1. Για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος θεωρείται ότι:
α. Ευρίσκονται στην «ίδια πόλη» οι Πυροσβεστικές Υπηρεσίες και Κλιμάκια που λειτουργούν:
αα) στον ίδιο νομό της ηπειρωτικής χώρας, συμπεριλαμβανόμενων των νήσων Σαλαμίνας και Αγκιστρίου.
ββ) στον ίδιο νομό της νήσου Κρήτης.
γγ) στο ίδιο νησί, πλην της Εύβοιας. Ειδικά, το πυροσβεστικό προσωπικό που υπηρετεί σε Υπηρεσίες και Κλιμάκια που εδρεύουν στη νήσο Εύβοια δύναται να μετακινείται από Υπηρεσίες προς Κλιμάκια διοικητικής υπαγωγής τους, καθώς και μεταξύ των Κλιμακίων που υπάγονται διοικητικά στην ίδια Υπηρεσία.
β. Οι θέσεις Ανθυποπυραγών – Υποπυραγών – Πυραγών και Πυροσβεστών – Υπαρχιπυροσβεστών- Αρχιπυροσβεστών – Πυρονόμων είναι ως ενιαίες.
γ) Όσοι προέρχονται από την κατηγορία των Πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης, υπηρετούν στο Πυροσβεστικό Σώμα από τον ημερομηνία πρόσληψής τους με την ιδιότητα αυτή.
2. Κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, οι υπάλληλοι μέχρι και το βαθμό του Πυρονόμου θα λάβουν τα μόρια που προβλέπονται στις περιπτώσεις β΄ και ε΄ της παρ. 2 του άρθρου 158 και τυχόν ανακύπτοντα λοιπά διαδικαστικά ζητήματα θα ρυθμιστούν με απόφαση του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος.
3. Υπάλληλοι που βρίσκονται στην κατάσταση της υπηρεσίας γραφείου μπορούν να υπηρετούν πέραν των οργανικών θέσεων σε Υπηρεσίες που προβλέπεται αντίστοιχη θέση του βαθμού τους.
4. Για την πρώτη εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 152, ο χρόνος παραμονής σε Υπηρεσίες πριν από δημοσίευση του παρόντος, λαμβάνεται υπόψη κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων.
5. Τεχνικά ζητήματα που τυχόν ανακύψουν κατά την πρώτη εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος κεφαλαίου και για χρονικό διάστημα έξι μηνών, ρυθμίζονται με απόφαση του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος.
Αρχική Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξειςΆρθρο 164 – Μεταβατικές διατάξεις
Άρθρο 164 – Μεταβατικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Έννοιες – Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Πεδίο Δράσης Εθνικού Μηχανισμού Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Διάρθρωση Εθνικού Μηχανισμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Δράσεις Εθνικού Μηχανισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αρχές λειτουργίας Εθνικού Μηχανισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Διαβάθμιση Κατάστασης Ετοιμότητας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Δυναμικό και Μέσα Εθνικού Μηχανισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Διυπουργική Επιτροπή Εθνικού Σχεδιασμού Πολιτικής Προστασίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Εθνική Πολιτική Μείωσης Κινδύνου Καταστροφών – Εθνικός Σχεδιασμός Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Πλαίσια Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών (Π.Δ.Ε.Α.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας (Σ.Ο.Π.Π.)
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Περιφερειακά Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας (ΠΕ.Σ.Ο.Π.Π.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Αρμοδιότητες Περιφερειακών Συντονιστικών Οργάνων Πολιτικής Προστασίας (ΠΕ.Σ.Ο.Π.Π.)
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τοπικά Επιχειρησιακά Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Αρμοδιότητες Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Σύσταση και Αρμοδιότητες των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Κέντρων Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.ΚΕ.Π.Π.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Οργάνωση και λειτουργία των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Κέντρων Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.ΚΕ.Π.Π.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Υποστηρικτικές Υπηρεσίες Εθνικού Μηχανισμού
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Αυτοτελείς Διευθύνσεις Πολιτικής Προστασίας
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Αυτοτελή Τμήματα Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Εθνική Βάση Δεδομένων Κινδύνων και Απειλών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Γενικά Σχέδια Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών και Διαχείρισης Συνεπειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Σκοπός της Εκτίμησης Επικινδυνότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής ΠροστασίαςΆρθρο 25 – Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Κατάσταση Ειδικής Κινητοποίησης Πολιτικής ΠροστασίαςΆρθρο 26 – Κατάσταση Ειδικής Κινητοποίησης Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Οργανωμένη Προληπτική Απομάκρυνση Πολιτών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Αποστολή της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Αρμοδιότητες Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Γραφείων άμεσα υπαγόμενων στον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Διάρθρωση – Προσωπικό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Αποστολή – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Γενικής Διεύθυνσης Συντονισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Διεύθυνσης Διοίκησης και Υποστήριξης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης και Προγραμμάτων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων (Ε.Σ.Κ.Ε.ΔΙ.Κ.)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Επιχειρησιακό Ταμείο Πρόληψης και Αντιμετώπισης Κινδύνων (Ε.Τ.Π.Α.Κ.)
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Εθνική Σχολή Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων – Αναβάθμιση της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Κέντρο Μελετών Διαχείρισης Κρίσεων (ΚΕ.ΜΕ.ΔΙ.Κ.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Μόνιμο Επιστημονικό Συμβούλιο Πολιτικής Προστασίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Ευρωπαϊκό Κέντρο Δασικών Πυρκαγιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 – Κατάρτιση και έγκριση προϋπολογισμού της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Υ.) Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών ΑναφορώνΆρθρο 46 – Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – Διεύθυνση Οικονομικής ΔιαχείρισηςΆρθρο 47 – Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Διεύθυνση Προμηθειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Αυτοτελές Τμήμα ΥποστήριξηςΆρθρο 49 – Αυτοτελές Τμήμα Υποστήριξης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Προϊστάμενοι Διευθύνσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 – Προϊστάμενοι Τμημάτων και Προϊστάμενοι Γραφείων Τμημάτων ΔιευθύνσεωνΆρθρο 52 – Προϊστάμενοι Τμημάτων και Προϊστάμενοι Γραφείων Τμημάτων Διευθύνσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Δαπάνες απορρήτων αναγκών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Λοιπά Θέματα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Έννοιες – Ορισμοί
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Αποστολή και δράση των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Δράσεις των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Προϋποθέσεις ένταξης στο Μητρώο Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας (Μ.Ε.Ο.Π.Π.)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Προϋποθέσεις απόκτησης ιδιότητας Εθελοντή Πολιτικής Προστασίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 60 – Προϋποθέσεις ανανέωσης ιδιότητας Εθελοντή Πολιτικής Προστασίας
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Εκπαίδευση Εθελοντικών Οργανώσεων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 62 – Κινητοποίηση και Επιχειρησιακή Εμπλοκή Εθελοντών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 63 – Αξιολόγηση των Εθελοντικών Οργανώσεων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Διακριτικός Τίτλος -Στολή – Ατομικό Δελτίο Εθελοντή
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Υποχρεώσεις εργοδοτών των εργαζόμενων Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Ηθικές Αμοιβές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Διαγραφή Εθελοντικών Οργανώσεων από το Μ.Ε.Ο.Π.Π.
