Αρχική Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2014/40/ΕΕ περί προσέγγισης νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών για προϊόντα καπνού και συναφή προϊόνταΆρθρο 24 – Πώληση, διαφήμιση και χρήση προϊόντων καπνού, νέων προϊόντων καπνού, ηλεκτρονικού τσιγάρου και περιεκτών επαναπλήρωσης, καθώς και φυτικών προϊόντων για κάπνισμαΣχόλιο του χρήστη Μαρία Καπαρέλη | 12 Μαΐου 2016, 10:25
Επειδή εγώ κάθισα και διάβασα την κοινοτική οδηγία (είναι η 2014/40/ΕΕ για όσους ενδιαφέρονται), αυτό που κατάλαβα είναι ότι σε όλη την ΕΕ γίνεται προσπάθεια να περιοριστεί το συμβατικό κάπνισμα για να σταματήσει πια ο κόσμος να πεθαίνει και λανσάρονται προϊόντα μειωμένου κινδύνου για να βοηθήσουν τους καπνιστές που δεν μπορούν να το κόψουν μαχαίρι, να έχουν πιο ασφαλείς εναλλακτικές ή τουλάχιστον λιγότερο βλαβερές. Όμως το σχέδιο νόμου, αντί να διευκολύνει την κυκλοφορία τους προς όφελος των καπνιστών, της οικονομίας (με τα επιπλέον φορολογικά έσοδα και λιγότερη επιβάρυνση για το ΕΣΥ), των καπνοκαλλιεργητών που θα έχουν που να δώσουν τα καπνά τους, θέτει ένα σωρό περιορισμούς στη διάθεση και τη διαφήμιση, με ειδικές άδειες αντί για απλή κοινοποίηση όπως θα γίνεται σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη, με Επιτροπές (που σημειωτέον απαιτούνται έξτρα κονδύλια για να πληρώνονται οι Επιτροπές), τεχνικούς φακέλους, και τεράστια γραφειοκρατία. Ας μην αναπαράξουμε τις παθογένειες του συστήματος. Ξαναδείτε το άρθρο με νέα ματιά, απλοποιώντας τη διαδικασία, για να έρθουν γρήγορα αυτά τα προϊόντα στην αγορά και τους καπνιστές. Ελπίζω η συμβολή μου να ήταν εποικοδομητική. Ευχαριστώ.