• Σχόλιο του χρήστη 'SIEMENS HEALTHINEERS ΕΛΛΑΣ Α.Ε' | 17 Ιουλίου 2024, 13:50

    Αναφορικά με το άρθρο 66: 1. Εφ’ όσον εξαιρεθούν τα Μηχανήματα από την επιβολή rebate, θα πρέπει ομοίως να εξαιρεθούν και οι διαδικασίες προμήθειας που διεξάγονται με τη μέθοδο της “τιμής ανά εξέταση” (άρθρο 7 του ν. 2655/2001). Διότι στις προμήθειες αυτές περιλαμβάνεται η παραχώρηση Μηχανημάτων, καθώς και η αντικατάστασή τους σε περίπτωση βλάβης ή κυκλοφορίας άλλου Μηχανήματος, νέας τεχνολογίας (!). 2. Επίσης, θα πρέπει να εξαιρεθεί η περίπτωση των διαγωνισμών. Διότι ο μειοδότης συμπιέζει την τιμή που προσφέρει στο ελάχιστο δυνατόν, προκειμένου να κηρυχθεί ανάδοχος. Ώστε να μην είναι λογικό να αφαιρείται από την οριακά απομειωμένη αυτή τιμή και επιπλέον “έκπτωση”, αφού το Δημόσιο έχει ήδη επιτύχει τον στόχο της ελαχιστοποίησής της (μέσω του διαγωνισμού). 3. Θα πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να αναζητηθεί τρόπος εκ των προτέρων εκκαθάρισης της αξίας των τιμολογίων που περιέχουν την έκπτωση του rebate. Διότι, με τον γενικό τρόπο που επί του παρόντος είναι διατυπωμένο το άρθρο 66, δεν παρέχεται στις εταιρείες που προμηθεύουν Ιατροτεχνολογικά Προϊόντα στα δημόσια Νοσοκομεία η δυνατότητα της κατά νόμο έγκαιρης πληρωμής τους, και δημιουργεί πιθανές καθυστερήσεις.