1. Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδιασμού Πολιτικής Προστασίας της παραγράφου 3 του άρθρου 4, δύναται να εγγράφει στον προϋπολογισμό της, ειδική πίστωση ενίσχυσης των ενταγμένων στο Μ.Ε.Ο.Π.Π. εθελοντικών οργανώσεων σε υλικά, εξοπλισμό και μέσα. Η ανωτέρω πίστωση εγκρίνεται κατόπιν υποβολής Σχεδίου δράσης από τις εθελοντικές οργανώσεις, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας ύστερα από εισήγηση της Διεύθυνσης Εθελοντισμού και Εκπαίδευσης και λαμβάνοντας υπόψη τη δυναμικότητα, ενεργητικότητα και συμμετοχικότητα σε δράσεις της Οργάνωσης σύμφωνα με τα τηρούμενα στοιχεία στο Ε.Μ.Ε.Π.Π..
2. Οι εθελοντικές οργανώσεις δύναται να καταστούν δικαιούχοι, μέσω της Γ.Γ.Π.Π., ευρωπαϊκών προγραμμάτων και χρηματοδοτικών πρωτοκόλλων, στα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις ένταξης, για απόκτηση εξοπλισμού και πραγματοποίηση εκπαίδευσης.
3. Οι εθελοντικές οργανώσεις που ενισχύονται από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας δεν δύναται να λάβουν έτερους πόρους από άλλους Φορείς του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, δύνανται ωστόσο, είδη ρουχισμού και υπόδησης να παραχωρούνται σε αυτούς από ίδιους πόρους των Ο.Τ.Α. Α΄ και Β΄ βαθμού.
4. Στις περιπτώσεις λύσεως ή διαγραφής των εθελοντικών οργανώσεων από το Μ.Ε.Ο.Π.Π., οι ανωτέρω χρηματικά αποτιμητέες ενισχύσεις επιστρέφονται, με ευθύνη των οργάνων διοίκησής των Οργανώσεων, αναλογικά και σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, ως αχρεωστήτως καταβληθείσες.
5. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας ρυθμίζονται τα θέματα που αφορούν στην διαδικασία ενίσχυσης των εθελοντικών οργανώσεων καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
Αρχική Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξειςΆρθρο 68 – Ενίσχυση σε υλικά και μέσα
Άρθρο 68 – Ενίσχυση σε υλικά και μέσα
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Έννοιες – Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Πεδίο Δράσης Εθνικού Μηχανισμού Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Διάρθρωση Εθνικού Μηχανισμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Δράσεις Εθνικού Μηχανισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αρχές λειτουργίας Εθνικού Μηχανισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Διαβάθμιση Κατάστασης Ετοιμότητας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Δυναμικό και Μέσα Εθνικού Μηχανισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Διυπουργική Επιτροπή Εθνικού Σχεδιασμού Πολιτικής Προστασίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Εθνική Πολιτική Μείωσης Κινδύνου Καταστροφών – Εθνικός Σχεδιασμός Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Πλαίσια Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών (Π.Δ.Ε.Α.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας (Σ.Ο.Π.Π.)
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Περιφερειακά Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας (ΠΕ.Σ.Ο.Π.Π.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Αρμοδιότητες Περιφερειακών Συντονιστικών Οργάνων Πολιτικής Προστασίας (ΠΕ.Σ.Ο.Π.Π.)
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Τοπικά Επιχειρησιακά Συντονιστικά Όργανα Πολιτικής Προστασίας (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Αρμοδιότητες Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Σύσταση και Αρμοδιότητες των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Κέντρων Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.ΚΕ.Π.Π.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Οργάνωση και λειτουργία των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Κέντρων Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.ΚΕ.Π.Π.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Υποστηρικτικές Υπηρεσίες Εθνικού Μηχανισμού
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Αυτοτελείς Διευθύνσεις Πολιτικής Προστασίας
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Αυτοτελή Τμήματα Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Εθνική Βάση Δεδομένων Κινδύνων και Απειλών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Γενικά Σχέδια Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών και Διαχείρισης Συνεπειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Σκοπός της Εκτίμησης Επικινδυνότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής ΠροστασίαςΆρθρο 25 – Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Κατάσταση Ειδικής Κινητοποίησης Πολιτικής ΠροστασίαςΆρθρο 26 – Κατάσταση Ειδικής Κινητοποίησης Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Οργανωμένη Προληπτική Απομάκρυνση Πολιτών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Αποστολή της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Αρμοδιότητες Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Γραφείων άμεσα υπαγόμενων στον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Διάρθρωση – Προσωπικό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Αποστολή – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Γενικής Διεύθυνσης Συντονισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Διεύθυνσης Διοίκησης και Υποστήριξης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης και Προγραμμάτων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων (Ε.Σ.Κ.Ε.ΔΙ.Κ.)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Πολιτικής Προστασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Επιχειρησιακό Ταμείο Πρόληψης και Αντιμετώπισης Κινδύνων (Ε.Τ.Π.Α.Κ.)
