Αρχική Ίδρυση Παρατηρητηρίου Ανοιας-Alzieimer"Άρθρο 65: ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣΣχόλιο του χρήστη Κυριακή Τσολαίδου | 4 Δεκεμβρίου 2014, 09:07
Υπουργείο Υγείας Αριστοτέλους 17, Αθήνα 104 33 Τηλ: 2132161000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@moh.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πώς γίνεται μία νομοθετική ρύθμιση να ρυθμίζει οποιοδήποτε ζήτημα υπαγωγής των εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης σε οποιοδήποτε μισθολογικό καθεστώς, όταν στηρίζεται και παραδέχεται πεπραγμένα υπό καθεστώς νομικής ασάφειας, θεσμικών κενών και παραλείψεων, για τα οποία καμία ευθύνη δε φέρουν οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Πρόληψης, αλλά ο ΟΚΑΝΑ και το Υπουργείο Υγείας. η παρούσα ρύθμιση: 1. Διαμορφώνει διαφορετικές ταχύτητες στη μισθολογική υπαγωγή των εργαζομένων.Αυτό ήδη ξεκίνησε με τις αποφάσεις του ΟΚΑΝΑ για υπαγωγή των εργαζομένων στον ν.4024/2011 σε χρονικές στιγμές που αυθαίρετα ορίστηκαν και αυθαίρετα άλλαζαν. Τώρα κορυφώνεται και όσοι εργαζόμενοι δεν έχουν ενταχθεί στο ενιαίο μισθολόγιο εντάσσονται από 01/01/2014, ενώ οι ήδη ενταγμένοι με παράνομες διαπιστωτικές πράξεις παραμένουν ως έχουν. 2.Δε διασφαλίζει την ενιαία υλοποίηση από πλευράς διοικήσεων των Κ.Π. αφού "πατά" σε θεσμικά κενά που πλήττουν το εργασιακό καθεστώς των κέντρων. Η νομοθετική ρύθμιση θα πρέπει να αναδιαμορφωθεί και να επανασυσταθεί η ομάδα εργασίας προκειμένου να καταλήξει σε πορίσματα αναρμονισμένα με το θεσμικό πλαίσιο των Κέντρων Πρόληψης.