πυραγοί – Υποπυραγοί–Ανθυποπυραγοί33
Πυρονόμοι – Αρχιπυροσβέστες -Υπαρχιπυροσβέστες -Πυροσβέστες24
(7) Χειριστές Εναερίων Μέσων
Αρχιπύραρχος1
Πύραρχοι- Αντιπύραρχοι–Επιπυραγοί-Πυραγοί- Υποπυραγοί-Ανθυποπυραγοί10
Πυρονόμοι – Αρχιπυροσβέστες -Υπαρχιπυροσβέστες – Πυροσβέστες9
(8) Τεχνικοί Εναερίων Μέσων
Πύραρχος1
Αντιπύραρχοι-Επιπυραγοί-Πυραγοί-Υποπυραγοί-Ανθυποπυραγοί2
Πυρονόμοι – Αρχιπυροσβέστες -Υπαρχιπυροσβέστες – Πυροσβέστες3
13.257

2. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση των Υπουργών Οικονομικών και Προστασίας του Πολίτη, δύναται να συστήνονται ή να καταργούνται οργανικές θέσεις των κατηγοριών και ειδικοτήτων του πυροσβεστικού προσωπικού, και κατά τροποποίηση του παρόντος, να κατανέμονται οργανικές θέσεις κατά βαθμό, καθώς και μεταξύ κεντρικών και περιφερειακών υπηρεσιών, να συστήνονται και να καταργούνται ειδικότητες, να καθορίζεται η συνολική οργανική δύναμη του Πυροσβεστικού Σώματος και να ρυθμίζεται κάθε άλλο συναφές ζήτημα.
3. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, δύναται να μεταφέρονται οργανικές θέσεις πυροσβεστικού προσωπικού του ιδίου βαθμού από την κατηγορία των Ειδικών Καθηκόντων στην κατηγορία των Γενικών Καθηκόντων, και αντιστρόφως, και να κατανέμονται ανά ειδικότητα.
4. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, δύναται να συνιστώνται νέοι βαθμοί, να καταργούνται ενδιάμεσοι βαθμοί ή να μετονομάζονται οι υφιστάμενοι στην ιεραρχική κλίμακα, να ρυθμίζεται κάθε συναφές θέμα, καθώς επίσης και θέματα αντιστοιχίας βαθμών με την κλίμακα των βαθμών του στρατιωτικού προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων και του αστυνομικού προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας.

  • 12 Ιανουαρίου 2020, 20:57 | Δημήτριος Μπ.

    Οι οργανικές θέσεις των βαθμών Αντιπυράρχων – Επιπυράγων και Πυραγοί, Υποπυραγοί, και Ανθυποπυραγοί που προέρχονται από την Σχολή Μετεκπαίδευσης θα πρέπει να αντιστοιχούν στο 30% των θέσεων παραγωγικής σχολής.
    Ενώ το Πυροσβεστικό Σώμα είναι επιφορτισμένο με την καταστολή των Δασικών Πυρκαγιών και στο ένστολο προσωπικό υπάρχουν Δασολόγοι, Δασοπόνοι, Τεχνικοί Δασικής Προστασίας που κατατάχτηκαν στο Σώμα με βασικό προσόν το αντίστοιχο πτυχίο δεν αξιοποιούνται ως προσωπικό ειδικών καθηκόντων και δεν υπάρχουν αντίστοιχες οργανικές θέσεις.

  • 12 Ιανουαρίου 2020, 19:57 | Ανδρεόπουλος Παναγιώτης

    Άρθρο 77 παρ.1 : αλλαγή των οργανικών θέσεων με θέση Αρχιπυράρχου από Πυροσβέστη και ομοίως κατάλληλη κατανομή στους υπόλοιπους βαθμούς.
    Άρθρο 77 παρ.2 : να προστεθεί με ισονομία τουλάχιστον ποσοτική σε όλες τις υπηρεσίες.

  • 12 Ιανουαρίου 2020, 18:27 | Chatzi

    Στην παραγραφο 1 του άρθρου 77 προτείνουμε όπως ο αριθμός των οργανικών θέσεων των Πυρονόμων, που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 95 του ιδίου αυτού νομοσχεδίου αποτελούν ενδιάμεση βαθμίδα πυροσβεστικού προσωπικού μεταξύ Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, να τεθεί σε ξεχωριστό πίνακα και όχι να συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των Υπαξιωματικών, στους οποίους ανήκουν οι Αρχιπυροσβέστες και οι Υπαρχιπυροσβέστες. Επίσης, προτείνουμε να τεθούν σε διαφορετική κατηγορία οι οργανικές θέσεις των Πυροσβεστών και επιπλέον οι οργανικές θέσεις των υπαξιωματικών και των πυρονόμων να διαχωριστούν σε παραγωγικής και μη παραγωγικής σχολής.

  • 12 Ιανουαρίου 2020, 18:23 | . Κωνσταντίνος Τσιλικιδης

    Στην παραγραφο 1 του άρθρου 77 προτείνουμε όπως ο αριθμός των
    οργανικών θέσεων των Πυρονόμων, που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του
    άρθρου 95 του ιδίου αυτού νομοσχεδίου αποτελούν ενδιάμεση βαθμίδα
    πυροσβεστικού προσωπικού μεταξύ Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, να τεθεί
    σε ξεχωριστό πίνακα και όχι να συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των
    Υπαξιωματικών, στους οποίους ανήκουν οι Αρχιπυροσβέστες και οι
    Υπαρχιπυροσβέστες. Επίσης, προτείνουμε να τεθούν σε διαφορετική κατηγορία
    οι οργανικές θέσεις των Πυροσβεστών και επιπλέον οι οργανικές θέσεις των
    υπαξιωματικών και των πυρονόμων να διαχωριστούν σε παραγωγικής και μη
    παραγωγικής σχολής.

  • 12 Ιανουαρίου 2020, 02:47 | Νικόλαος Γ. Μπάλσης

    Προτείνεται η αναγραφή σύντμησης των κατηγοριών ειδικών καθηκόντων ώστε να συνοδεύει τον βαθμό με απόλυτα σαφές και μοναδικά διακριτό τρόπο πχ (Διοικητικοί Νομικοί (Δ/Κ, Διοικητικοί Οικονομικοί (Δ/Ο), Διοικητικοί Μηχανικοί (Δ/Μ), Διοικητικοί Φυσικών και Κοινωνικών Επιστημών (Δ/ΦΚΕ), Τεχνικοί (ΤΕΧΝ), Υγειονομικοί (Υ/Ι), Πλοηγοί Κυβερνήτες (Π/Κ), Πλοηγοί Μηχανικοί (Π/Μ), Επικοινωνιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΕΗΔ), Χειριστές Εναερίων Μέσων (Χ/ΕΜ) και Μηχανικοί-Τεχνικοί Εναερίων Μέσων (ΜΤ/ΕΜ).
    Παρ. 1Β2 και 1Β5: Παρατηρείται δραματική μείωση των οργανικών θέσεων των Πλοηγών Μηχανικών (Π/Μ) κατά 41 θέσεις και των Τεχνικών (ΤΕΧΝ) κατά 16 θέσεις, που δεν δικαιολογείται από τις ανάγκες του ΠΣ σε εξειδικευμένο προσωπικό για τους Πυροσβεστικούς Λιμένες αλλά και για τα Πυροσβεστικά Συνεργεία. Προτείνεται η αύξηση των Οργανικών Θέσεων αυτών με την ταυτόχρονη μείωση θέσεων ΓΚ ώστε να επιτευχθεί δημοσιονομικά ουδέτερο αποτέλεσμα.
    1Β3: Προτείνεται η θέσπιση θέσης Υποστρατήγου Υγειονομικού [Υπτγος (ΥΙ)], για τον Διευθυντή της ΥΓ.Υ.Π.Σ. με ταυτόχρονη μείωση ενός (1) Πυράρχου-Αντιπυράρχου-Επιπυραγού-Πυραγού (ΥΙ), προκειμένου να επιτευχθεί ουδέτερο αποτέλεσμα ως προς τις οργανικές θέσεις του Σώματος. Να σημειωθεί ότι η Υ.Γ.Υ.Π.Σ. εδρεύει πλέον εντός του 251 ΓΝΑ με Διοικητή Υποπτέραρχο (ΥΙ) και η πρόταση έχει προληπτικό χαρακτήρα προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν φαινόμενα απαξίας στο πρόσωπό του. Οράτε και σχετική πρόταση στο άρθρο 111 του σχεδίου νόμου.
    Παρ. 1Β6. Να απαλειφθεί η λέξη «προσωπικό» ήτοι να αναγραφεί η κατηγορία αυτή ειδικών καθηκόντων ως: «Επικοινωνιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης», όπως αναγράφεται και στο άρθρο 101 παρ.1Δ.
    Παρ.1Β8: Να προστεθεί η λέξη «Μηχανικών», ήτοι ο τίτλος της κατηγορίας αυτής να είναι: «(8) Μηχανικοί-Τεχνικοί Εναερίων Μέσων», όπως αναγράφεται σε άλλα άρθρα του παρόντος νόμου (πχ άρθρο 76, άρθρο 101 κ.α.). Οράτε σχετική πρόταση στο άρθρο 111.
    Παρ.2: Στην εξουσιοδοτική διάταξη προτείνεται η τροποποίηση της φράσης: «…να κατανέμονται οργανικές θέσεις κατά βαθμό, καθώς και μεταξύ κεντρικών και περιφερειακών υπηρεσιών,….» με την ακριβέστερη διάταξη «…να κατανέμονται οργανικές θέσεις κατά βαθμό, καθώς και στις υπηρεσίες του Σώματος,….».

