• Σχόλιο του χρήστη 'Αικατερίνη ΒΑΛΣΑΜΑΤΖΗ' | 27 Σεπτεμβρίου 2024, 18:17

    Όσον αφορά το σύστημα του προσωπικού ιατρού θα πρέπει να εξασφαλιστεί κάποιο άτομο ως βοηθός του ιατρού ειδικά εκπαιδευμένο στην διαχείριση ασθενών της ΠΦΥ, πρέπει να στέλνονται SMS στους πολίτες για τους προληπτικούς ελέγχους και πότε πρέπει να γίνονται. Ένα δίκτυο ιατρών άλλων ειδικοτήτων είναι απαραίτητο για να γίνεται συνεργασία με τον προσωπικό ιατρό σε περίπτωση που χρειάζεται παραπομπή. Ως ιατροί και με τα νέα δεδομένα περιορισμών τόσο στην συνταγογράφηση όσο εξετάσεων όσο και φαρμάκων τα οποία απαιτεί ο πολίτης να συνταγογραφηθούν πρέπει να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του ιατρείου. Ενημερώνοντας τους ασθενείς για τους εκάστοτε περιορισμούς ή τήρηση κανόνων ερχόμαστε αντιμέτωπες με ακραίες συμπεριφορές και με κατηγορίες άδικες ότι δεν θελουμε να εξυπηρετήσουμε. Αυτό κάνει την δουλειά μας εξαιρετικά δύσκολη. Επίσης πρέπει να τεθούν κάποια όρια ραντεβού και υπηρεσιών, αρκετές φορές γίνεται κατάχρηση των ραντεβού από τα ίδια άτομα. Ακόμη πρέπει να είναι ξεκάθαρο τι θα γίνεται με τα άτομα που χωρίς ραντεβού η μέρες όπως ΣΚ απαιτούν εξέταση έχοντας δεδομένο ότι ο προσωπικός ιατρός είναι αυτός που λύνει τα πάντα. Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι για απειλητικά για τη ζωή ζητήματα ή επείγοντα περιστατικά εκτός προβλεπόμενου ωραρίου είτε πρέπει να απευθύνονται σε κάποια δημόσια δομή είτε να υπάρχει κάποια άλλη πρόβλεψη για επιπλέον αμοιβή στους ιατρούς εφόσον κάτι δεν θέτει τη ζωή τους σε κίνδυνο. Σε σχέση με το φόρτο εργασίας και για να προσελκύσουμε περισσότερους ιατρούς η αμοιβή των ιατρών από το κράτος πρέπει να αυξηθεί ώστε να παρέχονται όσο το δυνατόν καλύτερες υπηρεσίες. Τέλος το σύστημα συνταγογράφησης με τα εκάστοτε προβλήματα που έχει δεν μας επιτρέπει να εξυπηρετήσουμε με αποτελέσματα να δημιουργείται χάος και σύγχυση. Πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τις ημέρες που δεν λειτουργεί σωστά.