Αρχική ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝΆρθρο 01 – Χορήγηση Βεβαίωσης Άσκησης ΕπαγγέλματοςΣχόλιο του χρήστη maria a | 6 Απριλίου 2015, 19:06
Υπουργείο Υγείας Αριστοτέλους 17, Αθήνα 104 33 Τηλ: 2132161000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@moh.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. είναι ο αρμόδιος Οργανισμός για την αναγνώριση των τίτλων σπουδών της αλλοδαπής Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής κατεύθυνσης και τη παροχή πληροφοριών σχετικά με σπουδές Aανώτατης Eεκπαίδευσης στην αλλοδαπή και στην ημεδαπή. Ο Οργανισμός ιδρύθηκε με το N.3328/01-04-2005 (Α' 80) -όπως τροποποιήθηκε με το Ν.3369/2005 (ΦΕΚ Α΄ 171/6-7-2005) και το Ν.3467/2006 (ΦΕΚ 128/Α/2006) ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), εδρεύει στην Αθήνα, διατηρεί παράρτημα στη Θεσσαλονίκη και εποπτεύεται από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ο Οργανισμός στις διεθνείς του σχέσεις χρησιμοποιεί την επωνυμία «Hellenic National Academic Recognition and Information Center» (Hellenic N.A.R.I.C.). Η παιδεία αναμφισβήτητα αποτελεί κοινωνικό, πολιτιστικό και επιστημονικό αγαθό και κάθε πολίτης δικαιούται να έχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτή. Η απρόσκοπτη παροχή της στους νέους αλλά και σε κάθε ηλικίας πολίτες συμβάλλει δραστικά στην προώθηση της γνώσης, στη διασφάλιση και ανάδειξη της πολιτισμικής κληρονομιάς αλλά και στην ανάπτυξη της οικονομίας των εθνών. Ιδιαίτερα στη σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης με τις απεριόριστες δυνατότητες των νέων τεχνολογιών και την αυξανόμενη -κυρίως εκτός εθνικών συνόρων- κινητικότητα των πολιτών, η ανώτατη παιδεία, που σχετίζεται άμεσα με το έργο που καλείται να επιτελέσει ο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., δύναται να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στην αμοιβαία κατανόηση των λαών, στην αποδοχή της διαφορετικότητας των ανθρώπων και στη σύγκλιση συστημάτων και πρακτικών με στόχο τη διατήρηση της επιθυμητής ισορροπίας και την προώθηση της επιδιωκόμενης συνεργασίας. Στην πολυπολιτισμική κοινωνία των εθνών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέλος της οποίας είναι και η χώρα μας, η διαφορετικότητα των συστημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης αντανακλά την πολιτισμική, κοινωνική, φιλοσοφική και οικονομική ποικιλομορφία των λαών της. Η διευκόλυνση της κινητικότητας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και η δίκαιη αντιμετώπιση της αναγνώρισης των τίτλων στη χώρα υποδοχής δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πολίτες να ωφεληθούν από την ποικιλομορφία και την επαφή με διαφορετικά πολιτισμικά και κοινωνικά συστήματα και να διευρύνουν τους ορίζοντες της επιστημονικής γνώσης και της επαγγελματικής τους κατάρτισης και αποκατάστασης.