  • 11 Ιανουαρίου 2020, 22:18 | ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Kύριε Υπουργέ Προστασίας του Πολίτη
    Με μεγάλη μου λύπη βλέπω, την για ακόμα μία φόρα αλόγιστη μείωση των οργανικών θέσεων στο κλάδο των Πλοηγών Μηχανικών του Πυροσβεστικού Σώματος.
    Από τις 141 θέσεις (Αξιωματικών και Υπαξ/κών) το 2006,μειώθηκαν στις 106 το 2018 και με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο μειώνονται στις 65,μια μείωση που οδηγεί, εκτός από τη συρρίκνωση και την απαξίωση του κλάδου των Πλοηγών γενικότερα και στην δυσλειτουργία των Λιμενικών Πυροσβεστικών Σταθμών ανά την επικράτεια.Θα σας επισημάνω εδώ ότι η όποια δυσχέρεια, λόγω της έλλειψης προσωπικού, στη λειτουργία των Λιμενικών Πυροσβεστικών Σταθμών,επενεργεί αρνητικά, πρωτίστως στην ασφάλεια των πληρωμάτων και των πλοίων του Πυροσβεστικού Σώματος και κατ΄επέκταση στην ποιότητα των παρεχόμενων προς τους πολίτες υπηρεσιών.
    Αν πραγματικά υπάρχει θέληση από μέρου σας, ο κλάδος των Πλοηγών του Πυροσβεστικού Σώματος να συνεχίσει να προσφέρει και παράλληλα να υπάρξει σεβασμός στα δημοσιονομικά πλαίσια της Πολιτείας,σας προτείνω τα εξής:
    . Άυξηση των οργανικών θέσεων στα επίπεδα του 2006,με άμεση αξιοποίηση των
    εν ενεργεία πυροσβεστικών υπαλλήλων που διαθέτουν τα τυπικά προσόντα των
    Πλοηγών,μετατάσσοντάς τους σε βαθμούς αντίστοιχους των βαθμίδων
    εκπάιδευσης από τις οποίες προέρχονται,Αξιωματικοί οι της τριτοβάθμιας,
    Υπαξιωματικοί οι της δευτεροβάθμιας, χωρίς το προσόν της τριετούς
    προϋπηρεσίας, το οποίο στο παρών νομοσχέδιο (άρθρο 101)δεν ζητάται από
    κανένα άλλο κλάδο ειδικών Υπηρεσιών του Π.Σ.
    . Κατασκευή μικρών (κατηγορίας Α2) και απλών στη λειτουργία Πυροσβεστικών
    Πλοίων, τα οποία επανδρώνονται με λιγότερο πλήρωμα και έχουν μικρότερο
    κόστος λειτουργίας και συντήρησης.Αυτή τη στιγμή το Π.Σ. διαθέτει μόλις
    δύο μικρά (κατηγορίας Α2)και έξι μεγάλα (κατηγορίας Α1)Π/Π,τα οποία
    δυσκολευόμαστε να επανδρώσουμε αλλά και να συντηρήσουμε.
    . Μετακύλιση του κόστους συντήρησης των Πυροσβεστικών Πλοίων ή μέρους
    αυτού, στους Οργανισμούς Λιμένων όπου εδρεύουν οι Λιμενικοί Πυροσβεστικοί
    Σταθμοί στα πρότυπα της λειτουργίας του Πυροσβεστικού Σταθμού του
    Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

    Με εκτίμηση στο έργο σας

    Παναγιώτης Ε. Σωτηρόπουλος
    Επιπυραγός Πλοηγός Κυβερνήτης
    Διοικητής 2ου Π.Σ.Λιμένα Πατρών

  • Οι ΠΠΥ δεν είναι «γιαλαντζί» πυροσβέστες.Θα πρέπει να υπάρχει προβλεψη ότι μετά το πέρας της πρώτης πενταετίας ,όσοι κρίνονται ικανοί από την αξιολόγηση να εντάσονται στο μόνιμο προσωπικό.Οπως εξισώνονται οι βαθμοί των υψηλόβαθμων στελεχών καθώς επισεις και των χαμηλόβαθμων πυροσβεστών με αυτούς των στρατιοτικών και αστυνομικών ,να γίνεται το ανάλογο και με τους ΠΠΥ σε συνάρτηση με τους ειδικούς φρουρούς ,συνοριοφύλακες ,και εππυ .

  • 11 Ιανουαρίου 2020, 22:00 | Στέλιος Μπούφτας

    Στην παραγραφο 1 του άρθρου 77 προτείνουμε όπως ο αριθμός των οργανικών θέσεων των Πυρονόμων, που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 95 του ιδίου αυτού νομοσχεδίου αποτελούν ενδιάμεση βαθμίδα πυροσβεστικού προσωπικού μεταξύ Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, να τεθεί σε ξεχωριστό πίνακα και όχι να συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των Υπαξιωματικών, στους οποίους ανήκουν οι Αρχιπυροσβέστες και οι Υπαρχιπυροσβέστες. Επίσης, προτείνουμε να τεθούν σε διαφορετική κατηγορία οι οργανικές θέσεις των Πυροσβεστών και επιπλέον οι οργανικές θέσεις των υπαξιωματικών και των πυρονόμων να διαχωριστούν σε παραγωγικής και μη παραγωγικής σχολής.

  • 11 Ιανουαρίου 2020, 13:31 | Μιχάλης. Π

    Στην παραγραφο 1 του άρθρου 77 προτείνουμε όπως ο αριθμός των οργανικών θέσεων των Πυρονόμων, που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 95 του ιδίου αυτού νομοσχεδίου αποτελούν ενδιάμεση βαθμίδα πυροσβεστικού προσωπικού μεταξύ Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, να τεθεί σε ξεχωριστό πίνακα και όχι να συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των Υπαξιωματικών, στους οποίους ανήκουν οι Αρχιπυροσβέστες και οι Υπαρχιπυροσβέστες. Επίσης, προτείνουμε να τεθούν σε διαφορετική κατηγορία οι οργανικές θέσεις των Πυροσβεστών και επιπλέον οι οργανικές θέσεις των υπαξιωματικών και των πυρονόμων να διαχωριστούν σε παραγωγικής και μη παραγωγικής σχολής.

  • 11 Ιανουαρίου 2020, 11:48 | Κώστας Παλαιολόγου

    Στην παραγραφο 1 του άρθρου 77 προτείνουμε όπως ο αριθμός των οργανικών θέσεων των Πυρονόμων, που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 95 του ιδίου αυτού νομοσχεδίου αποτελούν ενδιάμεση βαθμίδα πυροσβεστικού προσωπικού μεταξύ Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, να τεθεί σε ξεχωριστό πίνακα και όχι να συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των Υπαξιωματικών, στους οποίους ανήκουν οι Αρχιπυροσβέστες και οι Υπαρχιπυροσβέστες. Επίσης, προτείνουμε να τεθούν σε διαφορετική κατηγορία οι οργανικές θέσεις των Πυροσβεστών και επιπλέον οι οργανικές θέσεις των υπαξιωματικών και των πυρονόμων να διαχωριστούν σε παραγωγικής και μη παραγωγικής σχολής.

