Αρχική ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝΆρθρο 01 – Χορήγηση Βεβαίωσης Άσκησης ΕπαγγέλματοςΣχόλιο του χρήστη ΧΑΡΛΑΜΠΙΤΑ ΑΣΠΑΣΙΑ | 7 Απριλίου 2015, 08:30
Υπουργείο Υγείας Αριστοτέλους 17, Αθήνα 104 33 Τηλ: 2132161000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@moh.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πολύχρονη εμπειρία μου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και η αδυναμία μου ταυτόχρονα να αντιμετωπίσω στη σχολική τάξη όλο το εύρος των μαθησιακών αναγκών των μαθητών μου, με οδήγησε στο χώρο της ειδικής αγωγής και της λογοθεραπείας τον τελευταίο χρόνο σαν φοιτήτρια στο αντίστοιχο μεταπτυχιακό τμήμα του Παιδαγωγικού τμήματος Αθηνών. Γνωρίζοντας πόσο ανώφελο είναι να υπάρχουν αντιπαραθέσεις στις οποίες ξεχνάμε συχνά τον βασικό ενδιαφερόμενο που είναι το παιδί και οι ανάγκες του, τολμώ να πω πως η λογοθεραπεία είναι ένα κομμάτι ενός μεγάλου παζλ που έχει να κάνει με τη σφαιρική παιδαγωγική, διδακτική, ψυχολογική προσέγγιση του κάθε μαθητή μας. Ίσως μάλιστα να είναι και η κατάληξη και η συνειδητή απόφαση ενασχόλησης με αυτή, μετά από έναν κύκλο παιδαγωγικών σπουδών, θεωρητικών και πρακτικών, στο χώρο της γενικής αγωγής.Αυτές οι σπουδές νομίζω ότι είναι τα βασικά εφόδια οποιουδήποτε βρίσκεται γενικότερα στο χώρο της εκπαιδευσης και ασχολείται με το παιδί. Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του τμήματος λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Αθηνών πραγματικά έχουν αυτή τη θεωρητική υπόδομή λόγω των σπουδών τους, η οποία ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το πρόγραμμα σπουδών τους στο μεταπτυχιακό τμήμα που παρακολουθούν και τις ώρες παρακολούθησης και πρακτικής που υποχρεούνται να συμληρώσουν. Σε κάθε περίπτωση μια τέτοια ανταλλαγή απόψεων δεν στοχεύει στη σύγκριση επαγγελματιών στο χώρο της λογοθεραπείας αλλά στην κατάληξη ενός πλαισίου προς όφελος του παιδιού και των αναγκών του.