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Ενίσχυση σε υλικά και μέσα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Ασφαλιστική κάλυψη και αστική ευθύνη Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας του Μ.Ε.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 70 – Οδήγηση-Χειρισμός Πυροσβεστικών Οχημάτων-Μηχανημάτων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 72 – Μνημόνια Συνεργασίας Γ.Γ.Π.Π. με μη κυβερνητικές οργανώσεις και οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73 – Λύση ΣυνεργασιώνΆρθρο 73 – Λύση Συνεργασιών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Αποστολή Πυροσβεστικού Σώματος
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Αρμοδιότητες Πυροσβεστικού Σώματος
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 76 – Πυροσβεστικό Σώμα και πυροσβεστικό προσωπικό
- 59 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Οργανικές θέσεις πυροσβεστικού προσωπικού και Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης (Π.Π.Υ.)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Οργανικές θέσεις πολιτικού προσωπικού
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 79 – Διάρθρωση Υπηρεσιών Πυροσβεστικού Σώματος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 80 – Επιτελείο, Κλάδοι και Διευθύνσεις Πυροσβεστικού Σώματος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 81 – Γραφεία Αρχηγού, Υπαρχηγού και Επιτελάρχη
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος – Διοίκηση – Βαθμοί – Καθήκοντα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 83 – Συμβούλια Επιτελικού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Κρίσεων Πυροσβεστικού Σώματος
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 84 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Διευθύνσεων Κλάδου Πυροσβεστικών Επιχειρήσεων
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 85 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Διευθύνσεων Κλάδου Διοικητικής Υποστήριξης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 86 – Υπηρεσία Εναέριων Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος (Υ.Ε.Μ.Π.Σ.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 87 – Υγειονομική Υπηρεσία Πυροσβεστικού Σώματος (ΥΓ.Υ.Π.Σ.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Υπηρεσία Πλωτών Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 89 – Υπηρεσία Διαχείρισης Πυροσβεστικού ΥλικούΆρθρο 89 – Υπηρεσία Διαχείρισης Πυροσβεστικού Υλικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 90 – Πυροσβεστικό Μουσείο
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 91 – Αρμοδιότητες και λειτουργία Περιφερειακών Πυροσβεστικών Διοικήσεων (ΠΕ.ΠΥ.Δ.)
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Αρμοδιότητες και λειτουργία Διοικήσεων Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών (ΔΙ.Π.Υ.Ν.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 93 – Ιεραρχία Αξιωματικών, Πυρονόμων και Υπαξιωματικών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 94 – Αρχαιότητα Αξιωματικών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 95 – Αρχαιότητα Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 96 – Βαθμοί – Ιεραρχική κλίμακα – Αντιστοιχία
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 97 – Προέλευση Αξιωματικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 98 – Διάκριση ΑξιωματικώνΆρθρο 98 – Διάκριση Αξιωματικών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 99 – Προέλευση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 100 – Διάκριση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και ΠυροσβεστώνΆρθρο 100 – Διάκριση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 86 ΣχόλιαΆρθρο 101 – Διάκριση και προέλευση πυροσβεστικού προσωπικού Ειδικών Καθηκόντων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102 – Είδη καταστάσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 103 – Ενέργεια
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 104 – Υπηρεσία γραφείου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 105 – Μακρά αναρρωτική άδειαΆρθρο 105 – Μακρά αναρρωτική άδεια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 106 – ΔιαθεσιμότηταΆρθρο 106 – Διαθεσιμότητα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 107 – ΑργίεςΆρθρο 107 – Αργίες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 108 – Μόνιμη διαθεσιμότηταΆρθρο 108 – Μόνιμη διαθεσιμότητα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 109 – Κατάσταση Εκτός Οργανικών Θέσεων (Ε.Ο.Θ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 110 – ΑποστρατείαΆρθρο 110 – Αποστρατεία
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 111 – Καταληκτικοί βαθμοί εν ενεργεία Αξιωματικών Γενικών και Ειδικών Καθηκόντων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 112 – Αρχές Συστήματος Αξιολόγησης – Διάκριση και έννοια προς προαγωγή προσόντων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 113 – Γενικά τυπικά προσόντα Αξιωματικών
- 126 ΣχόλιαΆρθρο 114 – Γενικά τυπικά προσόντα Πυρονόμων – Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 115 – Υπολογισμός χρόνου υπηρεσίας
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 116 – Ειδικά τυπικά προς προαγωγή προσόντα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 117 – Ουσιαστικά προς προαγωγή προσόντα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 118 – Κριτήρια αξιολόγησης ουσιαστικών προσόντων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 119 – Βαθμολογία απόδοσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 120 – Έγγραφα αξιολόγησηςΆρθρο 120 – Έγγραφα αξιολόγησης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 121 – Αξιολογητές – Έννοια – Αρμοδιότητα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 122 – Χρόνος Αξιολόγησης – Διαδικασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 123 – Προϋποθέσεις προαγωγής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 124 – Παραλειπόμενοι των κρίσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 125 – Τακτικές και έκτακτες κρίσεις – κρινόμενοι Αξιωματικοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 126 – Διαβαθμίσεις κρίσεων με βάση τα ουσιαστικά προσόντα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 127 – Τρόπος προαγωγής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 128 – Συμβούλια κρίσεωνΆρθρο 128 – Συμβούλια κρίσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 129 – Σύνθεση των Συμβουλίων Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 130 – Αρμοδιότητες των Συμβουλίων Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 131 – Εργασίες των Συμβουλίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 132 – Σύνταξη, κύρωση και εκτέλεση των πινάκων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 133 – Τιμητικές διακρίσεις αποστρατευόμενων ΑξιωματικώνΆρθρο 133 – Τιμητικές διακρίσεις αποστρατευόμενων Αξιωματικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 134 – Διαδικασία προαγωγών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 135 – Προαγωγές Αξιωματικών ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών θέσεων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 136 – Κρίσεις των Αξιωματικών που συμπληρώνουν τριακονταπενταετή πραγματική υπηρεσία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 137 – Κρίσεις και προαγωγές των Αξιωματικών της κατάστασης υπηρεσίας γραφείου
