Αρχική Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2014/40/ΕΕ περί προσέγγισης νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών για προϊόντα καπνού και συναφή προϊόνταΆρθρο 24 – Πώληση, διαφήμιση και χρήση προϊόντων καπνού, νέων προϊόντων καπνού, ηλεκτρονικού τσιγάρου και περιεκτών επαναπλήρωσης, καθώς και φυτικών προϊόντων για κάπνισμαΣχόλιο του χρήστη Marina Chandrinou | 10 Μαΐου 2016, 20:56
Να απαγορεύεται η διαφήμιση στα τσιγάρα το καταλαβαίνω. Πώς ταυτίζετε όμως το ηλεκτρονικό και τα παρόμοια προϊόντα με τα συμβατικά τσιγάρα; Δεν θα πρέπει ο κόσμος να ενημερωθεί υπεύθυνα για το πώς αυτά τα νέα προϊόντα μπορούν να τον βοηθήσουν; Αν θέλει κάποιος να ενημερωθεί θα του το απαγορέψετε; Δεν θέλουμε στην τελική να μειώσουμε τους καπνιστές και την επιβάρυνση που φέρνουν στην υγεία; Αν δεν ενημερώνεται ο κόσμος για τα λιγότερο επιβλαβή από τα τσιγάρα προϊόντα, πώς αλλιώς περιμένετε να τα υιοθετήσει και να μειωθεί η βλάβη που προκαλεί το κάπνισμα;