Αρχική ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝΆρθρο 01 – Χορήγηση Βεβαίωσης Άσκησης ΕπαγγέλματοςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ | 7 Απριλίου 2015, 13:51
Υπουργείο Υγείας Αριστοτέλους 17, Αθήνα 104 33 Τηλ: 2132161000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@moh.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Eίμαι απόφοιτη του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Αθηνών σε συνεργασία με το Queen Margaret University της Σκωτίας. Το πρόγραμμα των σπουδών μου ήταν τετραετές με 800 ώρες κλινικής πρακτικής σε δημόσια νοσοκομεία και ιδιωτικά πλαίσια. Ο τίτλος σπουδών μου είναι Degree of Bachelor of Science with Honours in LOGOPAEDICS με επιπλέον βεβαίωση από το UK NARIC (The National Recognition Information Centre for the United Kingdom).Από το 2009 εργάζομαι ως Λογοθεραπεύτρια με αποδεδειγμένες ασφαλιστικές εισφορές.Έχω παρακολουθήσει στην πορεία των χρόνων που ακολούθησαν την αποφοίτησή μου ποικίλα σεμινάρια τόσο στον ΠΣΛ όσο και σε άλλους αξιόλογους φορείς της Ελλάδας και του εξωτερικού. Σύμφωνα με τον Νόμο 3696/2008, περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 1 (όπως ισχύει μετά την τροποποίηση - αντικατάσταση από τις διατάξεις των Νόμων 4093/2012 και 4111/2013), τα πτυχία, οι τίτλοι, οι βεβαιώσεις, τα πιστοποιητικά σπουδών και οποιασδήποτε ονομασίας βεβαίωση που χορηγούν τα κολλέγια δύνανται της αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων ανώτατης εκπαίδευσης του ελληνικού συστήματος τυπικής εκπαίδευσης. Επομένως, κατά το μέρος που το ΠΔ 176/2014 παραγνωρίζει πλήρως την διαδικασία της αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας, την οποία ρητώς προβλέπει η κείμενη νομοθεσία, αφενός έρχεται σε προφανή αντίφαση με τις προεκτεθείσες διατάξεις περί επαγγελματικής ισοδυναμίας και εξαιρεί από την δυνατότητα πρόσβασης στο λογοθεραπευτικό επάγγελμα αποφοίτους κολλεγίων που συνεργάζονται με βρετανικά πανεπιστήμια, χωρίς προφανή δικαιολογητική βάση και κατά παράβαση πλήθους συνταγματικών αρχών και κανόνων, ιδίως, δε, του δικαιώματος στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας. Η δική μου πρόταση όσον αφορά την αναγνώριση των πτυχίων και εφόσον το ελληνικό κράτος επιτρέπει τη λειτουργία των κολλεγίων και δίνει στους σπουδαστές το δικαίωμα να φοιτούν σε αυτά και στο κολλέγια το δικαίωμα να τους χορηγούν πτυχία, είναι η διενέργεια κάποιας μορφής αξιολόγησης όλων των αποφοίτων κολλεγίων λογοθεραπείας με κριτήρια που θα αποφασίσει το κράτος σε συνεργασία με Λογοπεδικούς κοινής αποδοχής. Εγώ δεν θα είχα αντίρρηση να δώσω κάποιες πχ. γραπτές εξετάσεις.Ο,τιδήποτε αμφισβητείται πρέπει να αξιολογείται πριν απορριφθεί.