  • 11 Ιανουαρίου 2020, 11:05 | Σωκράτης

    Στην παραγραφο 1 του άρθρου 77 προτείνουμε όπως ο αριθμός των οργανικών θέσεων των Πυρονόμων, που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 95 του ιδίου αυτού νομοσχεδίου αποτελούν ενδιάμεση βαθμίδα πυροσβεστικού προσωπικού μεταξύ Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, να τεθεί σε ξεχωριστό πίνακα και όχι να συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των Υπαξιωματικών, στους οποίους ανήκουν οι Αρχιπυροσβέστες και οι Υπαρχιπυροσβέστες. Επίσης, προτείνουμε να τεθούν σε διαφορετική κατηγορία οι οργανικές θέσεις των Πυροσβεστών και επιπλέον οι οργανικές θέσεις των υπαξιωματικών και των πυρονόμων να διαχωριστούν σε παραγωγικής και μη παραγωγικής σχολής.

  • 11 Ιανουαρίου 2020, 10:44 | Παναγιώτης. Σ

    Στην παραγραφο 1 του άρθρου 77 προτείνουμε όπως ο αριθμός των οργανικών θέσεων των Πυρονόμων, που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 95 του ιδίου αυτού νομοσχεδίου αποτελούν ενδιάμεση βαθμίδα πυροσβεστικού προσωπικού μεταξύ Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, να τεθεί σε ξεχωριστό πίνακα και όχι να συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των Υπαξιωματικών, στους οποίους ανήκουν οι Αρχιπυροσβέστες και οι Υπαρχιπυροσβέστες. Επίσης, προτείνουμε να τεθούν σε διαφορετική κατηγορία οι οργανικές θέσεις των Πυροσβεστών και επιπλέον οι οργανικές θέσεις των υπαξιωματικών και των πυρονόμων να διαχωριστούν σε παραγωγικής και μη παραγωγικής σχολής.

  • 11 Ιανουαρίου 2020, 09:59 | Σωτηρης. Τ

    Στην παραγραφο 1 του άρθρου 77 προτείνουμε όπως ο αριθμός των οργανικών θέσεων των Πυρονόμων, που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 95 του ιδίου αυτού νομοσχεδίου αποτελούν ενδιάμεση βαθμίδα πυροσβεστικού προσωπικού μεταξύ Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, να τεθεί σε ξεχωριστό πίνακα και όχι να συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των Υπαξιωματικών, στους οποίους ανήκουν οι Αρχιπυροσβέστες και οι Υπαρχιπυροσβέστες. Επίσης, προτείνουμε να τεθούν σε διαφορετική κατηγορία οι οργανικές θέσεις των Πυροσβεστών και επιπλέον οι οργανικές θέσεις των υπαξιωματικών και των πυρονόμων να διαχωριστούν σε παραγωγικής και μη παραγωγικής σχολής.

  • 10 Ιανουαρίου 2020, 20:36 | ΣΤΕΛΙΟΣ

    ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΤΟΥΣ 2020:1.Α)ΓΕΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Αντιπύραρχοι -Επιπυραγοί (παραγωγικής σχολής)ΣΥΝΟΛΟ ΠΕΡΙΠΟΥ -510- ΚΑΙ Πυραγοί -Υποπυραγοί – Ανθυποπυραγοί (παραγωγικής σχολής)ΣΥΝΟΛΟ ΠΕΡΙΠΟΥ -770- . Η ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΞΚΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 1/3 ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΞΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑ 2/3 ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΑΞΚΟΙ.

  • 10 Ιανουαρίου 2020, 14:11 | Δημήτρης. Χ

    Στην παραγραφο 1 του άρθρου 77 προτείνουμε όπως ο αριθμός των οργανικών θέσεων των Πυρονόμων, που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 95 του ιδίου αυτού νομοσχεδίου αποτελούν ενδιάμεση βαθμίδα πυροσβεστικού προσωπικού μεταξύ Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, να τεθεί σε ξεχωριστό πίνακα και όχι να συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των Υπαξιωματικών, στους οποίους ανήκουν οι Αρχιπυροσβέστες και οι Υπαρχιπυροσβέστες. Επίσης, προτείνουμε να τεθούν σε διαφορετική κατηγορία οι οργανικές θέσεις των Πυροσβεστών και επιπλέον οι οργανικές θέσεις των υπαξιωματικών και των πυρονόμων να διαχωριστούν σε παραγωγικής και μη παραγωγικής σχολής.

  • 10 Ιανουαρίου 2020, 12:20 | Βασίλης Γράψας

    παρ 1 :
    Στον Πίνακα οργανικών θέσεων Α)πίνακας – ειδικών καθηκόντων να αντικατασταθεί το «(6) Προσωπικό Επικοινωνιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης» με «(6) Πληροφορικής και Επικοινωνιών»
    B) Προτείνεται να αλλαχθεί ο αριθμός των αξιωματικών σε 32 και των κατωτέρων σε 25.

  • 10 Ιανουαρίου 2020, 11:40 | Τατάκης Ιωάννης

    Αξιότιμοι κύριοι,
    Είναι λυπηρό να διαπιστώνουμε ότι, από τους 6 Λιμενικούς Πυροσβεστικούς σταθμούς σήμερα (1) ένας βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας, οι (3) τρεις λειτουργούν χωρίς πρώτη έξοδο, και οι υπόλοιποι (2) δύο επιχειρούν πρώτη έξοδο με πλοία κατηγορίας Α2 (μικρής εμβέλειας). Εκτελώ υπηρεσία στο λιμάνι του Πειραιά με πρώτη έξοδο μόνο το Α2 κατηγορίας πλοίο. Το Α1 (ανοιχτής θαλάσσης) είναι με επιφυλακή. Σε αυτή την κατάσταση με τις υπάρχουσες ελλείψεις των μάχιμων πληρωμάτων και πλοηγών μηχανικών, έρχεται να προστεθεί μία νέα μείωση των πλοηγών μηχανικών από 40 θέσεις σε 30. Εάν θέλουμε η άμεση επέμβαση των πυροσβεστικών πλοίων να είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΜΕΣΗ, επιβάλλεται οι οργανικές θέσεις των πλοηγών μηχανικών να επανέλθουν στον αριθμό του έτους 2006 κατ’ελάχιστο καθώς και να τηρείται η σωστή σύνθεση του πλοίου.

    ΤΑΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
    ΠΥΡΑΡΧΟΣ Π/Μ
    5ος Π.Σ. ΛΙΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΙΑ

  • 10 Ιανουαρίου 2020, 10:02 | ΠΕΤΡΟΣ Λ.

    Θα αναφερθώ και εγώ στην αύξηση των οργανικών θέσεων των πλοηγών κυβερνητών και μηχανικών, διότι τα πλοία χρειάζονται και τους δυο. Δεν γίνεται να αυξηθούν σε έναν από τους και όχι στους άλλους. Κυβερνήτες και μηχανικοί, είναι άμεση συνεργάτες στο πλοίο και τυχόν ελλείψεις-αδυναμίες του ενός κλάδου εκ των δυο, αντικρούει και στον άλλο.
    Το υπουργείο να προβεί στη μετάταξη των πυροσβεστικών υπαλλήλων και ήδη πτυχιούχων του εμπορικού ναυτικού.
    Ο κλάδος υπολειτουργεί και οι μετατάξεις θα λύσουν αυτό το πρόβλημα που διαιωνίζεται αρκετά χρόνια τώρα.

  • 10 Ιανουαρίου 2020, 09:10 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    Θα συμφωνήσω με το σχόλιο του Γεωργίου Β, σχετικά με την αύξηση στις θέσεις των ειδικών καθηκόντων -Διοικητικών στους Ανώτερους Αξιωματικούς. Θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα ύπαρξης Αξιωματικών ειδικών καθηκόντων σε κάθε περιφέρεια ή τουλάχιστον στις έδρες των Συντονιστών. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την αύξηση των θέσεων, διαφορετικά πάλι θα είναι ένα άρθρο μόνο για όσους υπηρετούν στην Αθήνα.