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Εθνική Σχολή Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων – Αναβάθμιση της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Κέντρο Μελετών Διαχείρισης Κρίσεων (ΚΕ.ΜΕ.ΔΙ.Κ.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Μόνιμο Επιστημονικό Συμβούλιο Πολιτικής Προστασίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Ευρωπαϊκό Κέντρο Δασικών Πυρκαγιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 – Κατάρτιση και έγκριση προϋπολογισμού της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Υ.) Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών ΑναφορώνΆρθρο 46 – Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – Διεύθυνση Οικονομικής ΔιαχείρισηςΆρθρο 47 – Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Διεύθυνση Προμηθειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Αυτοτελές Τμήμα ΥποστήριξηςΆρθρο 49 – Αυτοτελές Τμήμα Υποστήριξης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Προϊστάμενοι Διευθύνσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 – Προϊστάμενοι Τμημάτων και Προϊστάμενοι Γραφείων Τμημάτων ΔιευθύνσεωνΆρθρο 52 – Προϊστάμενοι Τμημάτων και Προϊστάμενοι Γραφείων Τμημάτων Διευθύνσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Δαπάνες απορρήτων αναγκών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Λοιπά Θέματα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Έννοιες – Ορισμοί
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Αποστολή και δράση των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Δράσεις των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Προϋποθέσεις ένταξης στο Μητρώο Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας (Μ.Ε.Ο.Π.Π.)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Προϋποθέσεις απόκτησης ιδιότητας Εθελοντή Πολιτικής Προστασίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 60 – Προϋποθέσεις ανανέωσης ιδιότητας Εθελοντή Πολιτικής Προστασίας
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Εκπαίδευση Εθελοντικών Οργανώσεων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 62 – Κινητοποίηση και Επιχειρησιακή Εμπλοκή Εθελοντών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 63 – Αξιολόγηση των Εθελοντικών Οργανώσεων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Διακριτικός Τίτλος -Στολή – Ατομικό Δελτίο Εθελοντή
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Υποχρεώσεις εργοδοτών των εργαζόμενων Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Ηθικές Αμοιβές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Διαγραφή Εθελοντικών Οργανώσεων από το Μ.Ε.Ο.Π.Π.
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Ενίσχυση σε υλικά και μέσα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Ασφαλιστική κάλυψη και αστική ευθύνη Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας του Μ.Ε.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 70 – Οδήγηση-Χειρισμός Πυροσβεστικών Οχημάτων-Μηχανημάτων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 72 – Μνημόνια Συνεργασίας Γ.Γ.Π.Π. με μη κυβερνητικές οργανώσεις και οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73 – Λύση ΣυνεργασιώνΆρθρο 73 – Λύση Συνεργασιών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Αποστολή Πυροσβεστικού Σώματος
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 75 – Αρμοδιότητες Πυροσβεστικού Σώματος
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 76 – Πυροσβεστικό Σώμα και πυροσβεστικό προσωπικό
- 59 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Οργανικές θέσεις πυροσβεστικού προσωπικού και Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης (Π.Π.Υ.)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Οργανικές θέσεις πολιτικού προσωπικού
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 79 – Διάρθρωση Υπηρεσιών Πυροσβεστικού Σώματος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 80 – Επιτελείο, Κλάδοι και Διευθύνσεις Πυροσβεστικού Σώματος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 81 – Γραφεία Αρχηγού, Υπαρχηγού και Επιτελάρχη
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 82 – Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος – Διοίκηση – Βαθμοί – Καθήκοντα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 83 – Συμβούλια Επιτελικού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Κρίσεων Πυροσβεστικού Σώματος
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 84 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Διευθύνσεων Κλάδου Πυροσβεστικών Επιχειρήσεων
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 85 – Διάρθρωση – Αρμοδιότητες Διευθύνσεων Κλάδου Διοικητικής Υποστήριξης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 86 – Υπηρεσία Εναέριων Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος (Υ.Ε.Μ.Π.Σ.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 87 – Υγειονομική Υπηρεσία Πυροσβεστικού Σώματος (ΥΓ.Υ.Π.Σ.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Υπηρεσία Πλωτών Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 89 – Υπηρεσία Διαχείρισης Πυροσβεστικού ΥλικούΆρθρο 89 – Υπηρεσία Διαχείρισης Πυροσβεστικού Υλικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 90 – Πυροσβεστικό Μουσείο
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 91 – Αρμοδιότητες και λειτουργία Περιφερειακών Πυροσβεστικών Διοικήσεων (ΠΕ.ΠΥ.Δ.)
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 92 – Αρμοδιότητες και λειτουργία Διοικήσεων Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών (ΔΙ.Π.Υ.Ν.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 93 – Ιεραρχία Αξιωματικών, Πυρονόμων και Υπαξιωματικών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 94 – Αρχαιότητα Αξιωματικών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 95 – Αρχαιότητα Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 96 – Βαθμοί – Ιεραρχική κλίμακα – Αντιστοιχία
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 97 – Προέλευση Αξιωματικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 98 – Διάκριση ΑξιωματικώνΆρθρο 98 – Διάκριση Αξιωματικών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 99 – Προέλευση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 100 – Διάκριση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και ΠυροσβεστώνΆρθρο 100 – Διάκριση Πυρονόμων, Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 86 ΣχόλιαΆρθρο 101 – Διάκριση και προέλευση πυροσβεστικού προσωπικού Ειδικών Καθηκόντων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102 – Είδη καταστάσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 103 – Ενέργεια
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 104 – Υπηρεσία γραφείου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 105 – Μακρά αναρρωτική άδειαΆρθρο 105 – Μακρά αναρρωτική άδεια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 106 – ΔιαθεσιμότηταΆρθρο 106 – Διαθεσιμότητα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 107 – ΑργίεςΆρθρο 107 – Αργίες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 108 – Μόνιμη διαθεσιμότηταΆρθρο 108 – Μόνιμη διαθεσιμότητα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 109 – Κατάσταση Εκτός Οργανικών Θέσεων (Ε.Ο.Θ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 110 – ΑποστρατείαΆρθρο 110 – Αποστρατεία
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 111 – Καταληκτικοί βαθμοί εν ενεργεία Αξιωματικών Γενικών και Ειδικών Καθηκόντων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 112 – Αρχές Συστήματος Αξιολόγησης – Διάκριση και έννοια προς προαγωγή προσόντων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 113 – Γενικά τυπικά προσόντα Αξιωματικών
- 126 ΣχόλιαΆρθρο 114 – Γενικά τυπικά προσόντα Πυρονόμων – Υπαξιωματικών και Πυροσβεστών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 115 – Υπολογισμός χρόνου υπηρεσίας
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 116 – Ειδικά τυπικά προς προαγωγή προσόντα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 117 – Ουσιαστικά προς προαγωγή προσόντα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 118 – Κριτήρια αξιολόγησης ουσιαστικών προσόντων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 119 – Βαθμολογία απόδοσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 120 – Έγγραφα αξιολόγησηςΆρθρο 120 – Έγγραφα αξιολόγησης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 121 – Αξιολογητές – Έννοια – Αρμοδιότητα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 122 – Χρόνος Αξιολόγησης – Διαδικασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 123 – Προϋποθέσεις προαγωγής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 124 – Παραλειπόμενοι των κρίσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 125 – Τακτικές και έκτακτες κρίσεις – κρινόμενοι Αξιωματικοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 126 – Διαβαθμίσεις κρίσεων με βάση τα ουσιαστικά προσόντα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 127 – Τρόπος προαγωγής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 128 – Συμβούλια κρίσεωνΆρθρο 128 – Συμβούλια κρίσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 129 – Σύνθεση των Συμβουλίων Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 130 – Αρμοδιότητες των Συμβουλίων Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 131 – Εργασίες των Συμβουλίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 132 – Σύνταξη, κύρωση και εκτέλεση των πινάκων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 133 – Τιμητικές διακρίσεις αποστρατευόμενων ΑξιωματικώνΆρθρο 133 – Τιμητικές διακρίσεις αποστρατευόμενων Αξιωματικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 134 – Διαδικασία προαγωγών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 135 – Προαγωγές Αξιωματικών ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών θέσεων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 136 – Κρίσεις των Αξιωματικών που συμπληρώνουν τριακονταπενταετή πραγματική υπηρεσία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 137 – Κρίσεις και προαγωγές των Αξιωματικών της κατάστασης υπηρεσίας γραφείου
