Αρχική Ίδρυση Παρατηρητηρίου Ανοιας-Alzieimer"Άρθρο 65: ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣΣχόλιο του χρήστη Αννέτα Τσελέντη | 4 Δεκεμβρίου 2014, 10:09
Υπουργείο Υγείας Αριστοτέλους 17, Αθήνα 104 33 Τηλ: 2132161000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@moh.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Πρόληψης όπως επισημαίνονται και στην αιτιολογική έκθεση της προτεινόμενης νομοθετικής ρύθμισης δεν επιλύονται με αυτήν, αντίθετα επιτείνονται. εξακολουθεί να υφίσταται το νομοθετικό κενό για την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου του Δημοσίου, η οποία είναι αντισυνταγματική καθώς τα Κέντρα Πρόληψης είναι Αστικές Εταιρείες Ιδιωτικού δικαίου μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα, η λειτουργία των οποίων διέπεται από τον Αστικό Κώδικα και μόνο. τα Διοικητικά τους Συμβούλια δεν δικαιούνται ως εκ τούτου να εκδώσουν διαπιστωτικές πράξεις ούτε να προβούν μονομερώς στην αλλαγή του μισθολογίου των εργαζομένων. Με την προτεινόμενη ρύθμιση δημιουργούνται εκ νέου συνθήκες άνισης και άδικης μεταχείρισης των εργαζομένων του ίδιου κλάδου καθώς γίνεται αποδεκτό (εντελώς αντιφατικά με βάση την ίδια αιτιολογική έκθεση της νομοθετικής ρύθμισης), ότι οι εργαζόμενοι εντάσσονται στις διατάξεις του νόμου 4024/2011 με διαφορετική χρονική αφετηρία αναλόγως: αν εντάσσονται μέσω της συγκεκριμένης ρύθμισης από 1/1/2014 ή αν έχουν ήδη ενταχθεί σε προηγούμενη ή επόμενη ημερομηνία από την 1/1/2014. Γίνεται αναφορά μόνο στους εργαζομένους με σύμβαση αορίστου χρόνου ενώ δεν εξασφαλίζονται οι εργαζόμενοι με σύμβαση ορισμένου χρόνου ούτε εντάσσονται στο νόμο 4024/2011. Συνοψίζοντας είναι σαφές ότι η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση δεν επιλύει το νομοθετικό κενό ενώ δεν επιλύει με ενιαίο τρόπο για όλους τους εργαζόμενους τα θέματα που έχουν προκύψει από την ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο του δημοσίου. Προτείνω να αποσυρθεί και να ανοίξει διάλογος προκειμένου να διευθετηθεί το θεσμικό και νομικό πλαίσιο λειτουργίας των Κέντρων Πρόληψης.