Αρχική Πρόσβαση ανασφάλιστων στο δημόσιο σύστημα υγείαςΆρθρο 06:Διαδικασία έκδοσης Βιβλιαρίου Υγείας ΑνασφάλιστουΣχόλιο του χρήστη Οικονομίδου Φωτεινη | 11 Μαΐου 2015, 11:05
Υπουργείο Υγείας Αριστοτέλους 17, Αθήνα 104 33 Τηλ: 2132161000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@moh.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Διαδικασία ειναι πολυ πιο συνθετη και χρονοβόρα .Επιφορτίζονται οι υπάλληλοι του ΚΕΠ . Θα μπορουσε το ηλεκτρονικο μητρώο να υπαρχει στους Δημους. Η σωστή συγκέντρωση των δικαιολογητικών απο αρκετους ενδιαφέρομενους οπως ( Ρομα, αναλφαβητους, Αμεα, κλπ) απαιτει αρκετές φορες ιδιαιτερη επεξήγηση απο τους υπαλλήλους των Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δημου ωστε να γινεται σωστα.Αυτο θα ειναι αρκετα δύσκολο να γίνεται απο τους υπαλλήλους των ΚΕΠ λογω φόρτου εργασίας.Η μεταφορα φακέλων απο το ΚΕΠ στις υπηρεσίες των Δημων θα ειναι ενα αλλο προβλημα λογω ελλειψης προσωπικου καθώς επισης θα καθυστερει την διαδικασία. Ποσους φακέλους θα φερνουν καθε φορά; ποτε θα γινεται η μεταφορά; ποιος θα δίνει την προταιρεότητα; Πως θα επιστρεφονται οι φακελοι;Δεν εχουμε υπαλλήλους. Νομίζω πως πρεπει το αντικειμενο να μεινει στους Δήμους . Οιεπιτροπες ενστασης καθε πότε θα συνεδριάζουν; αν υπαρχει πρόβλημα χρονου; προβλημα υγείας; ποιος ο λογος καταργησης της επιτροπης κοινωνικης αρωγής; Συμφωνώ με τις διευρυμένες παροχές , οδοντιατρου κλπ.