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 138 – Τρόπος επιλογής των Αξιωματικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 139 – Επιλογή Υποστρατήγων και ΑντιστρατήγωνΆρθρο 139 – Επιλογή Υποστρατήγων και Αντιστρατήγων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 140 – Επιλογή του Αντιστράτηγου-Αρχηγού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 141 – Συνέπειες των δυσμενών κρίσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 142 – Προσφυγή του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο ΚρίσεωνΆρθρο 142 – Προσφυγή του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο Κρίσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 143 – Προσφυγή ενδιαφερομένων στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο ΚρίσεωνΆρθρο 143 – Προσφυγή ενδιαφερομένων στο Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο Κρίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 144 – Εργασίες των Συμβουλίων Επανάκρισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 145 – Ενέργειες σε περιπτώσεις ακύρωσης αποφάσεων των Συμβουλίων ΚρίσεωνΆρθρο 145 – Ενέργειες σε περιπτώσεις ακύρωσης αποφάσεων των Συμβουλίων Κρίσεων
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 146 – Αποστρατεία λόγω ορίου ηλικίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 147 – Ηλεκτρονικά ατομικά βιβλιάρια
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 148 – Μεταθέσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 149 – Τοποθετήσεις – μεταθέσεις για κάλυψη κενών οργανικών θέσεων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 150 – Νομός Συμφερόντων – Υπηρεσία Προτίμησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 151 – Κατανομή Υπηρετούσας Δύναμης
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 152 – Μεταθέσεις λόγω συμπλήρωσης ορισμένου χρόνου σε Υπηρεσία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 153 – Μεταθέσεις για λόγους καταφανούς υπαιτιότητας του υπαλλήλου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 154 – Αμοιβαίες μεταθέσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 155 – Μεταθέσεις λόγω προαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 156 – Μεταθέσεις για συνυπηρέτηση
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 157 – Τοποθετήσεις των εξερχόμενων από τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
- 70 ΣχόλιαΆρθρο 158 – Κριτήρια μεταθέσεων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 159 – Διαδικασία μεταθέσεων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 160 – Αποσπάσεις
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 161 – Μετακινήσεις
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 162 – Έκταση εφαρμογής των διατάξεων του Κανονισμού Μεταθέσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 163 – Άρθρο 163 Μεταθέσεις – Αποσπάσεις – Μετακινήσεις Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 164 – Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 165 – Υπηρεσιακά θέματα αθλητών πυροσβεστικών υπαλλήλων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 166 – Καθήκοντα προανάκρισης – Διοικητικό Πρόστιμο
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 167 – Πυροσβεστικές διατάξεις – Πυροπροστασία
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 168 – Έλεγχος κατασβεστικών μέσων και υλικών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 169 – Άδειες – πειθαρχικό δίκαιο πυροσβεστικών υπαλλήλων
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 170 – Υγειονομική περίθαλψη
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 171 – Αποδοχές – Προϋπολογισμός -Οικονομική Διαχείριση – Λέσχες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 172 – Υλικές και ηθικές αμοιβές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 173 – Βράβευση Υπηρεσιών και πυροσβεστικού προσωπικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 174 – Καθιέρωση Ημέρας Αποστράτων, Ημέρα Μνήμης και Ημέρα Πυροσβεστικού Σώματος
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 175 – Συνεργασία Πυροσβεστικού Σώματος και Γενικής Διεύθυνσης Δασών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 176 – Συνήγορος του Πυροσβέστη
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 177 – Τροποποίηση διατάξεων του π.δ. 210/1992 (Α΄ 99)
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 178 – Τροποποίηση και συμπλήρωση διατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 179 – Πρακτική Άσκηση Φοιτητών – Σπουδαστών Ανώτατης Εκπαίδευσης – Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης σε Υπηρεσίες του Π.Σ.Άρθρο 179 – Πρακτική Άσκηση Φοιτητών – Σπουδαστών Ανώτατης Εκπαίδευσης – Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης σε Υπηρεσίες του Π.Σ.
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 180 – Θέματα Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης, Πυροσβεστών εποχικής απασχόλησης και Εθελοντών Πυροσβεστών Διαδικασία ένταξης Εποχικών Πυροσβεστών
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 181
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 182 – Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
30 Δεκεμβρίου 2019, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
13 Ιανουαρίου 2020, 18:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
11 Σχόλια 1963 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6362 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός του Σωφρονιστικού Κώδικα- Tροποποιήσεις στον ν. 2776/1999
- ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
- ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Σχέδιο νόμου για την εναρμόνιση της Οδηγίας 2019/69, δυνάμει της Οδηγίας 2021/555
- Ρυθμίσεις Σωφρονιστικής νομοθεσίας και λοιπές διατάξεις Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
- Δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις
- Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου Περί Διεθνούς Προστασίας
- Εθνικό Σύστημα Πολιτικής Προστασίας
- Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2168/1993 (Α΄ 147) «Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και άλλες διατάξεις»
- Τεχνικές προδιαγραφές για την προμήθεια συστημάτων αναγνώρισης πινακίδων οχημάτων που διέρχονται από τα νομοθετημένα συνοριακά σημεία διέλευσης της χώρας
- «Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια οχημάτων ειδικής χρήσης»
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια επιβατικών αυτοκινήτων διπλού καυσίμου Ελληνικής Αστυνομίας
- Διακήρυξη ανοικτού διεθνούς δημόσιου διαγωνισμού με θέμα «Παροχή Υπηρεσιών στην Υπηρεσία Ασύλου και στην Αρχή Προσφυγών »
- Ελληνική Αστυνομία
- Διερεύνηση Ναυτικών Ατυχημάτων
- Τεχνητό Εμπόδιο
- Επικουρική Ακτοφυλακή
- Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
- Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοία
- Εθελοντές Πυροσβέστες
- Σύσταση Ελληνικής Ακτοφυλακής
- Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη
- Προδιαγραφές χορήγησης και ανάκλησης για το καθεστώς του πρόσφυγα
- Aσυλο και Πρώτη Υποδοχή
- Έλεγχος απόκτησης και κατοχής όπλων
- Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας
4. Στις περιπτώσεις λύσεως ή διαγραφής των εθελοντικών οργανώσεων από το Μ.Ε.Ο.Π.Π.,
και με ευθύνη των οργάνων διοίκησής των Οργανώσεων, επιστρέφονται στην ΓΓΠΠ:
a) τα υλικά, ο εξοπλισμός και τα μέσα που προμηθεύτηκαν μέσω της χρηματικής ενίσχυσης ή
b) τα υλικά, ο εξοπλισμός, τα μέσα και το χρηματικό ποσό που δεν χρησιμοποιήθηκε από την χρηματική ενίσχυση ή
c) όλο η χρηματική ενίσχυση σε περίπτωση που δεν έγινε κάποια προμήθεια υλικών, εξοπλισμός και μέσων
Δεν επιστρέφονται
α) τα ποσά της χρηματοδότησης που απορροφήθηκαν για εκπαίδευση (θεωρητική – πρακτική)
β) τα ΜΑΠ που προμηθεύτηκαν μέσω της χρηματικής ενίσχυσης
Τα παραπάνω αφορούν την χρηματική ενίσχυση που περιγράφεται στις παραγράφους 1 και 2
Να προστεθεί εδάφιο 3 β’ ως εξής :
Βάσει του Άρθρου 7 του Ν.4172 (ΦΕΚ Α’ 167 / 23.7.2013) :
«Οι ΟΤΑ και οι Σύνδεσμοι τους δύνανται να καλύπτουν δαπάνες Εθελοντικών Οργανώσεων
Πολιτικής Προστασίας που έχουν πιστοποιηθεί και ενταχθεί στο Μητρώο Εθελοντικών Οργανώσεων και Ειδικευμένων Εθελοντών
του άρθρου 14 του Ν.3013/2002 κατόπιν εγκρίσεως του οικείου Γενικού Γραμματέα
Αποκεντρωμένης Διοίκησης για την προμήθεια καυσίμων για τα οχήματά τους, ανταλλακτικών
και συναφών υλικών, με την προσκομιδή των σχετικών παραστατικών, σύμφωνα με το
βασιλικό διάταγμα της 17.5./15.6.1959 (Α’ 114)»
Στις περιπτώσεις λύσεως ή διαγραφής των εθελοντικών οργανώσεων από το Μ.Ε.Ο.Π.Π.,
και με ευθύνη των οργάνων διοίκησής των Οργανώσεων, επιστρέφονται στην ΓΓΠΠ:
α) τα υλικά, ο εξοπλισμός και τα μέσα που προμηθεύτηκαν μέσω της χρηματικής ενίσχυσης ή
β) τα υλικά, ο εξοπλισμός, τα μέσα και το χρηματικό ποσό που δεν χρησιμοποιήθηκε από την χρηματική ενίσχυση ή
γ) όλο η χρηματική ενίσχυση σε περίπτωση που δεν έγινε κάποια προμήθεια υλικών, εξοπλισμός και μέσων
Δεν επιστρέφονται
i) τα ποσά της χρηματοδότησης που απορροφήθηκαν για εκπαίδευση (θεωρητική – πρακτική)
ii) τα ΜΑΠ που προμηθεύτηκαν μέσω της χρηματικής ενίσχυσης
Τα παραπάνω αφορούν την χρηματική ενίσχυση που περιγράφεται στις παραγράφους 1 και 2
4. Στις περιπτώσεις λύσεως ή διαγραφής των εθελοντικών οργανώσεων από το Μ.Ε.Ο.Π.Π.,
και με ευθύνη των οργάνων διοίκησής των Οργανώσεων, επιστρέφονται στην ΓΓΠΠ:
a) τα υλικά, ο εξοπλισμός και τα μέσα που προμηθεύτηκαν μέσω της χρηματικής ενίσχυσης ή
b) τα υλικά, ο εξοπλισμός, τα μέσα και το χρηματικό ποσό που δεν χρησιμοποιήθηκε από την χρηματική ενίσχυση ή
c) όλο η χρηματική ενίσχυση σε περίπτωση που δεν έγινε κάποια προμήθεια υλικών, εξοπλισμός και μέσων
Δεν επιστρέφονται
α) τα ποσά της χρηματοδότησης που απορροφήθηκαν για εκπαίδευση (θεωρητική – πρακτική)
β) τα ΜΑΠ που προμηθεύτηκαν μέσω της χρηματικής ενίσχυσης
Τα παραπάνω αφορούν την χρηματική ενίσχυση που περιγράφεται στις παραγράφους 1 και 2
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ ΔΙΑΣΩΣΗΣ
ΑΜ ΓΓΠΠ 8/2015
ΕΔΡΑ: ΘΕΡΙΑΝΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΝΟΜΟΣ: ΑΧΑΙΑΣ
Πολλά χρόνια οι Δήμοι και οι περιφέρειες, είτε με δικούς τους πόρους είτε με ευρωπαϊκά προγράμματα δώσανε χρήματα και εξοπλισμό σε αρκετές εθελοντικές οργανώσεις. ΔΥΣΤΥΧΩΣ έως τώρα οι χορηγήσεις αυτές δεν έχουν γίνει ούτε με αντικειμενικά αλλά ούτε με δίκαια κριτήρια με συνέπεια κάποιοι που έχουν προσφέρει λίγα να πάρουν τα πάντα και κάποιοι που έχουν προσφέρει τα πάντα να πάρουν τίποτα!
Και εδώ δυστυχώς …η δύναμη της ψήφου!!!
Γι’αυτό πρέπει η Γ.Γ.Π.Π να βρεί ένα πλαίσιο ελέγχου για την σωστή και αντικειμενική χορήγηση του εξοπλισμού προς τις Ε.Ο από και αν προέρχεται αυτός.
Επίσης, υπάρχουν στην Ελλάδα σύλλογοι-ενώσεις ραδιοερασιτεχνών που κάνουν απίστευτη δουλειά στο κομμάτι των επικοινωνιών και θα πρέπει να δοθεί από την πολιτεία η πρέπουσα σημασία και βοήθεια σε αυτούς γιατί τους χρειαζόμαστε όλες οι εθελοντικές οργανώσεις.
§4. Ο εξοπλισμός που έχει δοθεί ως υλικό, δεν μπορεί να είναι χρηματικά αποτιμητέος, το μέτρο είναι εξοντωτικό για ανθρώπους που αναλαμβάνουν αμισθί τρομακτικά σοβαρές ευθύνες. Θα πρέπει αφενός να προβλέπονται πρωτόκολλα καταστροφής υλικού, ιδίως αναλωσίμων (μπαταρίες, ΜΑΠ, σωλήνες κτλ.) και σε περίπτωση διάλυσης ή αιτιολογημένης διαγραφής από το ΜΕΟΠΠ να επιστρέφονται τα υλικά που παρελήφθησαν ως υλικά, όχι σε χρηματική μορφή.
Οι παρατηρήσεις αυτές στο Νομοσχέδιο «Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις» συμφωνήθηκαν ομόφωνα μετά από διεξοδική συζήτηση από τις ακόλουθες Εθελοντικές Οργανώσεις, μέλη του Δικτύου Εθελοντικών Ομάδων Υμηττού:
Δασοπροστασία Παπάγου Χολαργού
Εθελοντική Δασοπροστασία Δήμου Καισαριανής
Κέντρο Προστασίας Δασων και Φυσικού Περιβάλλοντος Βύρωνα
Εθελοντική Ομάδα Δασοπροστασίας και Πυρόσβεσης Ηλιούπολης
Εθελοντική Ομάδα Δασοπροστασίας και Πυρασφάλειας Βάρης
4. Στις περιπτώσεις λύσεως ή διαγραφής των εθελοντικών οργανώσεων από το Μ.Ε.Ο.Π.Π.,
και με ευθύνη των οργάνων διοίκησής των Οργανώσεων, επιστρέφονται στην ΓΓΠΠ:
a) τα υλικά, ο εξοπλισμός και τα μέσα που προμηθεύτηκαν μέσω της χρηματικής ενίσχυσης ή
b) τα υλικά, ο εξοπλισμός, τα μέσα και το χρηματικό ποσό που δεν χρησιμοποιήθηκε από την χρηματική ενίσχυση ή
c) όλο η χρηματική ενίσχυση σε περίπτωση που δεν έγινε κάποια προμήθεια υλικών, εξοπλισμός και μέσων
Δεν επιστρέφονται
α) τα ποσά της χρηματοδότησης που απορροφήθηκαν για εκπαίδευση (θεωρητική – πρακτική)
β) τα ΜΑΠ που προμηθεύτηκαν μέσω της χρηματικής ενίσχυσης
Τα παραπάνω αφορούν την χρηματική ενίσχυση που περιγράφεται στις παραγράφους 1 και 2
ΕΝΩΣΗ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΑΡΤΑΣ (SZ6ARTA)
Αριθμός Καταστατικού / Ημερομηνία Επικ/σης Καταστατικού: 170/11-07-2011
Ενταγμένη στο Μητρώο Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας,
με Αριθμό Μητρώου : 11/2011
Για το Άρθρο 68. Οι ραδιοερασιτέχνες προβλέπεται να συνδράμουν στις τηλεπικοινωνίες (δες και άρθρο 57 παρ. 3α του εν λόγω σχεδίου νόμου). Οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι προβλέπεται να/και εγκαθιστούν αναμεταδότες και επαναλήπτες, οι οποίοι προφανώς και θα χρησιμοποιηθούν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης που θα συνδράμουν. {δες άρθρο 17 παρ. 2.4 της Υ.Α. Αριθμ. 38200/1136/11 (ΦΕΚ 1969 Β/2-9-2011) καθώς και αρθ. 18 και αρ. 26 παρ.1, τροποπ. με την Υ.Α. αρ. 10800/310/13 (ΦΕΚ 648 Β/21-3-2013)}.
Οι ποιο κατάλληλες θέσεις εγκατάστασης για τους αναμεταδότες και επαναλήπτες, είναι οι κορυφές των βουνών. Για να αδειοδοτηθούν οι αναμεταδότες και επαναλήπτες των ραδιοερασιτεχνικών συλλόγων, μεταξύ άλλων δικαιολογητικών είναι και η παραχώρηση της θέσης – χώρου της εγκατάστασής τους από τον ιδιοκτήτη της θέσης – χώρου {δες άρθρο 26 παρ. 2.4 της Υ.Α. Αριθμ. 38200/1136/11 (ΦΕΚ 1969 Β/2-9-2011) τροποπ. με την Υ.Α. αρ. 10800/310/13 (ΦΕΚ 648 Β/21-3-2013)}. Προφανώς οι ποιο συνήθεις ιδιοκτήτες των κορυφών των βουνών είναι το δημόσιο ή οι ΟΤΑ (δήμοι). Να προβλέπεται (με το εύλογο μέτρο) υποχρέωση του δημοσίου και των ΟΤΑ να παραχωρούν τον αναγκαίο χώρο στις κορυφές των βουνών που είναι ιδιοκτήτες συνιδιοκτήτες κλπ., προκειμένου να αδειοδοτηθούν και να εγκατασταθούν οι αναμεταδότες και επαναλήπτες (με τις κεραίες τους και τα παρελκόμενα τους), των ραδιοερασιτεχνικών συλλόγων. {δες στην Υ.Α. Αριθμ. 38200/1136/11 (ΦΕΚ 1969 Β/2-9-2011) το άρθρο 26 παρ. 1 (… επ’ ωφελεία του κοινωνικού συνόλου) και παρ. 6 που παραπέμπει στο άρθρο 15 αυτής}. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα είναι εφικτό να αξιοποιηθούν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους οι αναμεταδότες και επαναλήπτες αφού δεν θα είναι στις ποιο κατάλληλες θέσεις ή δεν θα εγκατασταθούν γιατί δεν θα υπάρχει θέση που να προσφέρεται για το σκοπό αυτό (σε σπίτι στον κάμπο δεν έχει νόημα).
Άρθρο 68. Οι ραδιοερασιτέχνες προβλέπεται να συνδράμουν στις τηλεπικοινωνίες (δες και άρθρο 57 παρ. 3α του εν λόγω σχεδίου νόμου). Οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι προβλέπεται να/και εγκαθιστούν αναμεταδότες και επαναλήπτες, οι οποίοι προφανώς και θα χρησιμοποιηθούν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης που θα συνδράμουν. {δες άρθρο 17 παρ. 2.4 της Υ.Α. Αριθμ. 38200/1136/11 (ΦΕΚ 1969 Β/2-9-2011) καθώς και αρθ. 18 και αρ. 26 παρ.1, τροποπ. με την Υ.Α. αρ. 10800/310/13 (ΦΕΚ 648 Β/21-3-2013)}.
Οι ποιο κατάλληλες θέσεις εγκατάστασης για τους αναμεταδότες και επαναλήπτες, είναι οι κορυφές των βουνών. Για να αδειοδοτηθούν οι αναμεταδότες και επαναλήπτες των ραδιοερασιτεχνικών συλλόγων, μεταξύ άλλων δικαιολογητικών είναι και η παραχώρηση της θέσης – χώρου της εγκατάστασής τους από τον ιδιοκτήτη της θέσης – χώρου {δες άρθρο 26 παρ. 2.4 της Υ.Α. Αριθμ. 38200/1136/11 (ΦΕΚ 1969 Β/2-9-2011) τροποπ. με την Υ.Α. αρ. 10800/310/13 (ΦΕΚ 648 Β/21-3-2013)}. Προφανώς οι ποιο συνήθεις ιδιοκτήτες των κορυφών των βουνών είναι το δημόσιο ή οι ΟΤΑ (δήμοι). Να προβλέπεται (με το εύλογο μέτρο) υποχρέωση του δημοσίου και των ΟΤΑ να παραχωρούν τον αναγκαίο χώρο στις κορυφές των βουνών που είναι ιδιοκτήτες συνιδιοκτήτες κλπ., προκειμένου να αδειοδοτηθούν και να εγκατασταθούν οι αναμεταδότες και επαναλήπτες (με τις κεραίες τους και τα παρελκόμενα τους), των ραδιοερασιτεχνικών συλλόγων. {δες στην Υ.Α. Αριθμ. 38200/1136/11 (ΦΕΚ 1969 Β/2-9-2011) το άρθρο 26 παρ. 1 (… επ’ ωφελεία του κοινωνικού συνόλου) και παρ. 6 που παραπέμπει στο άρθρο 15 αυτής}. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα είναι εφικτό να αξιοποιηθούν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους οι αναμεταδότες και επαναλήπτες αφού δεν θα είναι στις ποιο κατάλληλες θέσεις ή δεν θα εγκατασταθούν γιατί δεν θα υπάρχει θέση που να προσφέρεται για το σκοπό αυτό (σε σπίτι στον κάμπο δεν έχει νόημα).
Καθε βοήθεια ευπρόσδεκτη !
Ελπίζω σε δίκαιη και αντικειμενική μεταχείριση για όλες τις Εθελοντικές Οργανώσεις ανά την Επικράτεια …. και φυσικά διαφάνεια.
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙ ΤΙΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ . ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΤΙ «ι εθελοντικές οργανώσεις που ενισχύονται από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας δεν δύναται να λάβουν έτερους πόρους από άλλους Φορείς του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, δύνανται ωστόσο, είδη ρουχισμού και υπόδησης να παραχωρούνται σε αυτούς από ίδιους πόρους των Ο.Τ.Α. Α΄ και Β΄ βαθμού»
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΘΕ ΕΤΟΣ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΔΗΜΩΝ ? ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΡΟΥΧΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΗΣΗ?
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΣΑΦΕΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ
Ελάχιστες φορές μάς έχει δοθεί εξοπλισμός μετρημένα στο ένα χέρι