Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: "ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ, ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ"Άρθρο 12 Ορισμός προϊσταμένου σε ιατρικά τμήματα ή μονάδες και σε φαρμακευτικά τμήματα– Αντικατάσταση παρ. 8 άρθρου 7 ν. 2889/2001Σχόλιο του χρήστη Χατζηελευθερίου Χρήστος | 30 Οκτωβρίου 2022, 22:06
Το εδάφιο Β της παραγράφου 8 του άρθρου 12 περί ορισμού προσωρινού προϊσταμένου είναι απολύτως προβληματικό και άδικo.Θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην λειτουργία των πολύπαθών κλινικών ιδίως της επαρχίας οπου είναι πιθανόν να βρεθούν μετέωροι δεκάδες προσωρινοί προϊστάμενοι τμημάτων τα οποία και διευθύνουν εδώ και πολλά έτη σε συνθήκες δύσκολες και μάλιστα υπό την Πανδημία του κορονοιου. Για παράδειγμα στο νοσοκομείο μας το οποίο και αντιμετώπισε σοβαρές ελλείψεις στις ειδικότητες του παθολόγου και του αναισθησιολόγου προκηρύχθηκαν μόλις προσφάτως θέσεις διευθυντών σαν κίνητρο για να προσέλθουν νέοι συνάδελφοι ώστε να μην καθιστούν οι προκηρύξεις αγονες Έτσι λοιπόν κατέλαβαν μετά από προκήρυξη θέσεις διευθυντών στα αντίστοιχα τμήματα συνάδελφοι με μόλις τετραετή εμπειρία οι οποίοι και Θα κληθούν στη συνέχεια να αντικαταστήσουν τους ήδη υπάρχοντες προσωρινούς προϊστάμενους που κατέχουν τις θέσεις εδώ και δεκαετία τουλάχιστον ,Και οι οποίοι κράτησαν τα τμήματα τους ορθια σε συνθήκες υποστελέχωσης, συνεχούς εφημέρευσης ,υποχρηματοδότησης μετά από ένα μνημόνιο και μία καταστροφική πανδημία. . Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν κριθεί τουλάχιστον δύο φορές. Πρώτον για την μονιμοποίηση τους στην πενταετία και δεύτερον στην εξέλιξη τους ως επιμελητές . Στην συνέχεια εγκλωβίστηκαν στις θέσεις τους μετά το νόμο της συλλογικής σύμβασης που τους επέβαλε την υποχρεωτική παραίτηση εφόσον επιθυμούσαν να διεκδικήσουν μία άλλη θέση. Έρχεται λοιπόν η πολιτεία να τους επιβραβεύσει με τον συγκεκριμένο νόμο με μία ουσιαστική καθαίρεση, απαξιώνοντας την οποία προσφορά τους στις δύσκολες συνθήκες που προανέφερα. Θα πρέπει κατά τη γνώμη μου Να υπάρξει μία διαφορετική προσέγγιση στην ανανέωση της θητείας τους η οποία θα πρέπει να είναι και δίκαιη και να αποτρέπει τα διάφορα προβλήματα που θα προκύψουν. Για παράδειγμα όποιος προσωρινός προϊστάμενος έχει κριθεί κατά την υπηρεσία του στο ΕΣΥ τουλάχιστον μία φορά σε ανοιχτή προκήρυξη να μπορεί αυτόματα να ορίζεται ως συντονιστής διευθυντής.