• Σχόλιο του χρήστη 'Καλλιώπη' | 4 Απριλίου 2015, 23:41

    Στο κέντρο μου έχουν έρθει φοιτητές και των ΤΕΙ και των Κολεγιών. Ποιος σας είπε ότι δεν βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο γνώσεων? Ο χρόνος, η τριβή με το επάγγελμα αλλά και η συνεχής επιμόρφωση / ενημέρωση θέτουν τις βάσεις για ένα σωστό θεραπευτή και όχι ο φορέας που έδωσε το πτυχίο. Μήπως τελικά όλοι πρέπει να περάσουμε από εξετάσεις??? Δεν μπορούμε να κρίνουμε κάποιον με βάση τον τόπο σπουδών…. άλλα πρέπει να είναι τα κριτήρια αλλά να είναι για ΟΛΟΥΣ τα ίδια…. Και σε σχέση με τα κολέγια μην ξεχνάμε νόμους που ισχύουν… Σύμφωνα με τον Νόμο 3696/2008, περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 1 (όπως ισχύει μετά την τροποποίηση - αντικατάσταση από τις διατάξεις των Νόμων 4093/2012 και 4111/2013), τα πτυχία, οι τίτλοι, οι βεβαιώσεις, τα πιστοποιητικά σπουδών και οποιασδήποτε ονομασίας βεβαίωση που χορηγούν τα κολλέγια δύνανται της αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων ανώτατης εκπαίδευσης του ελληνικού συστήματος τυπικής εκπαίδευσης. Επομένως, κατά το μέρος που το ΠΔ 176/2014 παραγνωρίζει πλήρως την διαδικασία της αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας, την οποία ρητώς προβλέπει η κείμενη νομοθεσία, αφενός έρχεται σε προφανή αντίφαση με τις προεκτεθείσες διατάξεις περί επαγγελματικής ισοδυναμίας και εξαιρεί από την δυνατότητα πρόσβασης στο λογοθεραπευτικό επάγγελμα αποφοίτους κολλεγίων που συνεργάζονται με βρετανικά πανεπιστήμια, χωρίς προφανή δικαιολογητική βάση και κατά παράβαση πλήθους συνταγματικών αρχών και κανόνων, ιδίως, δε, του δικαιώματος στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας. Ενόψει των ανωτέρω κρίνεται σκόπιμο να συμπεριληφθούν μεταξύ των δικαιούχων απόκτησης άδειας ασκήσεως επαγγέλματος λογοθεραπευτή όχι μόνον όσοι έχουν αναγνωρισμένα επαγγελματικά προσόντα, αλλά και όσοι κατέχουν τίτλο σπουδών που έχει αναγνωριστεί ως επαγγελματικά ισοδύναμος. Σημειωτέον, ότι αντίστοιχη πρόβλεψη δεν υπάρχει στο ΠΔ 176/2014.