Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός εάν στις επιμέρους διατάξεις του ορίζεται άλλος χρόνος.
Άρθρο 40 Έναρξη ισχύος
- 36 ΣχόλιαΑρθρο 1 Ίδρυση – Αποστολή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 2 Στελέχωση
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 3 Ανεξάρτητη Αρχή Προσφυγών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Προϋπολογισμός – οικονομική διαχείριση – προμήθειες – στέγαση Υπηρεσιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 5 Γενικές και εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 6 Ίδρυση και αποστολή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Διαδικασίες Πρώτης Υποδοχής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 Οργάνωση – Λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Στελέχωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Περιφερειακές Υπηρεσίες Πρώτης Υποδοχής Διοίκηση – Διάρθρωση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 11 Διαχωρισμός και παραπομπή
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 12 Περιφερειακή Επιτροπή Εποπτείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 Καθεστώς παραμονής σε εγκαταστάσεις Πρώτης Υποδοχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 Φύλαξη – Εγκαταστάσεις
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 15 Μεταβατικές διατάξεις
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 16 Σκοπός (Άρθρο 1 της Οδηγίας)
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 17 Πεδίο Εφαρμογής (Άρθρο 2 της Οδηγίας)
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 18 Ορισμοί (Άρθρο 3 της Οδηγίας)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 Ευνοϊκότερες διατάξεις (Άρθρο 4 της Οδηγίας)
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 20 Μη επαναπροώθηση, βέλτιστα συμφέροντα του παιδιού, οικογενειακή ζωή και κατάσταση της υγείας. (Άρθρο 5 της Οδηγίας)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 21 Απόφαση Επιστροφής (Άρθρο 6 της Οδηγίας)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Οικειοθελής αναχώρηση (Άρθρο 7 της Οδηγίας)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23 Απομάκρυνση (Άρθρο 8 της Οδηγίας)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24 Αναβολή της απομάκρυνσης (Άρθρο 9 της Οδηγίας)
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 25 Επιστροφή και απομάκρυνση ασυνόδευτων ανηλίκων (Άρθρο 10 της Οδηγίας)
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 26 Απαγόρευση εισόδου (Άρθρο 11 της Οδηγίας)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Μορφή (Άρθρο 12 της Οδηγίας)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Ένδικα βοηθήματα (Άρθρο 13 της Οδηγίας)
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 29 Εγγυήσεις ενόψει της επιστροφής (Άρθρο 14 της Οδηγίας)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 Κράτηση (Άρθρο 15 της Οδηγίας)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 Όροι κράτησης (Άρθρο 16 της Οδηγίας)
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 32 Κράτηση ανηλίκων και οικογενειών (Άρθρο 17 της Οδηγίας)
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 33 Καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (Άρθρο 18 της Οδηγίας)
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 34 Εξουσιοδοτική διάταξη
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 35 Επιστροφή υπηκόων κ-μ της ΕΕ και μελών των οικογενειών τους, καθώς και μελών οικογένειας Έλληνα πολίτη
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 36 Προστασία από την επιστροφή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37 Τροποποιήσεις στις διατάξεις του ν.3386/2005
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποζημίωση μελών Επιτροπών Προσφυγών
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 39 Καταργούμενες διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Νοεμβρίου 2010, 22:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Νοεμβρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 82 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6362 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός του Σωφρονιστικού Κώδικα- Tροποποιήσεις στον ν. 2776/1999
- ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
- ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Σχέδιο νόμου για την εναρμόνιση της Οδηγίας 2019/69, δυνάμει της Οδηγίας 2021/555
- Ρυθμίσεις Σωφρονιστικής νομοθεσίας και λοιπές διατάξεις Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
- Δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις
- Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου Περί Διεθνούς Προστασίας
- Εθνικό Σύστημα Πολιτικής Προστασίας
- Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2168/1993 (Α΄ 147) «Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και άλλες διατάξεις»
- Τεχνικές προδιαγραφές για την προμήθεια συστημάτων αναγνώρισης πινακίδων οχημάτων που διέρχονται από τα νομοθετημένα συνοριακά σημεία διέλευσης της χώρας
- «Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια οχημάτων ειδικής χρήσης»
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια επιβατικών αυτοκινήτων διπλού καυσίμου Ελληνικής Αστυνομίας
- Διακήρυξη ανοικτού διεθνούς δημόσιου διαγωνισμού με θέμα «Παροχή Υπηρεσιών στην Υπηρεσία Ασύλου και στην Αρχή Προσφυγών »
- Ελληνική Αστυνομία
- Διερεύνηση Ναυτικών Ατυχημάτων
- Τεχνητό Εμπόδιο
- Επικουρική Ακτοφυλακή
- Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
- Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοία
- Εθελοντές Πυροσβέστες
- Σύσταση Ελληνικής Ακτοφυλακής
- Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη
- Προδιαγραφές χορήγησης και ανάκλησης για το καθεστώς του πρόσφυγα
- Aσυλο και Πρώτη Υποδοχή
- Έλεγχος απόκτησης και κατοχής όπλων
- Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας
Η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου στην Ελλάδα απο το τεράστιο αριθμό λαθρομεταναστών.