  • 10 Ιανουαρίου 2020, 08:02 | Ελευθέριος Π

    Στην παραγραφο 1 του άρθρου 77 προτείνουμε όπως ο αριθμός των
    οργανικών θέσεων των Πυρονόμων, που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του
    άρθρου 95 του ιδίου αυτού νομοσχεδίου αποτελούν ενδιάμεση βαθμίδα
    πυροσβεστικού προσωπικού μεταξύ Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, να τεθεί
    σε ξεχωριστό πίνακα και όχι να συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των
    Υπαξιωματικών, στους οποίους ανήκουν οι Αρχιπυροσβέστες και οι
    Υπαρχιπυροσβέστες. Επίσης, προτείνουμε να τεθούν σε διαφορετική κατηγορία
    οι οργανικές θέσεις των Πυροσβεστών και επιπλέον οι οργανικές θέσεις των
    υπαξιωματικών και των πυρονόμων να διαχωριστούν σε παραγωγικής και μη
    παραγωγικής σχολής.

  • 10 Ιανουαρίου 2020, 00:28 | Παναγιωτης

    Οι θέσεις των Διοικητικών αξιωματικών ειδικών καθηκόντων (μηχανικών/δικηγόρων/οικονομολόγων) είναι πολύ λιγίτερες απο αυτές που πρέπει. Στο Π.Σ. εκτός του αρχηγείου πρέπει να στελεχωθούν με πτυχιούχους όλων των ειδικοτήτων και οι περιφερειακές διοικήσεις. Οι Διοικητικοί αξιωματικοί σε κάθε έδρα περιφέρειας θα πρέπει να χειρίζονται τα αντίστοιχα θέματα (κτιριακά/τεχνικά, νομικά, οικονομικά) σε άμεση συνεργασία με το Α.Π.Σ. Άρα οι θέσεις πρέπει να αυξηθούν και να είναι ανεξάρτητες βαθμού, αλλά εξαρτώμενες απο την ειδικότητα. Οι Υπηρεσίες και η οργάνωση του Π.Σ. πρέπει να αναβαθμιστούν και αυτή τη στιγμή ικανότατα στελέχη με πτυχία και μεταπτυχιακά (μάλιστα με τέτοια προσόντα ώς μέσο πρόσληψης), κάνουν δουλειά καθαρά πυρόσβεσης. Δε γίνονται και τα 2 και επιτέλους γίνεται για πρώτη φορά ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Απλά ας αυξηθούν οι οργανικές θέσεις των πτυχιούχων (ειδικών καθηκόντων) και ας μην εξαρτώνται απο τον βαθμο. Δεν υπάρχει λόγος να έχουν μπεί πολιτικοί μηχανικοι, δικηγοροι κτλ στο σώμα και απλά να αχρηστεύονται οι γνώσεις τους γιατί πολύ απλά δεν έχουν ξεκάθαρη θέση μέσα στο σώμα και είναι αναγκασμένοι να μάθουν λίγο απο όλα. Ευχαριστώ

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 21:01 | Αλεξανδρος Μπουχαρελης

    Σχετικα με τις οργανικες θέσεις των πλοηγών.

    Αξιότιμοι Κύριοι,
    θα ηθελα να επισημανω πως η προθεση της μειωσης των οργανικων θεσεων ειδικα των Πλοηγων Μηχανικων ειναι τουλαχιστον αξιοπεριεργη αφου ο παρων στολος του Πυροσβεστικου Σωματος αριθμει:

    6 πλοια κατηγοριας Α1
    2 πλοια κατηγοριας Α2
    2 πλοια υπο ναυπηγηση

    με τις αντιστοιχες οργανικες θεσεις λειτουργιας τους που εχουν αναφερει οι προλαλησαντες.
    Στις ταξεις του Πυροσβεστικου Σωματος υπηρετει ηδη κατωτερο προσωπικο με τα απαραιτητα και καταλληλα πτυχια που μπορει να μεταταχθει/αξιοποιηθει και να καλυψει τις οποιες αναγκες του Π.Σ. χωρις επιβαρυνση του κρατικου προυπολογισμου καθως στον συγκεκριμενο κλαδο εχουν να γινουν προσληψεις απο το 2006.
    Εαν δεν υπαρχει η διαθεση αυξησης/προσληψης προσωπικου τουλαχιστον να υπαρξει μια τροποποιηση/διαταγη που να καλυπτει νομικα τον Διοικητη της εκαστοτε υπηρεσιας που θα αναγκαζεται να επανδρωνει την πρωτη εξοδο με επιφυλακη διοτι πιθανοτατα σε λιγα χρονια δε θα υπαρχει αλλος τροπος.

    Μετα τιμης
    Αλεξανδρος Μπουχαρελης
    ΕΠ/ΓΟΣ Π/Κ

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 21:11 | Σταυρόπουλος Ανδρέας

    1.8 Τχνικοί Εναερίων Μέσων
    Προτείνεται να αλλάξει ο αριθμός οργανικών θέσεων από 6(3 Αξιωματικών και 3 Υπαξιωματικών) σε 20 οργανικές θέσεις, στις οποίες να συμπεριληφθεί το Πυροσβεστικό προσωπικό Γενικών Καθηκόντων που έχει λάβει κατάλληλη εκπαίδευση στους τομείς του συντονισμού πυρκαγιών και του χειρισμού ειδικού εξοπλισμού (βαρούλκου διάσωσης, κάδου πυρόσβεσης, FLIR), σύμφωνα και με το άρθρο 86/παράγραφος 6. Να σημειωθεί ότι στην Υ.Ε.Μ.Π.Σ. υπηρετούν εκτός από τους 3 Μηχανικούς, ΗΔΗ 12 Μέλη Πληρώματος των οποίων η συμβολή είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για την εκπλήρωση των αποστολών των ελικοπτέρων του Πυροσβεστικού Σώματος.

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 20:21 | Μάξιμος Γιαννάκης ΠΥΡ/ΧΟΣ Π/Μ

    Αξιότιμοι κύριοι,
    Θεωρώ άδικο και υποτιμητικό το εν λόγω άρθρο του νομοσχεδίου που δίνεται για διαβούλευση. Διότι στρέφεται κατά αυτών που κατά το πλείστον έχουν την φροντίδα και ευθύνη για την σωστή λειτουργία και πρόωση των πυροσβεστικών πλοίων των Αξιωματικών και Υπαξιωματικών Πλοηγών Μηχανικών.

  • Στην παραγραφο 1 του άρθρου 77 προτείνουμε όπως ο αριθμός των οργανικών θέσεων των Πυρονόμων, που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 95 του ιδίου αυτού νομοσχεδίου αποτελούν ενδιάμεση βαθμίδα πυροσβεστικού προσωπικού μεταξύ Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, να τεθεί σε ξεχωριστό πίνακα και όχι να συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των Υπαξιωματικών, στους οποίους ανήκουν οι Αρχιπυροσβέστες και οι Υπαρχιπυροσβέστες. Επίσης, προτείνουμε να τεθούν σε διαφορετική κατηγορία οι οργανικές θέσεις των Πυροσβεστών και επιπλέον οι οργανικές θέσεις των υπαξιωματικών και των πυρονόμων να διαχωριστούν σε παραγωγικής και μη παραγωγικής σχολής.

  • Κατηγοριοποίηση προσωπικού

    Το Πυροσβεστικό Σώμα ως ιδιαίτερο Σώμα Ασφαλείας που διέπεται από ειδικούς γι’ αυτό οργανικούς νόμους και κανονισμούς και για την εκτέλεση της αποστολής του εφοδιάζεται με τα αναγκαία μέσα και εξοπλισμό , παρόλα αυτά διακρίνουμε την κατηγοριοποίηση του προσωπικού , σε Πυροσβεστικό Προσωπικό και Πυροσβέστες Πενταετούς Υποχρέωσης , ενώ και οι δύο αυτές κατηγορίες βάση νόμου καταλαμβάνουν οργανικές θέσεις Γενικών καθηκόντων, έχουν καθαρά πυροσβεστικά καθήκοντα, κοινή αποστολή, διατρέχουν τους ίδιους κινδύνους .
    Σύμφωνα με όλα τα ελληνικά λεξικά , πυροσβεστικό προσωπικό σημαίνει το σύνολο του προσωπικού που εργάζεται στην ίδια υπηρεσία ή σε ίδια επιχείρηση και έχει σχέση με την κατάσβεση των πυρκαγιών .