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 138 – Τρόπος επιλογής των Αξιωματικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 139 – Επιλογή Υποστρατήγων και ΑντιστρατήγωνΆρθρο 139 – Επιλογή Υποστρατήγων και Αντιστρατήγων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 140 – Επιλογή του Αντιστράτηγου-Αρχηγού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 141 – Συνέπειες των δυσμενών κρίσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 142 – Προσφυγή του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο ΚρίσεωνΆρθρο 142 – Προσφυγή του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο Κρίσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 143 – Προσφυγή ενδιαφερομένων στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο ΚρίσεωνΆρθρο 143 – Προσφυγή ενδιαφερομένων στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 144 – Εργασίες των Συμβουλίων Επανάκρισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 145 – Ενέργειες σε περιπτώσεις ακύρωσης αποφάσεων των Συμβουλίων ΚρίσεωνΆρθρο 145 – Ενέργειες σε περιπτώσεις ακύρωσης αποφάσεων των Συμβουλίων Κρίσεων
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 146 – Αποστρατεία λόγω ορίου ηλικίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 147 – Ηλεκτρονικά ατομικά βιβλιάρια
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 148 – Μεταθέσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 149 – Τοποθετήσεις – μεταθέσεις για κάλυψη κενών οργανικών θέσεων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 150 – Νομός Συμφερόντων – Υπηρεσία Προτίμησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 151 – Κατανομή Υπηρετούσας Δύναμης
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 152 – Μεταθέσεις λόγω συμπλήρωσης ορισμένου χρόνου σε Υπηρεσία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 153 – Μεταθέσεις για λόγους καταφανούς υπαιτιότητας του υπαλλήλου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 154 – Αμοιβαίες μεταθέσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 155 – Μεταθέσεις λόγω προαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 156 – Μεταθέσεις για συνυπηρέτηση
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 157 – Τοποθετήσεις των εξερχόμενων από τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
- 70 ΣχόλιαΆρθρο 158 – Κριτήρια μεταθέσεων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 159 – Διαδικασία μεταθέσεων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 160 – Αποσπάσεις
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 161 – Μετακινήσεις
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 162 – Έκταση εφαρμογής των διατάξεων του Κανονισμού Μεταθέσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 163 – Άρθρο 163 Μεταθέσεις – Αποσπάσεις – Μετακινήσεις Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 164 – Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 165 – Υπηρεσιακά θέματα αθλητών πυροσβεστικών υπαλλήλων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 166 – Καθήκοντα προανάκρισης – Διοικητικό Πρόστιμο
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 167 – Πυροσβεστικές διατάξεις – Πυροπροστασία
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 168 – Έλεγχος κατασβεστικών μέσων και υλικών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 169 – Άδειες – πειθαρχικό δίκαιο πυροσβεστικών υπαλλήλων
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 170 – Υγειονομική περίθαλψη
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 171 – Αποδοχές – Προϋπολογισμός -Οικονομική Διαχείριση – Λέσχες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 172 – Υλικές και ηθικές αμοιβές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 173 – Βράβευση Υπηρεσιών και πυροσβεστικού προσωπικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 174 – Καθιέρωση Ημέρας Αποστράτων, Ημέρα Μνήμης και Ημέρα Πυροσβεστικού Σώματος
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 175 – Συνεργασία Πυροσβεστικού Σώματος και Γενικής Διεύθυνσης Δασών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 176 – Συνήγορος του Πυροσβέστη
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 177 – Τροποποίηση διατάξεων του π.δ. 210/1992 (Α΄ 99)
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 178 – Τροποποίηση και συμπλήρωση διατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 179 – Πρακτική Άσκηση Φοιτητών – Σπουδαστών Ανώτατης Εκπαίδευσης – Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης σε Υπηρεσίες του Π.Σ.Άρθρο 179 – Πρακτική Άσκηση Φοιτητών – Σπουδαστών Ανώτατης Εκπαίδευσης – Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης σε Υπηρεσίες του Π.Σ.
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 180 – Θέματα Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης, Πυροσβεστών εποχικής απασχόλησης και Εθελοντών Πυροσβεστών Διαδικασία ένταξης Εποχικών Πυροσβεστών
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 181
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 182 – Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
30 Δεκεμβρίου 2019, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
13 Ιανουαρίου 2020, 18:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
77 Σχόλια 1963 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6362 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός του Σωφρονιστικού Κώδικα- Tροποποιήσεις στον ν. 2776/1999
- ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
- ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Σχέδιο νόμου για την εναρμόνιση της Οδηγίας 2019/69, δυνάμει της Οδηγίας 2021/555
- Ρυθμίσεις Σωφρονιστικής νομοθεσίας και λοιπές διατάξεις Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
- Δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις
- Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου Περί Διεθνούς Προστασίας
- Εθνικό Σύστημα Πολιτικής Προστασίας
- Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2168/1993 (Α΄ 147) «Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και άλλες διατάξεις»
- Τεχνικές προδιαγραφές για την προμήθεια συστημάτων αναγνώρισης πινακίδων οχημάτων που διέρχονται από τα νομοθετημένα συνοριακά σημεία διέλευσης της χώρας
- «Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια οχημάτων ειδικής χρήσης»
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια επιβατικών αυτοκινήτων διπλού καυσίμου Ελληνικής Αστυνομίας
- Διακήρυξη ανοικτού διεθνούς δημόσιου διαγωνισμού με θέμα «Παροχή Υπηρεσιών στην Υπηρεσία Ασύλου και στην Αρχή Προσφυγών »
- Ελληνική Αστυνομία
- Διερεύνηση Ναυτικών Ατυχημάτων
- Τεχνητό Εμπόδιο
- Επικουρική Ακτοφυλακή
- Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
- Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοία
- Εθελοντές Πυροσβέστες
- Σύσταση Ελληνικής Ακτοφυλακής
- Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη
- Προδιαγραφές χορήγησης και ανάκλησης για το καθεστώς του πρόσφυγα
- Aσυλο και Πρώτη Υποδοχή
- Έλεγχος απόκτησης και κατοχής όπλων
- Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας
Για όσους έχουν υπηρετήσει ως Εθελοντές Πενταετούς Υπηρεσίας Ε.Π.Υ. Ε.ΠΟ.Π στις Ένοπλες Δυνάμεις στην Αστυνομία, Ειδικοι Φρουροι, πιστεύω ότι αυτός ο χρόνος πρέπει να λογιστεί ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας και να υπολογίζεται στην βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου,δεδομένου ότι πριν το νέο μισθολόγιο υπολογιζόταν στην μισθολογική προαγωγή και ότι οι Ε.Π.Υ. υπάγονται στα Ειδικά Μισθολόγια.Επίσης να υπολογίζεται και στην μάχιμη πενταετία.
Η θητεία ως Εθελοντής Πενταετούς Υπηρεσίας Ε.Π.Υ.,είναι εξορισμού προσόν κατάταξης καθώς ανέβαζε το όριο ηλικίας συμμετοχής στους διαγωνισμούς πρόσληψης στο Πυροσβεστικό Σώμα χωρίς το οποίο προσόν ,σε πολλές περιπτώσεις,ο υποψήφιος δεν θα μπορούσε να συμμετέχει.
