Αρχική «Ολοκληρωμένο Σύστημα Παροχής Ανακουφιστικής Φροντίδας - Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και λοιπές διατάξεις»ΜΕΡΟΣ Γ΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 16 -Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα ΕμβολιασμώνΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Τ. | 12 Δεκεμβρίου 2022, 15:29
1. Η ισχύς του άρθρου 205 του ν. 4820/2021 (Α’ 130), περί της υποχρέωσης επίδειξης πιστοποιητικού ή βεβαίωσης εμβολιασμού ή νόσησης από τους εργαζόμενους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023. Πιστοποιητικά κοινωνικών και ακόμη χειρότερα υγειονομικών φρονημάτων παραπέμπουν σε καθεστώτα ολοκληρωτισμού και όχι σε δημοκρατίες κρατών και δη στη γεννέτειρα της δημοκρατίας, την Ελλάδα. Σε ποια χώρα ολόκληρου του πλανήτη υλοποιείται και εφαρμόζεται ακόμη η υποχρεωτική επίδειξη πιστοποιητικών υγειας για ανθρώπους-πολίτες εργαζόμενους ή άνεργους, που κατα τα αλλα τα της υγείας αποτελούν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και υποτίθεται οτι προστατεύονται από το κράτος, την ΕΕ και διεθνείς οργανισμούς; Ποια η χρησιμότητα της παράτασης για ένα πιστοποιητικό που δεν πιστοποιεί απολύτως τίποτα; Εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι νοσούν και μεταδίδουν, επομένως τι πιστοποιείται με το πιστοποιητικό αυτό; Πώς είναι δυνατόν να έχει επιβληθεί υποχρεωτικός προληπτικός διαγνωστικός έλεγχος αποκλειστικά και μόνο για ανεμβολίαστους εργαζόμενους ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, αφήνοντας στο απυρόβλητο όλους όσους εμβολιάστηκαν τουλάχιστον μια φορά? "Διαιρει και βασίλευε"....Υπάρχουν λοιπόν ή δεν υπάρχουν βαρύτατες ευθύνες για πρόκληση κινδύνου της δημόσιας υγείας τόσους μήνες τώρα που έχουν "απαλλαχτεί" όλοι όσοι εμβολιάστηκαν και κυκλοφορούν ασύδοτα; Γίνεται ή δεν γίνεται διάκριση μεταξύ εργαζομένων πολιτών;