    Πρόταση
    Στο Πυροσβεστικό Προσωπικό πρέπει να ενταχθούν και οι Πυροσβέστες Πενταετούς Υποχρέωσης

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 18:42 | Γεώργιος Β

    Θεωρώ ότι οι προβλεπόμενες με το παρόν σχέδιο Νόμου, θέσεις ειδικών καθηκόντων -Διοικητικών στους Ανώτερους Αξιωματικούς, δεν επαρκούν για να καλύψουν τις πραγματικές ανάγκες και απαιτήσεις της Υπηρεσίας που θα προκύψουν ύστερα από την εφαρμογή του παρόντος Νομοσχεδίου και θα πρέπει να αυξηθούν όπως ακριβώς είχαν θεσμοθετηθεί με τον Νόμο 4058/2012 (τ.Α΄63) στην παράγραφο 6 του άρθρου 17 και συγκεκριμένα:
    α) Πύραρχοι, από ένας (1) σε έξι (6)
    β) Αντιπύραρχοι, από τέσσερεις (4) σε δέκα (10)
    γ) Επιπυραγοί, από επτά (7) σε δέκα τρεις (13)

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 18:55 | Γολεμάτης Σπυρίδων

    Έχοντας ως δεδομένα ότι:
    1. Σύμφωνα με το άρθρο 135 § 4 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου «Οι θέσεις του βαθμού από τον οποίο προάχθηκαν δεν θεωρούνται κενές για τους υποδεέστερους βαθμούς» ως μη κενές δεν μπορούν να καλυφθούν ούτε με νέες μετατάξεις – προσλήψεις καθώς δε θεωρούνται οργανικά κενά.
    2. Οι τελευταίοι κατώτεροι αξιωματικοί που υπήρχαν, κατείχαν το βαθμό του Πυραγού, και προήχθησαν σε αντίστοιχους ανώτερους (Επιπυραγούς), μόλις τον περασμένο Μάρτιο του 2019, δημιουργώντας τουλάχιστον είκοσι δυο (22) οργανικά κενά κατώτερων αξιωματικών τα οποία όμως δε μπορούν να καλυφθούν με νέες προσλήψεις – μετατάξεις, σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο (§1).
    3. Οι συνολικές θέσεις ανώτερων και κατώτερων αξιωματικών του συγκεκριμένου κλάδου σύμφωνα με τον πιο πρόσφατο πίνακα κατανομής οργανικών θέσεων του Πυροσβεστικού Σώματος (άρθρο 2 §2.1 Π.Δ. 42 /ΦΕΚ 81/Α/07-05-2018) είναι 40 θέσεις αξιωματικών Π/Μ και 66 υπαξιωματικών Π/Μ.
    4. Οι θέσεις ανώτερων και κατώτερων αξιωματικών του συγκεκριμένου κλάδου σύμφωνα με το άρθρο 77 του προς διαβούλευση νομοσχεδίου μειώνονται σε από 40 σε 30 (μείωση κατά 10) θέσεις αξιωματικών και από 66 σε 35 (μείωση κατά 31) υπαξιωματικών.
    5. Σήμερα σύμφωνα με τον πιο πρόσφατο πίνακα επετηρίδας των αξιωματικών Πλοηγών Μηχανικών (του έτους 2019) και τον αντίστοιχο πίνακα μορίων των υπαξιωματικών, η πραγματική εν ενεργεία υπηρετούσα δύναμη για τους μεν αξιωματικούς είναι συνολικά τριάντα τέσσερις (34) και για τους δε υπαξιωματικούς είναι δέκα εννέα (19).
    Προκύπτει από το υπό διαβούλευση άρθρο 77, μια νέα κατά σειρά μείωση των οργανικών θέσεων των Πλοηγών Μηχανικών που θα επιφέρει το χαρακτηρισμό, τριάντα τεσσάρων 34 (υπαρκτές – κατειλημμένες θέσεις) – 30 (οργανικές θέσεις του άρθρου 77) = 4 υπαρκτών – κατειλημμένων θέσεων ως υπεράριθμες για τους αντίστοιχους Αξιωματικούς Πλοηγούς Μηχανικούς, εξαφανίζοντας έξι (6) πραγματικές κενές οργανικές θέσεις.
    Συνεπώς για τη δημιουργία έστω και μίας κενής οργανικής θέσεων άρα και για την πιθανότητα πρόσληψης νέων Αξιωματικών Πλοηγών Μηχανικών, θα απαιτείται πλέον η συνταξιοδότηση αρχικά των τεσσάρων (4) δημιουργηθέντων υπεράριθμων. Αυτό όμως θα συμβεί όταν οι συγκεκριμένοι υπεράριθμοι υπάλληλοι εξαντλήσουν τα νέα ηλικιακά συνταξιοδοτικά όρια (τα οποία για τον κλάδο αυξήθηκαν από τα 60 έτη στα 62 έτη). Δεδομένου λοιπόν ότι υπό φυσιολογικές συνθήκες ο τελευταίος υπεράριθμος υπάλληλος που θα συνταξιοδοτηθεί πληρώντας τα μέγιστα ηλικιακά κριτήρια θα είναι το έτος 2028, προκύπτει ότι για τα επόμενα τουλάχιστον οκτώ (8) τουλάχιστον έτη δε θα επιτρέπεται η στελέχωση του κλάδου των Αξιωματικών Πλοηγών μηχανικών με νέους υπαλλήλους.
    Γνωρίζοντας ότι η τελευταία πρόσληψη Αξιωματικών Πλοηγών Μηχανικών πραγματοποιήθηκε πριν από δέκα τέσσερα (14) έτη (το έτος 2006) και των αντίστοιχων βοηθών πλοηγών μηχανικών πριν από είκοσι δυο (22) έτη (το έτος 1998), αναρωτιέται κανείς πόσο τυχαία μπορεί να είναι η καρατόμηση των συγκεκριμένων οργανικών θέσεων, τη στιγμή που το Πυροσβεστικό Σώμα αφενός σχεδιάζει την κατασκευή νέων πυροσβεστικών πλοίων και αφετέρου το ήδη υπάρχον προσωπικό αδυνατεί να ανταπεξέλθει στις ολοένα και αυξανόμενες υπηρεσιακές απαιτήσεις λόγο της αποδεδειγμένα υπαρκτής έλλειψης προσωπικού.
    Κατανοώντας απόλυτα την ανησυχία των συναδέλφων για την επερχόμενη συρρίκνωση στο ανθρώπινο δυναμικό του κλάδου μας, οφείλω να σας υπενθυμίσω ότι η έλλειψη προσωπικού εκτός ότι υποβαθμίζει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του Σώματος, θέτει σε κίνδυνο τα πληρώματα και τους επιβαίνοντες των Πυροσβεστικών Πλοίων.

    Με εκτίμηση στη προσπάθειά σας.

    Γολεμάτης Σπυρίδων
    Επιπυραγός Πλοηγός Μηχανικός Π.Σ.

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 15:31 | Θοδωρής Σωτηρίου

    Εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει όλοι οι πενταετείς πυροσβέστες να έχουν οργανικές θέσεις και όχι ένα μέρος και οι υπόλοιποι προσωποπαγείς θέσεις.Σε περίπτωση αποχώρησης προσωπικού λόγω συνταξιοδότησης,να δημιουργείται κενό ώστε να προσλαμβάνονται υπάλληλοι που πληρούν τα κριτήρια μετάβασης στο μόνιμο προσωπικό.

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 15:54 | Μιχάλης Βίλλιας

    Θα πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι κακώς όλοι αναφερόμαστε στο γιατί αυξήθηκαν οι οργανικές θέσεις των κυβερνητων και μειώθηκαν των Μηχανικών. Ένα ποιο για να φύγει χρειάζεται και τους δύο. Όχι μόνο κυβερνήτες, αλλά ούτε και μόνο μηχανικούς. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από τη στιγμή πού οι θέσεις των πλοηγών δόθηκαν στους γενικών υπηρεσιών. Εκεί να επικεντρωθούμε και όχι στο αν αυξήθηκαν των μεν και όχι των δεν. Κατάφεραν να μας κάνουν να λογοφερουμε μεταξύ μας (κυβερνήτες και μηχανικοί). θα πρέπει να αυξηθούν οι οργανικές θέσεις και των δύο αν θέλουν τα πλοία και οι σταθμοί να λειτουργούν σωστά,ως προς την ασφάλεια των πολιτών και της δημοσιας περιουσίας αλλά πρωτίστως ως προς την ασφάλεια των ίδιων των επιβαινώντων.