Αντίστοιχη πρόβλεψη για τους Ε.Π.Υ. έχει γίνει στο Λιμενικό Σώμα με τον Νόμο 4532/2018 άρθρο 23.
Η παράλειψη αυτή για την συγκεκριμένη κατηγορία έχει ως αποτέλεσμα Πυροσβέστης με συνολική υπηρεσία πάνω από 20 έτη ,ακόμα και 25 έτη, στα σώματα ασφαλείας να αμείβεται σαν να έχει υπηρεσία 14 χρόνια.
Για όσους έχουν υπηρετήσει ως Συμβασιούχοι Εποχικοί Πυροσβέστες στο Πυροσβεστικό Σώμα πιστεύω ότι αυτός ο χρόνος πρέπει να λογιστεί ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας και να υπολογίζεται στην βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου,δεδομένου ότι πριν το νέο μισθολόγιο υπολογιζόταν στην μισθολογική προαγωγή.Επίσης να υπολογίζεται και στην μάχιμη πενταετία.
Η θητεία ως Συμβασιούχος Εποχικός Πυροσβέστης,είναι εξορισμού προσόν κατάταξης καθώς δίνει μόρια στον υποψήφιο και ανεβάζει το όριο ηλικίας συμμετοχής στους διαγωνισμούς πρόσληψης στο Πυροσβεστικό Σώμα.Χωρίς το προσόν αυτό ,σε πολλές περιπτώσεις,ο υποψήφιος δε μπορεί να συμμετέχει.
Η παράλειψη αυτή για την συγκεκριμένη κατηγορία έχει ως αποτέλεσμα ένας πυροσβεστικός υπάλληλος με τον βαθμό του Πυροσβέστη με συνολική υπηρεσία πάνω από 15 έτη ,ακόμα και πάνω από 17 έτη, στα Πυροσβεστικό Σώμα αθροιστικά, να αμείβεται σαν να έχει υπηρεσία 14 έτη.
θέλω να επισημάνω ότι έχουν εξαιρεθεί άδικα και λανθασμένα οι λοιπές περιπτώσεις α’και γ’ της παρ 2 του αρθου 158(μοριοδότηση της χιλιομετρικής απόστασης από τόπο συμφερόντων αλλά και μοριοδότηση της υπηρεσίας σε νησί από την ημερομηνία τοποθέτησης είτε και μετάθεσης) με αποτέλεσμα κάποιοι συνάδελφοι που υπηρετούν εκτός τόπου συμφέροντος τους να μην λάβουν καμιά μοριοδότηση. Επιπλεόν,δεδομένη θεωρείται η οικονομική αφαίμαξη και ψυχική ταλαιπωρία όσων έχουν υπηρετήσει σε απομακρυσμένα νησιά.Επίσης είναι γεγονός ότι η μη μοριοδότηση όσων έχουν υπηρετήσει σε νησιά και η εξομοίωσή τους με όσους υπηρετούν στο τόπο συμφερόντων τους αντίκειται στην Συνταγματική αρχή της ισότητας και επιπρόσθετα το καινούργιο νομοσχέδιο βγαίνει για να αρθούν αδικίες του παρελθόντος, όπως αναφέρεται και στην αιτιολογική έκθεση.
H καθιερούμενη με το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος αρχή της ισότητας αποτελεί νομικό κανόνα, ο οποίος επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση προσώπων που τελούν υπό τις αυτές ή παρόμοιες συνθήκες και αποκλείει τόσο την έκδηλα άνιση μεταχείριση, είτε με τη μορφή της εισαγωγής καθαρά χαριστικού μέτρου ή προνομίου μη συνδεομένου προς αξιολογικά κριτήρια είτε με την μορφή της επιβολής αδικαιολόγητης επιβάρυνσης, όσο και την αυθαίρετη εξομοίωση διαφορετικών καταστάσεων ή την ενιαία μεταχείριση προσώπων που βρίσκονται κάτω από διαφορετικές συνθήκες με βάση όλως τυπικά ή συμπτωματικά ή άσχετα μεταξύ τους κριτήρια (3396/2014 ΣΤΕ).
Σύμφωνα με το Άρθρο 164 – Μεταβατικές Διατάξεις:«Παρ.2 «κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, οι υπάλληλοι μέχρι και το βαθμό του Πυρονόμου θα λάβουν (αναδρομικά) τα μόρια που προβλέπονται στις περιπτώσεις β΄ και ε΄ της παρ. 2 του άρθρου 158» ΕΞΑΙΡΩΝΤΑΣ τις περιπτώσεις α’,γ’ και δ’ της παρ. 2 του άρθρου 158, με αποτέλεσμα οι Πυροσβέστες που τοποθετήθηκαν ή μετατέθηκαν και υπηρετούν τώρα ή υπηρέτησαν κατά το παρελθόν, αρκετά έτη σε υπηρεσίες και κλιμάκια απομακρυσμένων από τον τόπο συμφερόντων τους περιοχών ή και σε νησιά, να μην λάβουν αναδρομικά τα μόρια που δικαιούνται, «μηδενίζοντας» την υπηρεσιακή πορεία των συγκεκριμένων υπαλλήλων και την κοινωνικοοικονομική επιβάρυνση που έχουν υποστεί.
Συνεπώς καθίσταται αυτονόητο ότι στον υπολογισμό των μορίων θα πρέπει να προστεθούν αναδρομικά οι περιπτώσεις α’,γ’,δ’ της παρ 2 του άρθρου 158.
Για όσους έχουν εργαστεί με οποιαδήποτε ιδιότητα στον δημόσιο τομέα,Ο.Τ.Α.κλπ πιστεύω ότι αυτός ο χρόνος πρέπει να λογιστεί ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας και να υπολογίζεται στην βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου,δεδομένου ότι πριν το νέο μισθολόγιο υπολογιζόταν στην μισθολογική προαγωγή.
Σε κάποιες περιπτώσεις όπως αυτή της προυπηρεσίας ως οδηγός,είναι εξορισμού προσόν κατάταξης καθώς δίνει μόρια στον υποψήφιο και ανεβάζει το όριο ηλικίας συμμετοχής στους διαγωνισμούς πρόσληψης στο Πυροσβεστικό Σώμα.Χωρίς το προσόν αυτό ,σε πολλές περιπτώσεις,ο υποψήφιος δε μπορεί να συμμετέχει.
Η παράλειψη αυτή για την συγκεκριμένη κατηγορία έχει ως αποτέλεσμα ένας πυροσβεστικός υπάλληλος με τον βαθμό του Πυροσβέστη με συνολική υπηρεσία πάνω από 15 έτη ,ακόμα και πάνω από 17 έτη, στα Πυροσβεστικό Σώμα αθροιστικά, να αμείβεται σαν να έχει υπηρεσία 14 έτη.
