Αρχική Πρόσβαση ανασφάλιστων στο δημόσιο σύστημα υγείαςΆρθρο 06:Διαδικασία έκδοσης Βιβλιαρίου Υγείας ΑνασφάλιστουΣχόλιο του χρήστη ΕΛΠΙΔΑ ΛΑΝΤΟΥ | 3 Μαΐου 2015, 21:15
Υπουργείο Υγείας Αριστοτέλους 17, Αθήνα 104 33 Τηλ: 2132161000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@moh.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αδυνατώ να κατανοήσω τον τρόπο συγκρότησης της Επιτροπής για τις ενστάσεις.Εχω την εντύπωση ότι είναι αντιγραφή της Επιτροπής που μέχρι τώρα εξέταζε τις αιτήσεις σε κάθε δήμο.Δεν εξηγείται αλλιώς ότι αναφέρει ότι σε περίπτωση έλλειψης ειδικότητας στο Δήμο αναζητείται από το Δημο συνδρομή της Περιφέρειας κλπ.Αφου την επιτροπή συστήνει οΓ.Γ. της Αποκεντρωμένης ο Δήμος που εμπλέκεται για να υποβάλει αιτήματα για ειδικότητες μελών;΄Απορία δεύτερη Οι επιτροπές συνήθως εξετάζουν ενστάσεις που τους έχουν υπβληθεί συνολικά.Εδώ εάν έχουμε πχ 12 ενστάσεις από πχ.12 δήμους(μία για κάθε δήμο, μιας περιφερειακής ενότητας όπως του Βόρειου Τομέα Αττικήςς που γνωρίζω) με τι σχήμα θα συνεδριάζει αφού αυτομάτως αποκλείονται όλοι εκπρόσωποι;Έίναι αντιπαραγωγικό να γίνονται διαφορετικές επιτροπές για λίγα αιτήματα.Επίσης αναιρείται η έννοια του ελέγχου της νομιμότητας όταν υπάλληλοι τηςίδιας βαθμίδας αλληλοκρίνονται, δηλαδή ο ένας δήμος ακυρώνει αποφάσεις του άλλου.Η επιτροπή θα πρέπει να προέρχεται από άλλη βαθμίδα .Το προτεινόμενο σχήμα δεν νομίζω ότι θα είναι λειτουργικό.Επίσης μην περιμένετε ανταπόκριση σε περίπτωση έλλειψης ειδικότητας από κέντρο υγείας ή ίδρυμα .Το γράφω γιατί το έχω αντιμετωπίσει στην πράξη με άλλη αρμοδιότητα