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 12:11 | ΚΟΚΚΙΝΕΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΕΠ/ΓΟΣ Π/Μ

    ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ,

    ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΤ’ΕΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΩ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ.

    ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ:

    ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Α1 ΘΕΛΟΥΝ ΙΣΟ ΑΡΙΘΜΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ) ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ.

    ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Α2 ΘΕΛΟΥΝ ΙΣΟ ΑΡΙΘΜΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ) ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ.

    AΡΑ ΜΕ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ Π/Μ ΚΑΙ Π/Κ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΙΜΕΣ (Α.Ε.Ν. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ).
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ Π/Μ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ/ΠΤΥΧΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ.
    ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΣΑΡΙΘΜΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ, ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΗΓΩΝ ΣΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ.

    ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
    ΚΟΚΚΙΝΕΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
    ΕΠ/ΓΟΣ Π/Μ

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 11:43 | Γιώργος

    Ούτε στο Lower ούτε στο Proficiency σου μαθαίνουν όρους ναυτικούς και ιδίως μηχανολογικους που μαθαίνεις στις ΑΕΝ και χρήζουν αναγκαίοι για την καλή λειτουργία του πλοίου.
    Και δεν χρειάζεται κάποιο άλλο παραπάνω χαρτί που να σε καθιστά ικανό για την δουλειά και τα καθήκοντα στα οποία είσαι ορισμένος απο το Δίπλωμα Πλοιάρχου και Μηχανικού αντίστοιχα του Υπουργείου Ναυτιλίας.
    Είναι αβάσιμο να ζητήται θαλάσσια προϋπηρεσία σε ήδη πιστοποιημένους πτυχιούχους την στιγμή που σε καμία άλλη ειδικότητα δεν απαιτητηται,και αντιβαίνει στον ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ κάποιον με ίδια προσόντα που προηγουμενα χρονια άλλους τους τοποθετείς ΠΚ-ΠΜ απευθείας στο βαθμό του Ανθυποπυραγου και άλλους αφήνεις απλά στο βαθμό του Πυροσβέστη.
    Επίσης αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία στο Πυροσβεστικό Σώμα ο Κυβερνήτης και ο Μηχανικός ενός πλοίου να είναι κατώτερος και από το πλήρωμα του.Ειναι Αξιωματικός.
    Σαφώς οι τίτλοι επαγγελματικών σχολών (δευτεροβάθμια εκπαίδευση) δεν είναι ισότιμοι με τους τίτλους των Ακαδημιών του Εμπορικού Ναυτικού (τριτοβάθμια εκπαίδευση).Δυστυχώς το προφανές εδώ το αγνοεί ο συντάκτης του άρθρου 101 παράγραφος 1.

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 11:10 | Γιώργος

    Σε λιμενικούς σταθμούς του Πυροσβεστικού Σώματος υπάρχουν κενά και έλλειψη κόσμου με αποτέλεσμα την υπολειτουργία των πλοίων και με το πρώτο συμβάν περιμένουν να ειδοποιηθούν οι επιφυλακες για να φύγει το πλοίο.Τα πλοία θέλουν κόσμο,το αναφέρουν όλοι οι Διοικητές των λιμενικών σταθμών( εκτός του Πειραιά).
    Επίσης με το να μειωθούν οι οργανικές θέσεις των Πλοηγων Μηχανικών και να αυξηθούν των Πλοηγων Κυβερνητών ισως γίνεται σκοπίμως για να εξυπηρετηθούν προσωπικά συμφέροντά..

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 09:19 | Λεωνιδας Μ .

    Στις 14 Ιανουαρίου του 2019 κοινοποιήθηκε ένα έγγραφο από την αρμόδια διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων με το χαρακτηρισμό του επείγοντος (αναρτημένο και στο διαδίκτυο) και θέμα «Συγκρότηση ομάδας εργασίας επί θεμάτων μετάταξης και κατάταξης πυροσβεστικών υπαλλήλων ειδικών καθηκόντων» το οποίο όριζε επιτροπές οι οποίες θα προσδιόριζαν τόσο τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις για τη μετάταξη υπαλλήλων στους κλάδους των επιμέρους ειδικών υπηρεσιών όσο και τον απαιτούμενο αριθμό των ατόμων για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία αυτών. Τα αποτελέσματα της μελέτης της συγκεκριμένης ομάδας εργασίας, κατέδειξαν για άλλη μια φορά τις ανάγκες για άμεσες μετατάξεις στο κλάδο των πλοηγών σύμφωνα με το απαντητικό έγγραφο προς το αρμόδιο προαναφερθέν τμήμα. Παρά ταύτα όπως προκύπτει από το άρθρο 77 του οικείου προς διαβούλευση νομοσχεδίου αποφασίστηκε νέα μείωση του συνολικού αριθμού των Πλοηγών Μηχανικών κατά σαράντα μία (41) θέσεις.
    Συμμεριζόμενος τις ανησυχίες των συναδέλφων πλοηγών μηχανικών, οι οποίοι εκφράστηκαν εγγράφως μέσω των προηγουμένων σχολίων τους, οφείλω να συμπληρώσω τα εξής:
    Εκτός από την αιφνίδια και αναιτιολόγητη μείωση των οργανικών θέσεων του ανωτέρω κλάδου, η σύνθεση των συγκεκριμένων υπηρεσιών βρίσκεται είδη με ελλειμματικό αριθμό υπαλλήλων επί σειρά ετών και διέρχεται άμεσα εντός των ορίων επικινδυνότητας ως προς την ασφάλεια εργασίας επιβαινόντων και πληρωμάτων των οικείων Πυροσβεστικών Πλοίων.
    Παρακαλούμε δείξτε τη δέουσα προσοχή.

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 06:02 | Βαγγέλης

    Ζητάμε την αύξηση των οργανικών θέσεων των αξιωματικών πλοηγων μηχανικων.Θέσεις που υπήρχαν και μεταφέρθηκαν ….Επίσης γεννάται το ερώτημα για ποιο λογο έγινε αυτη η ΜΕΊΩΣΗ οταν το πλήρωμα των πλωτών ειναι συγκεκριμένο και Χωρίς να μειωθεί ο στόλος σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας λιμένων ΦΕΚ 281 Β 17-02-2009???

  • 9 Ιανουαρίου 2020, 02:21 | Κωνσταντίνος

    Τα σχόλια αναφέρονται στις θέσεις Π/Κ-Π/Μ.
    Μόνο σαν κακόγουστο αστείο μπορώ να θεωρήσω τον πίνακα των θέσεων που προβλέπει το παρόν σχέδιο νόμου. Όπως έχει ήδη αναφερθεί υπάρχουν σε λειτουργία 5 λιμενικοί πυροσβεστικοί σταθμοί (και ένας σε αναστολή λειτουργίας). Στους περισσότερους οι υπηρεσίες βγαίνουν ήδη με προσωπικές θυσίες απο το προσωπικό. Αυτό μπορεί ο οποιοσδήποτε να το διαπιστώσει κοιτάζοντας στις άδειες και στα ρεπό που έχουν οι υπαλληλοι. Φυσικά τέτοιες ελλείψεις θα υπάρχουν και σε πυροσβεστικούς σταθμούς εκτός λιμένων, αλλά δεν νομίζω ότι η επίσημη θέση (όπως ενός νομοσχεδίου) είναι ότι απαιτείται το πολύ το πλήρωμα μιας εξόδου, και αυτό κάποιες φορές με επιφυλακή, για την εύρυθμη λειτουργία ενός σταθμού.
    Οι θέσεις Αξ/κων ΠΚ και ΠΜ απο 58 και 50 το 2006 (Α’258/06), ορίστηκαν σε 46 και 40 το 2018 (Α’81/18) και στο παρόν σχέδιο γίνονται 56 και 30. Βλέπω, και σωστά, μια διόρθωση στις θέσεις των ΠΚ (που είναι πάλι λιγότερες απο τις πραγματικά απαιτούμενες) αλλά και μια ανεξήγητη για μένα μείωση στις θέσεις των ΠΜ. Εντωμεταξύ στις θέσεις βοηθών πλοηγών τα αντιστοιχα νούμερα είναι απο 91 σε 66 και τώρα 35. Τονίζω ότι, προκήρυξη για Αξ/κους ΠΚ και ΠΜ έχει να γίνει εδώ και 14 χρόνια και βοηθούς μηχανικούς 22! Αν δεν έχει δρομολογηθεί αλλαγή του κανονισμού λειτουργίας έτσι ώστε να απαιτούνται λιγότερα άτομα πλήρωμα, ή δεν «επεκταθεί» η λύση της αναστολή λειτουργίας και μοίρασμα του προσωπικού σε άλλους λιμενικούς σταθμούς (όπως έγινε με τον σταθμό της Καβάλας), δεν μπορώ να φανταστώ πως θα συνεχίσουν να λειτουργούν με ασφάλεια οι υπηρεσίες. Κλείνοντας, ήθελα να τονίσω ότι τα πληρώματα των πλοίων παρέχουν και υπηρεσίες συντήρησης στα πλοία. Όμως με την συνεχή έλλειψη προσωπικού αυτή θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη έως αδύνατη (και άρα μεγαλύτερο κόστος επισκευών και συχνές περιόδους εκτός λειτουργίας των πλωτών).