Για όσους έχουν εργαστεί με οποιαδήποτε ιδιότητα στον δημόσιο τομέα,Ο.Τ.Α.κλπ πιστεύω ότι αυτός ο χρόνος πρέπει να λογιστεί ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας και να υπολογίζεται στην βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου,δεδομένου ότι πριν το νέο μισθολόγιο υπολογιζόταν στην μισθολογική προαγωγή.
Σε κάποιες περιπτώσεις όπως αυτή της προυπηρεσίας ως οδηγός,είναι εξορισμού προσόν κατάταξης καθώς δίνει μόρια στον υποψήφιο και ανεβάζει το όριο ηλικίας συμμετοχής στους διαγωνισμούς πρόσληψης στο Πυροσβεστικό Σώμα.Χωρίς το προσόν αυτό ,σε πολλές περιπτώσεις,ο υποψήφιος δε μπορεί να συμμετέχει.
Η παράλειψη αυτή για την συγκεκριμένη κατηγορία έχει ως αποτέλεσμα ένας πυροσβεστικός υπάλληλος με τον βαθμό του Πυροσβέστη με συνολική υπηρεσία πάνω από 15 έτη ,ακόμα και πάνω από 17 έτη, στα Πυροσβεστικό Σώμα αθροιστικά, να αμείβεται σαν να έχει υπηρεσία 14 έτη.
Για όσους έχουν εργαστεί με οποιαδήποτε ιδιότητα στον δημόσιο τομέα,Ο.Τ.Α.κλπ πιστεύω ότι αυτός ο χρόνος πρέπει να λογιστεί ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας και να υπολογίζεται στην βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου,δεδομένου ότι πριν το νέο μισθολόγιο υπολογιζόταν στην μισθολογική προαγωγή.
Σε κάποιες περιπτώσεις όπως αυτή της προυπηρεσίας ως οδηγός,είναι εξορισμού προσόν κατάταξης καθώς δίνει μόρια στον υποψήφιο και ανεβάζει το όριο ηλικίας συμμετοχής στους διαγωνισμούς πρόσληψης στο Πυροσβεστικό Σώμα.Χωρίς το προσόν αυτό ,σε πολλές περιπτώσεις,ο υποψήφιος δε μπορεί να συμμετέχει.
Η παράλειψη αυτή για την συγκεκριμένη κατηγορία έχει ως αποτέλεσμα ένας πυροσβεστικός υπάλληλος με τον βαθμό του Πυροσβέστη με συνολική υπηρεσία πάνω από 15 έτη ,ακόμα και πάνω από 17 έτη, στα Πυροσβεστικό Σώμα αθροιστικά, να αμείβεται σαν να έχει υπηρεσία 14 έτη.
Για όσους έχουν υπηρετήσει ως Συμβασιούχοι Εποχικοί Πυροσβέστες στο Πυροσβεστικό Σώμα πιστεύω ότι αυτός ο χρόνος πρέπει να λογιστεί ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας και να υπολογίζεται στην βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου,δεδομένου ότι πριν το νέο μισθολόγιο υπολογιζόταν στην μισθολογική προαγωγή.Επίσης να υπολογίζεται και στην μάχιμη πενταετία.
Η θητεία ως Συμβασιούχος Εποχικός Πυροσβέστης,είναι εξορισμού προσόν κατάταξης καθώς δίνει μόρια στον υποψήφιο και ανεβάζει το όριο ηλικίας συμμετοχής στους διαγωνισμούς πρόσληψης στο Πυροσβεστικό Σώμα.Χωρίς το προσόν αυτό ,σε πολλές περιπτώσεις,ο υποψήφιος δε μπορεί να συμμετέχει.
Η παράλειψη αυτή για την συγκεκριμένη κατηγορία έχει ως αποτέλεσμα ένας πυροσβεστικός υπάλληλος με τον βαθμό του Πυροσβέστη με συνολική υπηρεσία πάνω από 15 έτη ,ακόμα και πάνω από 17 έτη, στα Πυροσβεστικό Σώμα αθροιστικά, να αμείβεται σαν να έχει υπηρεσία 14 έτη.
Για όσους έχουν υπηρετήσει ως Εθελοντές Πενταετούς Υπηρεσίας Ε.Π.Υ. στις Ένοπλες Δυνάμεις πιστεύω ότι αυτός ο χρόνος πρέπει να λογιστεί ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας και να υπολογίζεται στην βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου,δεδομένου ότι πριν το νέο μισθολόγιο υπολογιζόταν στην μισθολογική προαγωγή και ότι οι Ε.Π.Υ. υπάγονται στα Ειδικά Μισθολόγια.Επίσης να υπολογίζεται και στην μάχιμη πενταετία.
Η θητεία ως Εθελοντής Πενταετούς Υπηρεσίας Ε.Π.Υ.,είναι εξορισμού προσόν κατάταξης καθώς ανέβαζε το όριο ηλικίας συμμετοχής στους διαγωνισμούς πρόσληψης στο Πυροσβεστικό Σώμα χωρίς το οποίο προσόν ,σε πολλές περιπτώσεις,ο υποψήφιος δεν θα μπορούσε να συμμετέχει.
Αντίστοιχη πρόβλεψη για τους Ε.Π.Υ. έχει γίνει στο Λιμενικό Σώμα με τον Νόμο 4532/2018 άρθρο 23.
Η παράλειψη αυτή για την συγκεκριμένη κατηγορία έχει ως αποτέλεσμα Πυροσβέστης με συνολική υπηρεσία πάνω από 20 έτη ,ακόμα και 25 έτη, στα σώματα ασφαλείας να αμείβεται σαν να έχει υπηρεσία 14 χρόνια.
Σύμφωνα με το παρόν άρθρο (164)Μεταβατικές διατάξεις παρ.2:Κατα την έναρξη ισχύος του παρόντος, οι υπάλληλοι μέχρι και το βαθμό του Πυρονόμου θα λάβουν τα μόρια που προβλέπονται στις περιπτώσεις β’ και’ ε’ της παρ. 2: του άρθρου 158 και τυχόν ανακύπτοντα λοιπά διαδικαστικά ζητήματα θα ρυθμιστούν με απόφαση του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος. .Εξαιρώντας τις περιπτώσεις α’, γ’ και δ της παρ 2: του άρθρου 158 αδικούνται κατάφωρα υπάλληλοι εξερχόμενοι Σχολών Υπαξιωματικών που έχουν υπηρετήσει για χρόνια εκτός του τόπου συμφερόντος τους χωρίς να είναι δική τους επιλογή. Ενώ λοιπόν «τιμωρήθηκαν» μία φορά κατά την έξοδό τους από τις Σχολές, λόγω αρχαιότητας, με αποτέλεσμα να τοποθετηθούν σε Υπηρεσίες διαφορετικές από τον τόπο που υπηρετούσαν και εκτός του τόπου συμφερόντων τους, «τιμωρούνται» για δεύτερη φορά, αφού δεν υπολογίζονται μόρια για αυτές τους τις τοποθετήσεις και το χρόνο που υπηρέτησαν σε αυτές τις Υπηρεσίες. Αν αυτό δεν είναι καταστρατήγηση της αρχής της ισονομίας και κατάφωρη αδικία έναντι αυτών των συναδέλφων τότε τι είναι. Είναι αυτονόητο ότι πρέπει να υπολογιστούν και τα μόρια των περιπτώσεων α’, γ’ και δ της παρ 2: του άρθρου 158 για τους υπαλλήλους μέχρι και το βαθμό του Πυρονόμου κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος.
