Αρχική Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2014/40/ΕΕ περί προσέγγισης νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών για προϊόντα καπνού και συναφή προϊόνταΆρθρο 24 – Πώληση, διαφήμιση και χρήση προϊόντων καπνού, νέων προϊόντων καπνού, ηλεκτρονικού τσιγάρου και περιεκτών επαναπλήρωσης, καθώς και φυτικών προϊόντων για κάπνισμαΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ | 12 Μαΐου 2016, 09:05
Για την πώληση και διαφήμιση προϊόντων καπνού πρεπει να περιοριστουν τα σημεια πωλησεις μονο σε εξουσιοδοτιμενα καταστηματα αποκλειστικα πωλησεις καπνου(καπνοπωλεια), περιπτερα και duty free, να αποκλειστουν σημεια πωλησεις τυπου ψιλικα τυπου μπακαλικου, super market γειτωνιας, καφετεριες (και τυπου take away) που συχναζουν μαθητες και γενικα ατομα ανηλικα.