  • 8 Ιανουαρίου 2020, 20:25 | Αλέξανδρος

    Αύξηση των οργανικών θέσεων των Αρχιπυράρχων με στόχο την τοποθέτηση ορισμέων εξ αυτών σε Διοικήσεις Νομών που έχουν αποδεδειγμένα αυξημένες επιχειρησιακές και υπηρεσιακές ανάγκες. ( Ρόδος, Μαγνησία, Χαλκιδική, Έβρος, Εύβοια, Κεφαλλονιά)

  • 8 Ιανουαρίου 2020, 16:45 | Θανάσης Γ.

    Αύξηση οργανικών θέσεων πλοηγών.
    Στελέχωση θέσεων με μετάταξη από το υπάρχων προσωπικό που υπηρετεί στο πυροσβεστικό σώμα ως πυροσβέστες, πυρονομοι γενικών καθηκόντων, με προσόν κατάταξης στο πυροσβεστικό σώμα πτυχίο Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού και 12μηνης συνεχούς θαλάσσιας υπηρεσίας.

  • 8 Ιανουαρίου 2020, 15:42 | Γεώργιος Τ

    Χρειαζεται αυξηση των οργανικων θεσεων ολου του κλαδου των πλοηγων. Και μηχανικων και κυβερνητων.
    Τα κενα ειναι τεραστια !!! Με απλες μαθηματικες πραξεις δημοτικου ο καθενας μπορει να καταλαβει τι πραγματικα χρειαζετε ο κλαδος !!!
    Αυξηση των θεσεων και οχι μειωση !!!

  • 7 Ιανουαρίου 2020, 21:05 | Κωνσταντίνος Περ.

    Όπως σωστά αναφέρθηκε θα πρέπει να αυξηθούν οι οργανικές θέσεις των πλοηγών κυβερνητών και πλοηγών μηχανικών, ώστε να μπορέσουν να απορροφηθούν στο συγκεκριμένο κλάδο, όλοι οι υπάλληλοι που έχουν το συγκεκριμένο προσόν κατάταξης στο Πυροσβεστικό Σώμα. Να δοθούν πίσω τα κενά των πλοηγών, έτσι ακριβώς όπως παράνομα πάρθηκαν. Η πυροσβεστική ετοιμάζει 2 νέα πλοία, με τι υπαλλήλους σκέπτεται να τα στελεχώσει? Άμεση μετάταξη υπαλλήλων για αποφυγή επιπλέον κρατικής δαπάνης.

  • 7 Ιανουαρίου 2020, 19:04 | Γεώργιος

    Να αυξηθούν οι θέσεις των χειριστών ελικοπτέρων απο 20 σε 30 έτσι ώστε να είναι επανδρωμένα και τα 5 ελικόπτερα της ΥΕΜΠΣ.

  • 7 Ιανουαρίου 2020, 15:43 | Μανώλης

    Χωρίς να θέλω να θίξω πρόσωπα και καταστάσεις και να ανατρέξω στο παρελθόν, πρέπει στο Πυροσβεστικό Σώμα να υπάρχουν μόνο μόνιμοι και Εποχικοί. Για ποιον λόγο θέλετε να υπάρχουν παραπάνω κατηγορίες Υπαλλήλων. Φτάνει πια.

  • 7 Ιανουαρίου 2020, 00:12 | Παναγιώτης Γ.

    Αναμένουμε την προσαύξηση των οργανικών θέσεων των Πλοηγών ώστε επιτέλους να λυθεί το πρόβλημα που από το 2006 δεν έχει επανδρωθεί ο εν λόγο κλάδος. Διότι όπως θα γνωρίζετε τα κενά υπάρχουν και υπήρχαν, απλά με τεχνάσματα δόθηκαν σε άλλους, προς εξυπηρέτηση αναγκών και συμφερόντων σε καταστάσεις και άτομα της τότε εποχής. Δικαίως θα πρέπει να δοθούν εκεί απ’ όπου πάρθηκαν.
    Αναμένουμε αποτελέσματα από τις πράξεις σας και μόνο…

  • 7 Ιανουαρίου 2020, 00:03 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Αναφερόμενος στον κλάδο των Πλοηγών (Κυβερνητών και Μηχανικών) οι οργανικές θέσεις θα πρέπει να αυξηθούν κατά πολύ ώστε να μπορέσει να ενδυναμωθεί ο Κλάδος. Άλλωστε τα οργανικά κενά του κλάδου των Πλοηγών (Ειδικών Καθηκόντων) δόθηκαν στο παρελθόν στο κλάδο των Γενικών Υπηρεσιών για εξυπηρέτηση συμφερόντων της τότε εποχής…
    Εφόσον τουλάχιστον έγινε τώρα η αρχή θα πρέπει αυτό το προγενέστερο »λάθος΄΄ να διορθωθεί από εσάς, ώστε να μπορέσει να ανακάμψει επιτέλους ο κλάδος των Πλοηγών και να δοθούν πίσω οι οργανικές θέσεις που τότε πάρθηκαν. Κατ’ ουσίαν δεν θα πράξετε ‘χάρη’ προς αυτό το κλάδο, απλά θα πράξετε το σωστό και το αυτονόητο. Χάρη έκαναν οι προκάτοχοί σας, που εν μια νυκτί ‘βάπτισαν τα κενά των Πλοηγών σε Γενικών Υπηρεσιών.
    Αναμένουμε να διορθώσετε τα κακώς κείμενα των προγενέστερων ετών και προκατόχων σας, ώστε να μπορέσετε να μετατάξετε εσωτερικά (για αποφγή επιπλέον δαπάνης προς το κράτος, η μετάταξη δεν θεωρείτε νέα πρόσληψη ώστε να επιβαρυνθεί ο κρατικός προυπολογισμός) από τη Πυροσβεστική Υπαλλήλους που πληρούν τα προσόντα, ώστε να γίνουν Πλοηγοί (Κυβερνήτες και Μηχανικοί)

  • 5 Ιανουαρίου 2020, 09:21 | Βασίλειος Κοκορομύτης

    Aφορά την παράγραφο 1 εδάφιο 8,

    Στα καταργηθέντα άρθρα του Ν.4249/2014 άρθρο 74 παρ. 4.β η περιγραφή για τις οργανικές θέσεις σύμφωνα με τις ανάγκες της ΥΕΜΠΣ είναι 20 ιπτάμενοι χειριστές & 20 τεχνικοί-μέλη πληρώματος.

    Αναφέρει χαρακτηριστικά: «Στο ειδικών καθηκόντων προσωπικό του κλάδου μηχανικών-τεχνικών εναερίων μέσων δύναται να μετατάσσεται, με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, πυροσβεστικό προσωπικό Γενικών Καθηκόντων που έχει λάβει κατάλληλη εκπαίδευση στους τομείς του συντονισμού πυρκαγιών και του χειρισμού ειδικού εξοπλισμού (βαρούλκου διάσωσης, κάδου πυρόσβεσης, FLIR), υπό τους ειδικότερους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο προεδρικό αυτό διάταγμα και να χαρακτηρίζεται ως ιπτάμενο.»