Στο άρθρο 164 με τίτλο «Μεταβατικές διατάξεις» για την περίπτωση β)
του άρθρου 1 που ορίζει ότι «Οι θέσεις Ανθυποπυραγών-Υποπυραγών-Πυραγών
και Πυροσβεστών – Υπαρχιπυροσβεστών – Αρχιπυροσβεστών – Πυρονόμων είναι
ως ενιαίες» προτείνουμε την διαγραφή της, γιατί έρχεται σε αντίθεση με τον
πίνακα των οργανικών θέσεων όπως αποτυπώνονται στο άρθρο 77, άλλως την
τροποποίησή της ως εξής :
«Οι θέσεις Ανθυποπυραγών – Υποπυραγών – Πυραγών (παραγωγικής σχολής)
είναι ως ενιαίες, οι θέσεις των Ανθυπυραγών – Υποπυραγών – Πυραγών (σχολής
μετεκπαίδευσης) είναι ως ενιαίες, και οι θέσεις των Υπαξιωματικών
(Υπαρχιπυροσβέστες και Αρχιπυροσβέστες) είναι ως ενιαιίες.»
Στο ίδιο άρθρο προτείνουμε την τροποποίηση της παραγράφου γ) ως εξής
: «Όσοι πυροσβεστικοί υπάλληλοι προέρχονται από την κατηγορία των
Πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης υπηρετούν στο Πυροσβεστικό Σώμα από
την ημερομηνία πρόσληψής τους με την ιδιότητα αυτή και ο χρόνος της
πενταετούς θητείας τους προσμετράται μισθολογικά και βαθμολογικά.».
Στο ίδιο άρθρο προτείνουμε να προστεθούν τα εξής :
1. «Οι πυροσβεστικοί υπάλληλοι που έχουν προσληφθεί μετά την 1.11.2011 και
είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ, και έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 5 έτη
πραγματικής υπηρεσίας στο Πυροσβεστικό Σώμα έχουν το δικαίωμα να
αναγνωρίσουν τη μάχιμη πενταετία στο διπλάσιο του άρθρου 40 του Π.Δ/τος
169/2007 (μάχιμη πενταετία).»
2. «Στους πυροσβεστικούς υπαλλήλους που έχουν προσληφθεί πριν την ισχύ του
Π.Δ. 44/2016, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που προέρχονται από τους
Πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης, αναγνωρίζεται βαθμολογικά η
στρατιωτική θητεία τους.».
Επιτέλους να γίνει κατανοητό, όπως αναφέρεται ρητά στο 1γγ ότι δε δύναται να γίνονται μετακινήσεις μεταξύ των νησιών, αφού δεν υφίσταται «ίδια πόλη» για ξεχωριστά νησιά, μέσα στον ίδιο Νομό.
Υπάρχουν ιδιαιτερότητες στην προβληματική περιοχή των Κυκλάδων και γενικότερα στις νησιωτικές περιοχές.
Κάποιοι Διοικούντες παρερμήνευαν και δεν ήθελαν να κατανοήσουν τα αυτονόητα, θέλοντας να μετακινήσουν υπαλλήλους από νησί σε νησί, για κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών….
Θα σας παραθέσω ένα απλό παράδειγμα.
Εδω και τρια χρόνια είμαι μετατεθημένος παρα την θέληση μου σε αεροδρόμιο της Fraport το οποίο βρήσκεται 450 χιλιόμετρα μακριά απο τον τόπο συμφερόντων μου.
Πως είναι δυνατόν όταν με το καλό επιστρέψω στον τόπο μου, οι συνάδελφοι που θα βρω πισω να εχουν τα ίδια μόρια με εμένα χωρίς να εχουν υπηρετήσει ούτε μια μέρα μακριά από τον τόπο συμφερόντων τους και να είμαι για μια ακόμα φορά υποψήφιος για μετάθεση ;;;;
Αρθρο 164 παράγραφος 1γ
Προστίθεται στο τέλος της πρότασης τα εξής: και αναγνωρίζεται ο χρόνος αυτός για τη συμμετοχή τους στις παραγωγικές σχολές του σώματος.
Στο Πυροσβεστικό Σώμα υπήρχε μια αναλόγια υπαλλήλων από το βαθμό του Πυρονόμου και κάτω στις μάχιμες Υπηρεσίες τουλάχιστον το 1/5 και το 1/3 της δύναμης να είναι αντίστοιχα απόφοιτοι παραγωγικής Σχολής και οδηγοί πυροσβεστικών οχημάτων οπού βοηθούσε στην εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας, πλέον αυτό δεν αναφέρετε πουθενά.
Κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, οι υπάλληλοι μέχρι και το βαθμό του Πυρονόμου θα πρέπει να λάβουν τα μόρια που προβλέπονται σύμφωνα με όλο το άρθρο 158 διότι υπάρχουν υπάλληλοι η όποιοι έχουν τοποθετηθεί και μετατεθεί κατά το παρελθόν μακριά από το τόπο συμφερόντων.
Σύμφωνα με την Παρ.2:
Κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, οι υπάλληλοι μέχρι και το βαθμό του Πυρονόμου θα λάβουν(αναδρομικά) τα μόρια που προβλέπονται στις περιπτώσεις β΄ και ε΄ της παρ. 2 του άρθρου 158
ΕΞΑΙΡΩΝΤΑΣ τις περιπτώσεις α’,γ’ και δ’ της παρ. 2 του άρθρου 158, με αποτέλεσμα οι Πυροσβέστες που τοποθετήθηκαν/μετατέθηκαν και υπηρετούν ήδη αρκετά έτη σε υπηρεσίες και κλιμάκια απομακρυσμένων νησιών, να μην λάβουν αναδρομικά πλήθος μοριών, με συνέπεια να καταπατείται η Συνταγματικη Αρχή της Ισότητας(Θεμιτά κριτήρια διαφορετικης μεταχείρισης), αδικώντας τους λόγο της τεράστιας οικονομικής και ψυχοκοινωνικής επιβάρυνσης επι σειρά ετών μακρυά απ τον τόπο συμφερόντων τους. Επιβάλλεται η αναγνώριση των μορίων αναδρομικά για την αποκατάσταση της αδικίας.