Οι νόμοι του κράτους δεν τηρούνται στη πράξη με αποτέλεσμα να εισέρχονται καθημερινά εκατοντάδες λαθρομεταναστες. Οι νόμοι πρέπει να γίνουν πολύ αύστηροι, και το προτεινόμενο σχέδιο νόμου δεν θα βοηθήσει προς αυτη τη κατεύθυνση.
Η χορήγηση ασύλου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Και το θέμα ειναι οτι δεν πρεπει να νομιμοποιηθούν χιλιάδες λαθρομετανάστες μέσω χορηγησης ασύλου. Πρέπει να υπάρχει ενα σημαντικό κριτήριο όσο αφορά τη χορήγηση ασύλου. Πόσες γειτονικές ασφαλείς χώρες έχουν μεταβεί οι αιτούντες άσυλο για να εισέλθουν στην ελλάδα και να καταθέσουν αίτηση.
Γιατί εάν αποδεδειγμένα έχουν μεταβεί αρκετές ασφαλείς χώρες εώς ότου φτάσουν στην Ελλάδα, τότε δεν θα πρέπει να τους δωθεί άσυλο. Διότι, το μονο κίνητρο τους είναι να εισέλθουν στην Ευρώπη, και όχι να σωθούν απο την όποια κατάσταση πίσω στην χώρα τους.
Διότι εάν ήθελαν να σωθούν απο την κατάσταση πίσω στη χώρα τους, θα κατέθεταν άσυλο στα γειτονικά κράτη απο τη χώρα προέλευσης τους .
Δεν μπορεί κάποιος να περνάει από 10 ασφαλείς χώρες στη Μέση Ανατολή για να φτάσει στη πρώτη ευρωπαική χώρα και να καταθέσει εκεί άσυλο.
Τίποτα δεν θα αλλάξει. Αν υπάρχουν υποδομές εφαρμόζεται και ο νόμος. Όμως δυστυχώς δεν υπάρχουν λεφτά. Αν υπήρχαν, θα λειτουργούσαν και τα περιβόητα Κέντρα Προσφύγων του Υπουργείου Υγείας. Στη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει τέτοιο Κέντρο. Πού θα μείνουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι; (γυναίκες,ανήλικα συνθήκες υγιεινής ιατρικές εξετάσεις , εργασία)
Ποιός θα εξετάσει όλες αυτές τις αιτήσεις; Στο οκτάωρο δεν είναι δυνατό να εξεταστούν σωστά περισσότερες από έξι υποθέσεις. (σωστή συνέντευξη και όχι στο πόδι). Εύχομαι καλή επιτυχία αλλά τα πράγματα είναι δύσκολα. Εν πάσει περιπτώσει πιστεύω ότι δεν θα χρειαζόταν να αλλάξουν και πολλά αν τα ποσοστά χορήγησης με το σημερινό καθεστώς ασύλου ήταν υψηλότερα.
Υποθέσεις που διεκπεραιώνουν οι ανθρωπιστικές οργανώσεις θα μπορούσαν να τις κάνουν οι ήδη διορισμένοι δημόσιοι υπάλληλοι, (όπως είναι η διαδικασία επαναπατρισμού). Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο θα πρέπει να πληρώνονται τα μέλη των Επιτροπών, αν δουλεύουν στο ωράριό τους.
Πιστεύω ότι πρέπει να δοθεί πρωτίστως βαρύτητα στην υποδομή που σχετίζεται με την προσωρινή διαμονή στα Κέντρα Φιλοξενίας αλλά και στην πρόσβαση εργασίας. Βεβαίως όσο δεν υπάρχουν δουλειές οι ασχολούμενοι με το πλανόδιο εμπόριο αλλοδαποί θα αυξάνουν και θα πλημμυρίζουν τους δρόμους και επιπρόσθετα θα φοροδιαφεύγουν. Γιατί λοιπόν σε κάθε νομό να μην ορισθούν κάποιοι χώροι για να πωλούνται αυτού του είδους τα εμπορεύματα και με αποδείξεις;;