Αρχική Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας επιχειρήσεων Υγειονομικού ενδιαφέροντος (επιχειρήσεις τροφίμων & ποτών και επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών υγειονομικού ενδιαφέροντος).Άρθρο 14 – Κατηγορία IV. Επιχειρήσεις Μαζικής Εστίασης & ΑναψυχήςΣχόλιο του χρήστη Κ. ΔΟΥΛΙΓΕΡΗΣ | 12 Απριλίου 2016, 10:43
1) Οι ηχοστάθμες στα κέντρα διασκέδασης είναι της τάξης των 110-115 dB(A). Τα όρια που αναφέρονται πρέπει να αναπροσαρμοστούν. 2) Η έκφραση "...μεγίστη Α−ηχοστάθμη 80 db δεν δημιουργούν προβλήματα στα σημεία προστασίας" δεν έχει κανένα νόημα χωρίς αναφορά σε συγκεκριμένα όρια θορύβου στο δέκτη, όπως π.χ. 30 dB(A) 3) Πρέπει να αναπροσαρμοστεί ο τρόπος ελέγχου και μετρήσεων θορύβου, ώστε να ανταποκρίνεται στην πραγματική ενόχληση. Η μέτρηση μόνο μιας ηχοστάθμης σε dB(A) δεν αρκεί. 4) Να καθιερωθεί η μέτρηση του Lr (rating level κατά ISO 1996, ηχοστάθμη κατάταξης), ώστε να λαμβάνονται υπόψη ηχητικά χαρακτηριστικά, όπως τονικό, κρουστικό περιεχόμενο, σε συνδυασμό με αυτά που αναφέρει το DIN 45680 για μετρήσεις χαμηλών συχνοτήτων. Με αυτόν τον τρόπο οι ηχομετρήσεις θα ανταποκρίνονται στο αίσθημα ενόχλησης, που δημιουργούν τα διάφορα καταστήματα. 5) Οι έλεγχοι από κρατικές υπηρεσίες ΠΡΕΠΕΙ να γίνονται σε ώρες που αναμένεται πως το κατάστημα θα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία, όπως Σάββατο βράδυ. Οι τυχαίες αυτοψίες σε ώρες εργασίας δημοσίων υπαλλήλων (8-14 ώρα) δεν έχουν κανένα νόημα, αντίθετα είναι παραπλανητικές.