Άρθρο 164 παρ. 1γ : αντικατάσταση του «αυτή» με «του μόνιμου προσωπικού από την ημερομηνία μονιμοποίησής τους για βαθμολογικές προαγωγές και αθροιστικά από την ημερομηνία πρόσληψης τους είτε ως εποχιακούς, είτε ως πενταετής για συνταξιοδοτικά θέματα».
Άρθρο 164 παρ. 2 : διευκρίνηση και ανάλυση χωρίς γενικόλογα.
Άρθρο 164 : προστίθεται παράγραφος 6 ως εξής «κατά την πρώτη εφαρμογή του συγκεκριμένου νομοσχεδίου δίδεται βαθμός στους ήδη υπηρετούντες υπαλλήλους παραγωγικών σχολών σαν να αποφοίτησαν από αντίστοιχη Σχολή Στρατού Ξηράς ή Πολεμικού Ναυτικού χωρίς να γεννάτε αναδρομική διεκδίκηση χρημάτων. Στους ήδη υπηρετούντες υπαλλήλους μη Παραγωγικών Σχολών δίνεται ομοίως ως άνω βαθμός χωρίς να γεννάτε αναδρομική διεκδίκηση χρημάτων αφαιρούμενου του διπλάσιου χρονικού διαστήματος της Σχολής Αρχιπυροσβεστών ή 1 βαθμό λιγότερο από τους υπαλλήλους Παραγωγικής Σχολής με ταυτόχρονη μετατροπή της κατανομής δύναμης του Πυροσβεστικού Σώματος με τα νέα δεδομένα και ταυτόχρονη μετατροπή των οργανικών θέσεων των Υπηρεσιών του Πυροσβεστικού Σώματος.
Άρθρο 164 παρ. 5 : προστίθεται στο τέλος αυτής «αποκλειστικά εντός διμήνου από το πέρας των άνω προθεσμιών».
Σύμφωνα με το παρόν άρθρο (164)
Μεταβατικες διατάξεις παρ.2:Κατα την έναρξη ισχύος του παρόντος, οι υπάλληλοι μέχρι και το βαθμό του Πυρονόμου θα λάβουν τα μόρια που προβλέπονται στις περιπτώσεις β’ και’ ε’ της παρ. 2: του άρθρου 158 και τυχόν ανακύπτοντα λοιπά διαδικαστικά ζητήματα θα ρυθμιστούν με απόφαση του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος.Πρέπει να συμπεριληφθούν και οι λοιπές περιπτώσεις α’ γ’ και δ’ της Παρ 2 του άρθρου 158.
Πλήθως συνάδελφων υπηρετούν εκτός του τόπου συμφέροντος τους και δεν έχουν καμία μοριοδότηση.
Στο άρθρο 164 με τίτλο «Μεταβατικές διατάξεις» για την περίπτωση β) του άρθρου 1 που ορίζει ότι «Οι θέσεις Ανθυποπυραγών-Υποπυραγών-Πυραγών και Πυροσβεστών – Υπαρχιπυροσβεστών – Αρχιπυροσβεστών – Πυρονόμων είναι ως ενιαίες» προτείνουμε την διαγραφή της, γιατί έρχεται σε αντίθεση με τον πίνακα των οργανικών θέσεων όπως αποτυπώνονται στο άρθρο 77, άλλως την τροποποίησή της ως εξής : «Οι θέσεις Ανθυποπυραγών – Υποπυραγών – Πυραγών (παραγωγικής σχολής) είναι ως ενιαίες, οι θέσεις των Ανθυπυραγών – Υποπυραγών – Πυραγών (σχολής μετεκπαίδευσης) είναι ως ενιαίες, και οι θέσεις των Υπαξιωματικών (Υπαρχιπυροσβέστες και Αρχιπυροσβέστες) είναι ως ενιαιίες.» Στο ίδιο άρθρο προτείνουμε την τροποποίηση της παραγράφου γ) ως εξής : «Όσοι πυροσβεστικοί υπάλληλοι προέρχονται από την κατηγορία των Πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης υπηρετούν στο Πυροσβεστικό Σώμα από την ημερομηνία πρόσληψής τους με την ιδιότητα αυτή και ο χρόνος της πενταετούς θητείας τους προσμετράται μισθολογικά και βαθμολογικά.». Στο ίδιο άρθρο προτείνουμε να προστεθούν τα εξής : 1. «Οι πυροσβεστικοί υπάλληλοι που έχουν προσληφθεί μετά την 1.11.2011 και είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ, και έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 5 έτη πραγματικής υπηρεσίας στο Πυροσβεστικό Σώμα έχουν το δικαίωμα να αναγνωρίσουν τη μάχιμη πενταετία στο διπλάσιο του άρθρου 40 του Π.Δ/τος 169/2007 (μάχιμη πενταετία).» 2. «Στους πυροσβεστικούς υπαλλήλους που έχουν προσληφθεί πριν την ισχύ του Π.Δ. 44/2016, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που προέρχονται από τους Πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης, αναγνωρίζεται βαθμολογικά η στρατιωτική θητεία τους.».
Στο άρθρο 164 με τίτλο «Μεταβατικές διατάξεις» για την περίπτωση β)
του άρθρου 1 που ορίζει ότι «Οι θέσεις Ανθυποπυραγών-Υποπυραγών-Πυραγών
και Πυροσβεστών – Υπαρχιπυροσβεστών – Αρχιπυροσβεστών – Πυρονόμων είναι
ως ενιαίες» προτείνουμε την διαγραφή της, γιατί έρχεται σε αντίθεση με τον
πίνακα των οργανικών θέσεων όπως αποτυπώνονται στο άρθρο 77, άλλως την
τροποποίησή της ως εξής :
«Οι θέσεις Ανθυποπυραγών – Υποπυραγών – Πυραγών (παραγωγικής σχολής)
είναι ως ενιαίες, οι θέσεις των Ανθυπυραγών – Υποπυραγών – Πυραγών (σχολής
μετεκπαίδευσης) είναι ως ενιαίες, και οι θέσεις των Υπαξιωματικών
(Υπαρχιπυροσβέστες και Αρχιπυροσβέστες) είναι ως ενιαιίες.»
Στο ίδιο άρθρο προτείνουμε την τροποποίηση της παραγράφου γ) ως εξής
: «Όσοι πυροσβεστικοί υπάλληλοι προέρχονται από την κατηγορία των
Πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης υπηρετούν στο Πυροσβεστικό Σώμα από
την ημερομηνία πρόσληψής τους με την ιδιότητα αυτή και ο χρόνος της
πενταετούς θητείας τους προσμετράται μισθολογικά και βαθμολογικά.».
