Αρχική Ίδρυση Παρατηρητηρίου Ανοιας-Alzieimer"Άρθρο 65: ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣΣχόλιο του χρήστη Δ.Σ. Σωματείου Εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης | 3 Δεκεμβρίου 2014, 16:04
Υπουργείο Υγείας Αριστοτέλους 17, Αθήνα 104 33 Τηλ: 2132161000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@moh.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το περιεχόμενο της ρύθμισης που, δια του άρθρου 65 "ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ" του παρόντος σχεδίου νόμου, προστίθεται στο τέλος της παρ. 5 του άρθρου 61 του ν. 3459/2006 και με την οποία υποτίθεται πως διευθετείται το ζήτημα που έχει ανακύψει με το προσωπικό των Κέντρων Πρόληψης και την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου, είναι νομοτεχνικά ελλιπές και παντελώς ατελέσφορο για την επίτευξη του σκοπού που διακηρυκτικά εξυπηρετεί. Με την εν λόγω ρύθμιση ουσιαστικά εισάγεται διαφορετική μισθολογική αντιμετώπιση του Προσωπικού των Κέντρων Πρόληψης δίχως να συντρέχει ουδείς δικαιολογητικός για τούτο λόγος - συμπεριλαμβανομένης της διάκρισης ανάμεσα σε προσωπικό με αορίστου και ορισμένου χρόνου συμβάσεις. Δημιουργούνται πλείστα ερμηνευτικά προβλήματα που σχετίζονται με την ορθότητα ένταξης καθεαυτή, την ημερομηνία ένταξης και την αναδρομική εφαρμογή των προβλέψεων του ενιαίου μισθολογίου – εφαρμογή που σε κάθε περίπτωση και συνολικά είναι παράνομη, όπως έχουμε κατ’ επανάληψη εκθέσει. Ουδέν από τα κενά, τις παραλείψεις και τις ασάφειες που υπήρχαν πριν από την εν λόγω ρύθμιση -όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση της επίμαχης διάταξης- δεν καλύπτεται με το περιεχόμενο της τελευταίας, αντίθετα θα ενταθούν έτι περαιτέρω τα προβλήματα των πλέον των 70 και οργανικά διακριτών αστικών εταιρειών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Με δεδομένες τις θέσεις και παρατηρήσεις μας αυτές, εφ' όσον πρόθεση του Υπουργείου είναι δεδηλωμένα πλέον η εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4024/2011, η εισηγούμενη νομοθετική πρόβλεψη αποκτά νόημα μόνο με σαφή διατύπωση της ελάχιστης προαίρεσης για δίκαιη και ισότιμη μεταχείριση των εργαζομένων, συγκεκριμένα με την τροποποίηση της πρόβλεψης ως εξής: «Στο τέλος της παραγράφου 5 του άρθρου 61 του ν. 3459/2006 (Α’ 103), όπως ισχύει, προστίθεται εδάφιο ως εξής: "Οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας υπάγονται στις προβλέψεις του ν. 4024/2011 για τον καθορισμό των αποδοχών τους από τη δημοσίευση του παρόντος σύμφωνα με όσα ορίζει Κοινή Υπουργική Απόφαση των αρμοδίων Υπουργών. Δεν αναζητούνται ως αχρεωστήτως καταβληθέντα τα ποσά που έχουν χορηγηθεί ως μισθολογικές παροχές, επιδόματα, αποζημιώσεις στους εργαζόμενους στα Κέντρα Πρόληψης δυνάμει προβλέψεων ΣΣΕ, αποφάσεων των Δ.Σ των Κέντρων Πρόληψης, ατομικών συμβάσεων εργασίας ως την ψήφιση του παρόντος. Τυχόν καταλογισμοί που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί αίρονται με τη δημοσίευση του παρόντος."» Η ως άνω πρόταση τροποποίησης αποτελεί απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των Μελών του Σωματείου των Εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης το οποίο εκπροσωπούμε – πρόταση που εμπεριέχει τη ρητή επιφύλαξη των νομίμων δικαιωμάτων μας ως προς την ένταξή μας στις διατάξεις του ν. 4024/2011 καθεαυτή. Το Δ.Σ. του Σωματείου των Εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης