Αρχική Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2014/40/ΕΕ περί προσέγγισης νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών για προϊόντα καπνού και συναφή προϊόνταΆρθρο 24 – Πώληση, διαφήμιση και χρήση προϊόντων καπνού, νέων προϊόντων καπνού, ηλεκτρονικού τσιγάρου και περιεκτών επαναπλήρωσης, καθώς και φυτικών προϊόντων για κάπνισμαΣχόλιο του χρήστη Μαρία Κωνσταντάκη | 11 Μαΐου 2016, 13:43
Κατά τη γνώμη μου, δεν νοείται σε μία χώρα που παρουσιάζει τα υψηλότερα ποσοστά καπνιστών και που δεν έχει εφαρμόσει τη νομοθετημένη αντικαπνιστική πολιτική από το 2009, να δυσχεραίνεται η πρόσβαση των καπνιστών σε λιγότερο βλαβερές επιλογές. Και όχι μόνο η πρόσβαση, αλά και η ενημέρωση, που είναι δικαίωμα του καταναλωτή. Για όσους από εμάς εμπορευόμαστε ηλεκτρονικά τσιγάρα αλλά και νέα προϊόντα καπνού το διακύβευμα είναι σημαντικό. Αν ο καπνιστής δεν ενημερωθεί γι αυτά τα προϊόντα και δεν έχει κίνητρο να τα χρησιμοποιήσει σε δημόσιους χώρους, δεν θα κόψει το κάπνισμα για να στραφεί σε αυτά. Και δεν θα έρθει να αγοράσει το προϊόν από τα καταστήματα μας. Με αυτή τη διάταξη, ο ρεαλισμός γίνεται καπνός ακόμα μια φορά, για αυτό είναι απαραίτητο να επιτραπεί η διαφήμιση, έστω και περιορισμένα, και φυσικά η χρήση αυτών των προϊόντων σε δημόσιους χώρους. Εξάλλου δεν υπάρχει παθητικό άτμισμα.