Στο ίδιο άρθρο προτείνουμε να προστεθούν τα εξής :
1. «Οι πυροσβεστικοί υπάλληλοι που έχουν προσληφθεί μετά την 1.11.2011 και
είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ, και έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 5 έτη
πραγματικής υπηρεσίας στο Πυροσβεστικό Σώμα έχουν το δικαίωμα να
αναγνωρίσουν τη μάχιμη πενταετία στο διπλάσιο του άρθρου 40 του Π.Δ/τος
169/2007 (μάχιμη πενταετία).»
2. «Στους πυροσβεστικούς υπαλλήλους που έχουν προσληφθεί πριν την ισχύ του
Π.Δ. 44/2016, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που προέρχονται από τους
Πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης, αναγνωρίζεται βαθμολογικά η
στρατιωτική θητεία τους.».
Η παρ. 1β του άρθρου 164 σχετικά με τις θέσεις των Αθγων-Υπγων-Πγων που ενοποιούνται με των Πυρστων-Απστων-Πυρμων το θεωρώ λάθος. Δεν εκτελούν τα ίδια καθήκοντα και επομένως πρέπει να διαχωρίζονται οι θέσεις στο οργανόγραμμα κάθε Πυρ/κής Υπηρεσίας.
Για να επιτευχθεί ισοτιμία, τόσο οικονομική όσο και βαθμολογική, με τους υπόλοιπους ένστολους, και ιδιαίτερα με τα άλλα σώματα ασφαλείας, θα πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη βαθμολογική εξέλιξη των Υπαξιωματικών του Πυροσβεστικού Σώματος.
Οι ήδη Υπαξιωματικοί απόφοιτοι από την Σχολή Αρχιπυροσβεστών θα πρέπει στις μεταβατικές διατάξεις κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος, στα 26 χρόνια υπηρεσίας να λαμβάνουν τον βαθμό του Ανθυποπυραγού και στα 29 τον βαθμό του Υποπυραγού. (αντίστοιχα με αυτό που έγινε στην Ελληνική Αστυνομία)
eyps lakvnias
Στο αρθρο 164 παρ. γ)Για τους πυροσβέστες τους πρώην πενταετείς, ισχύει το εξής : για διενέργεια μεταθέσεων θεωρείται πυροσβέστης κάποιος από το έτος 2012 ενώ για το δικαίωμα συμμετοχής στη Σχολή Αρχιπυροσβεστών από το έτος 2017.
Οι πυροσβέστες πρώην πενταετείς να θεωρούνται Πυροσβέστες από το 2012 για όλες τις διατάξεις του σχεδίου νόμου.
ΕΥΠΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
Και οσοι προέρχονται απο Δημόσιες Υπηρεσίες με πολλα έτη δημόσιας πραγματικής υπηρεσίας?
Στο άρθρο 164 με τίτλο «Μεταβατικές διατάξεις» για την περίπτωση β) του άρθρου 1 που ορίζει ότι «Οι θέσεις Ανθυποπυραγών-Υποπυραγών-Πυραγών και Πυροσβεστών – Υπαρχιπυροσβεστών – Αρχιπυροσβεστών – Πυρονόμων είναι ως ενιαίες» προτείνουμε την διαγραφή της, γιατί έρχεται σε αντίθεση με τον πίνακα των οργανικών θέσεων όπως αποτυπώνονται στο άρθρο 77, άλλως την τροποποίησή της ως εξής : «Οι θέσεις Ανθυποπυραγών – Υποπυραγών – Πυραγών (παραγωγικής σχολής) είναι ως ενιαίες, οι θέσεις των Ανθυπυραγών – Υποπυραγών – Πυραγών (σχολής μετεκπαίδευσης) είναι ως ενιαίες, και οι θέσεις των Υπαξιωματικών (Υπαρχιπυροσβέστες και Αρχιπυροσβέστες) είναι ως ενιαίες.» Στο ίδιο άρθρο προτείνουμε την τροποποίηση της παραγράφου γ) ως εξής : «Όσοι πυροσβεστικοί υπάλληλοι προέρχονται από την κατηγορία των Πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης υπηρετούν στο Πυροσβεστικό Σώμα από την ημερομηνία πρόσληψής τους με την ιδιότητα αυτή και ο χρόνος της πενταετούς θητείας τους προσμετράται μισθολογικά και βαθμολογικά.». Στο ίδιο άρθρο προτείνουμε να προστεθούν τα εξής : 1. «Οι πυροσβεστικοί υπάλληλοι που έχουν προσληφθεί μετά την 1.11.2011 και είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ, και έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 5 έτη πραγματικής υπηρεσίας στο Πυροσβεστικό Σώμα έχουν το δικαίωμα να αναγνωρίσουν τη μάχιμη πενταετία στο διπλάσιο του άρθρου 40 του Π.Δ/τος 169/2007 (μάχιμη πενταετία).» 2. «Στους πυροσβεστικούς υπαλλήλους που έχουν προσληφθεί πριν την ισχύ του Π.Δ. 44/2016, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που προέρχονται από τους Πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης, αναγνωρίζεται βαθμολογικά η στρατιωτική θητεία τους.».
Σύμφωνα με το παρόν άρθρο (164)Μεταβατικες διατάξεις παρ.2:Κατα την έναρξη ισχύος του παρόντος, οι υπάλληλοι μέχρι και το βαθμό του Πυρονόμου θα λάβουν τα μόρια που προβλέπονται στις περιπτώσεις β’ και’ ε’ της παρ. 2: του άρθρου 158 και τυχόν ανακύπτοντα λοιπά διαδικαστικά ζητήματα θα ρυθμιστούν με απόφαση του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος. Προφανώς είναι ασέβεια και αγένεια προς το πρόσωπο κάποιων συναδερφων που έχουν υπηρετήσει ή υπηρετούν επί έτη μακριά από τον τόπο συμφερόντων τους.Εξαιρώντας τις περιπτώσεις α’, γ’ και δ της παρ 2: του άρθρου 158 τους ΑΔΙΚΕΊΤΕ ΚΑΤΆΦΩΡΑ. Ποιους εξυπηρετεί η μη ισχύς αναδρομικοτητας των μορίων (ρητορ); Οι συνάδελφοι αυτοί έχουν βιώσει και βιώνουν αυτή την δύσκολη οικονομικά και ψυχοφθορα κατάσταση χωρίς να το έχουν ΕΠΙΛΈΞΕΙ . Σήμερα που επιτέλους βρέθηκε η πολιτική βούληση να τελειώσει αυτή η ΑΔΙΚΊΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΊΣΘΕ να δείξετε την δέουσα προσοχή και να το διορθώσετε. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ για την δυνατότητα ανάδειξης του παρόντος προβλήματος.