    Ήδη στην Υπηρεσία Εναερίων Μέσων υπηρετούν δεκαπέντε (15) Τεχνικοί-Μέλη Πληρώματος για τον χειρισμό του ειδικού εξοπλισμού (βαρούλκο διάσωσης, κάδο πυρόσβεσης, FLIR) εκ των οποίων :
    τρεις (3) Αξιωματικοί Τεχνικοί εναερίων μέσων,
    τέσσερις (4) Αξιωματικοί Εναέριοι Συντονιστές Εναερίων Μέσων, και
    οχτώ (8) Πυρονόμοι-Υπαξιωματικοί χειριστές του κάδου δασοπυρόσβεσης-βαρούλκου διάσωσης.

    Ως εκ τούτου οι οργανικές θέσεις των τεχνικών –μελών πληρώματος να παραμείνουν είκοσι (20) αντί για έξι (6) που αναγράφονται, μοιρασμένες σε δέκα (10) θέσεις για Αξιωματικούς και δέκα (10) για Υπαξιωματικούς.

  • 4 Ιανουαρίου 2020, 20:18 | ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΜΑΝΣΟΛΑΣ

    Με έκπληξη είδα ότι οι οργανικές θέσεις των αξιωματικών πλοηγών/μηχανικών μειώνονται κατά 10 τον αριθμό και γίνονται από 40 σε 30 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΘΕΤΩ τις οργανικές θέσεις των Π/Μ το 2006 που ήταν,
    Πλοηγοί Μηχανικοί:
    Αρχιπύραρχος 1
    Πύραρχοι − Αντιπύραρχοι − Επιπυραγοί 10
    Πυραγοί − Υποπυραγοί − Ανθυποπυραγοί 40
    Σύνολο 51 θέσεων Πλοηγών Μηχανικών

    Από το 2006 και μετά λοιπών, οι θέσεις μειώνονται, ενώ είχαμε στο διάστημα αυτό είχαμε την παραλαβή τριών νεότευκτων πλοίων με αυξημένες απαιτήσεις στελέχωσης από πλευράς πληρώματος μηχανής.

    Βλέπουμε επίσης ότι οι 10 θέσεις Π/Μ, μεταφέρονται στους Πλοηγούς /Κυβερνήτες. Με πια λογική.

    Από τους 34 εν ενεργεία Π/Μ με 5 σταθμούς εν λειτουργία και με την στελέχωση να είναι κάτω από τα επιτρεπόμενα όρια για την εύρυθμη λειτουργία, δεν μπορώ καν να φανταστώ πως θα είναι η όποια στελέχωση των σταθμών και πλοίων με επικείμενες αποχωρήσεις στελεχών και με 6 σταθμούς λειτουργίας (ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΒΑΛΑΣ) και νέες ναυπηγήσεις πλοίων στο κοντινό μέλλον.

    Για όλους τους παραπάνω λόγους πρέπει να παραμείνουν τουλάχιστον οι 40 οργανικές των Π/Μ που εξασφαλίζουν οριακά την λειτουργία των πλοίων.

    Ομοίως το ίδιο πρέπει να γίνει και για τις θέσεις των πλοηγών μηχανικών , Υπαξιωματικων και Πυρονομων. Και εκεί οι αντίστοιχες οργανικές για κάποιο άγνωστο λόγο μειώθηκαν δραματικά και ένεκα των άμεσων αποχωρήσεων λόγο συνταξιωδοτισεων , πραγματικά δεν θα υπάρχει άτομο να κάνει βάρδια.

    Επίσης να γίνεται και Π/Μ Αριπύραρχος,λόγο ισότητας των π σχολών του εμπορικού ναυτικού από όπου προέρχονται όλοι οι πλοηγοί.

    Στην διάθεση σας για οποιεσδήποτε παρατηρήσεις – επεξηγήσεις.

    Ματθαίος Μανσόλας
    ΠΥΡΑΡΧΟΣ Π/Μ.
    5ος Π.Σ ΛΙΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΙΑ.

  • 4 Ιανουαρίου 2020, 20:47 | Ιωάννης Καϊμάκης ΠΥΡ/ΧΟΣ Π/Μ

    Αξιότιμοι Κύριοι
    Πως είναι δυνατών το Πυροσβεστικό Σώμα να έχει (8) Πλοία δύο(2) κατηγορίας Α2 και έξι(6) κατηγορίας Α1 και δυο(2) υπό κατασκεύη και να χρειάζονται (30) Αξιωματικοί Πλοηγοί Μηχανικοί και (35) Υπαξιωματικοί Πλοηγοί Μηχανικοί σε (24) ώρες βάρδια για να τα επανδρώσουν.

    Όταν σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας λιμένων ΦΕΚ 281 Β 17-02-2009 απαιτούνται (62)Αξιωματικοί Πλοηγοί Μηχανικοί και (56) Υπαξιωματικοί κατ΄ελάχιστο.

    Α1 2 Αξιωματικοί Πλοηγοί Μηχανικοί Χ 6 Πλοία Χ 4 Βάρδιες = 48
    2 Υπαξιωματικοί Πλοηγοί Μηχανικοί Χ 6 Πλοία Χ 4 Βάρδιες = 48

    Α2 1 Αξιωματικοί Πλοηγοί Μηχανικοί Χ 2 Πλοία Χ 4 Βάρδιες = 8
    1 Υπαξιωματικοί Πλοηγοί Μηχανικοί Χ 2 Πλοία Χ 4 Βάρδιες = 8

    Προϊστάμενοι Μηχανικοί 1 Χ 6 Σταθμοί = 6
    Σύνολο 54 62

  • 2 Ιανουαρίου 2020, 05:17 | ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

    Η πρόβλεψη για 80 Αξιωματικούς της Σχολής Επιμόρφωσης είναι αριθμός ελάχιστος, εκτός πραγματικότητας αν ληφθεί υπ όψιν ο αριθμός των αντιστοίχων αξιωματικών 1005 , η συνολική δύναμη του Σώματος περί τους 14.000 υπαλλήλους, η μέχρι σήμερα σποραδική λειτουργία της Σχόλης και η μονιμοποίηση συναδέλφων από διάφορες κατηγορίες Π.Π.Υ, η ύπαρξη μεγάλου αριθμού Πυρονόμων , η δικαστικές αποφάσεις κ.α επιτάσσει μια μεταβατική περίοδο και αύξηση του ποσοστού των Αξκων της σχολής επιμόρφωσης σε τουλάχιστον 200 (ποσοστό 20%).

    Η παροχή κινήτρων επιμόρφωσης και εξέλιξης σε συνδυασμό με ήδη κατεχόμενους τίτλους σπουδών ή υπάρχουσα επαγγελματική εμπειρία σε θέσης ευθύνης όπως (Προϊστάμενοι Κλιμακίων, Αξκοι Υπηρεσίας, Αρχιοδηγοί, Προϊστάμενοι Γραφείων Κίνησης ) σε στελέχη που εκ των πραγμάτων δεν θα εξελιχθούν ή θα απασχοληθούν σε επιτελικό ρόλο αλλά στη στήριξη του κυρίως Επιχειρησιακού έργου είναι απολύτως αναγκαία και για την αλλαγή φιλοσοφίας στην άσκηση καθηκόντων αλλά και στην επαγγελματική ολοκλήρωση των στελεχών.

  • 31 Δεκεμβρίου 2019, 14:17 | Γεώργιος

    Να αυξηθούν οι θέσεις στο 1,8 των Τεχνικών Εναερίων Μέσων από 3 σε 20 επειδή αυτές είναι ενιαίες σύμφωνα με τα αναγραφόμενα τα οποία είναι σωστά στο άρθρο 86 παρ.6.

  • 30 Δεκεμβρίου 2019, 23:09 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΥΦΑΝΤΗΣ

    Κυριαρχεί το αίσθημα τις απογοήτευσης τις αδικίας και τις άνισης μεταχείρισης
    στους πυρονόμους καθώς και αυτό που λέει ο σοφός λαός όταν γεράζουν τα άλογα τα σκοτώνουν. ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΣΟ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ.