Οι ένοπλοι ιδιώτες φρουροί του παρόντος νόμου δεν αποτελούν μέλη του πληρώματος του πλοίου. Ο πλοιοκτήτης ή ο διαχειριστής του πλοίου ενημερώνει άμεσα και εγγράφως δια του πλοιάρχου του πλοίου τα μέλη του πληρώματος περί της έκδοσης της άδειας. Ναυτικός, μέλος πληρώματος του πλοίου που μετά την έκδοση της άδειας παροχής υπηρεσιών ενόπλων ιδιωτών φρουρών δεν επιθυμεί να παρέχει εργασία επί του πλοίου, ενημερώνει γραπτώς τον πλοίαρχο δικαιούμενος σε παλιννόστηση με δαπάνες του πλοιοκτήτη ή του διαχειριστή του πλοίου.
Άρθρο 03: Δικαιώματα ναυτικών
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 01: Παροχή υπηρεσιών από ένοπλους ιδιώτες φρουρούς
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 02: Όροι και προϋποθέσεις έκδοσης άδειας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 03: Δικαιώματα ναυτικών
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 04: Χρήση όπλων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 05: Υποχρεώσεις πλοιάρχου ελληνικού πλοίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06: Υποχρεώσεις πλοιάρχου πλοίου ξένης σημαίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 07: Γενική απαγόρευση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08: Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09: Εφαρμογή των διατάξεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
20 Δεκεμβρίου 2011, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
8 Ιανουαρίου 2012, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 95 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6362 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός του Σωφρονιστικού Κώδικα- Tροποποιήσεις στον ν. 2776/1999
- ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
- ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Σχέδιο νόμου για την εναρμόνιση της Οδηγίας 2019/69, δυνάμει της Οδηγίας 2021/555
- Ρυθμίσεις Σωφρονιστικής νομοθεσίας και λοιπές διατάξεις Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
- Δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις
- Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, Αναδιάρθρωση της ΓΓΠΠ, Αναβάθμιση Εθελοντισμού Πολιτικής Προστασίας, Αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου Περί Διεθνούς Προστασίας
- Εθνικό Σύστημα Πολιτικής Προστασίας
- Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2168/1993 (Α΄ 147) «Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και άλλες διατάξεις»
- Τεχνικές προδιαγραφές για την προμήθεια συστημάτων αναγνώρισης πινακίδων οχημάτων που διέρχονται από τα νομοθετημένα συνοριακά σημεία διέλευσης της χώρας
- «Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια οχημάτων ειδικής χρήσης»
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια επιβατικών αυτοκινήτων διπλού καυσίμου Ελληνικής Αστυνομίας
- Διακήρυξη ανοικτού διεθνούς δημόσιου διαγωνισμού με θέμα «Παροχή Υπηρεσιών στην Υπηρεσία Ασύλου και στην Αρχή Προσφυγών »
- Ελληνική Αστυνομία
- Διερεύνηση Ναυτικών Ατυχημάτων
- Τεχνητό Εμπόδιο
- Επικουρική Ακτοφυλακή
- Αναδιοργάνωση Υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
- Ένοπλοι ιδιώτες φρουροί σε εμπορικά πλοία
- Εθελοντές Πυροσβέστες
- Σύσταση Ελληνικής Ακτοφυλακής
- Γραφείο Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη
- Προδιαγραφές χορήγησης και ανάκλησης για το καθεστώς του πρόσφυγα
- Aσυλο και Πρώτη Υποδοχή
- Έλεγχος απόκτησης και κατοχής όπλων
- Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας
Στην εγκύκλιο 1405 του IMO αναγράφεται : «The use of PCASP should not be considered as an alternative to Best Management Practices (BMP) and other protective measures».
Η χρήση των ενόπλων ιδιωτών φρουρών δεν πρέπει να θεωρείται εναλλακτέα εκλογή των Βέλτιστων Πρακτικών Διαχείρισης (BMP) και άλλων μέτρων προστασίας.
Η επιβίβαση των ενόπλων ιδιωτικών φρουρών στο πλοίο θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με τις προϋποθέσεις που θέτει ο Διεθνής Κώδικας Ασφαλείας πλοίων για την αντίστοιχη επιβίβαση υπεράριθμων επιβατών, με έγκριση του κράτους στο οποίο ανήκει η σημαία του πλοίου.
Στις Βέλτιστες Πρακτικές Διαχείρισης (Best Management Practices for protection against Somalia based piracy, version 4 – August 2011, BMP4) αναγράφεται : Οι ένοπλοι φρουροί (armed private maritime security contractors), που μπορούν να επιβαίνουν στα πλοία μετά από έγκριση της χώρας, την σημαία της οποίας φέρουν, αποτελούν ΠΡΟΣΘΕΤΟ μέσον ασφαλείας και ΟΧΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ του BMP4.
Επίσης αναγράφεται : Καμμία διάταξη αυτού του εγχειριδίου δεν αναιρεί την υπερισχύουσα εξουσία του Πλοιάρχου να προστατεύσει το πλήρωμά του, το πλοίο και το φορτίο.
ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΘΟΎΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΝΤΑ ΝΟΜΟ.
Εξυπακούεται πως για λόγους ασφαλείας και λειτουργικότητας, τα μέλη της ομάδας security δεν πρέπει να έχουν καμία σχέση με το υπόλοιπο πλήρωμα.
Προκειμένου οι ναυτικοί-μέλη πληρώματος να αισθάνονται σιγουριά και να μην φοβούνται από ενδεχόμενη χρήση όπλων, προτείνεται η εκπαίδευση και πιστοποίηση των ενόπλων security να αναληφθεί από την ΕΛ.ΑΣ. σύμφωνα με το πρόσφατο προεδρικό διάταγμα των φυλάκων χρηματαποστολών και στόχων.
Να τονιστεί στο σχέδιο νόμου «οτι η οποια εκ των προτέρων στην ατομική σύμβαση εργασίας μεταξύ Πλοιάρχου/εταιρείας/διαχειριστών πλοίου και Ναυτικών, εγγραφή τυπωμένη η χειρόγραφη ειδικού ορου οτι,
«0 Ναυτικός υποχρεούται σε περίπτωση επιβίβασης ενόπλων και ταξειδίων στις ειδικές αυτές περιοχές, οτι συμφωνεί να μην απαιτήσει παλιννόστηση με δαπάνες του πλοίου».
Ειναι ενας εκβιαστικός όρος που τίθεται στις προσωπικές συμβάσεις για να βρούνε δουλειά σε πλοία οι ναυτικοί.