• Άρθρο 46- Διάρθρωση υπηρεσιών Α. Τομέας Θεραπείας, που περιλαμβάνει τις κατωτέρω Διευθύνσεις: α) τη Διεύθυνση Θεραπευτικών Προγραμμάτων Σωματικής Αποτοξίνωσης και Απεξάρτησης, β) τη Διεύθυνση Θεραπευτικών – Φαρμακευτικών Προγραμμάτων, γ) τη Διεύθυνση Προγραμμάτων Άμεσης Πρόσβασης και Μείωσης της Βλάβης, δ) τη Διεύθυνση Θεραπευτικών Προγραμμάτων Σωφρονιστικών Καταστημάτων, ε) τη Διεύθυνση Κοινωνικής Επανένταξης και Υποστηρικτικών Υπηρεσιών, στ) τη Διεύθυνση Πρόληψης και Ενημέρωσης, Η υποβάθμιση της πρόληψης ως διακριτού πυλώνα των εξαρτήσεων είναι εμφανής και από την προβλεπόμενη διάρθρωση των υπηρεσιών, καθώς εντάσσει τη Διεύθυνση Πρόληψης, ενημέρωσης στον Τομέα Α.- Τομέας Θεραπείας. Επιβεβαιώνεται και από αυτό το άρθρο ότι η πρόληψη δεν αποτελεί διακριτό πεδίο και στόχο του εν λόγω νομοσχεδίου, παραπέμπει στη μείωση της βλάβης ως ενδεικνυόμενο στόχο της πρόληψης και οι όποιες προβλέψεις εξαντλούνται στον τομέα της αντιμετώπισης της χρήσης. Επίσης, το γεγονός ότι η Διεύθυνση ονοματίζεται Διεύθυνση Πρόληψης, Ενημέρωσης είναι αντιεπιστημονικό καθώς η ενημέρωση βάσει των επιστημονικά τεκμηριωμένων παρεμβάσεων πρόληψης αποτελεί έναν επιμέρους τομέα δράσης των ολιστικών παρεμβάσεων πρόληψης. Αν η πρόληψη, σύμφωνα με τη φιλοσοφία του εν λόγω νομοσχεδίου, ταυτίζεται με την ενημέρωση τότε πραγματικά δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα, καθώς μιλάμε για ένα νομοσχέδιο που δεν έχει λάβει υπόψη τις προδιαγραφές αποτελεσματικών παρεμβάσεων πρόληψης και την επιστημονική τεκμηρίωση. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να γίνουν οι εξής αλλαγές: • Ο τομέας Α να φέρει τον τίτλο Τομέας Πρόληψης και Θεραπείας με την Διεύθυνση Πρόληψης μεταξύ των υπόλοιπων προβλεπόμενων Διευθύνσεων • Ή η πρόληψη να αποτελέσει έναν επιπλέον διακριτό τομέα με επιμέρους Διευθύνσεις π.χ εκπαίδευσης- έρευνας κ.λ.π. ή έναν αυτοτελή τομέα.