Αρχική Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2014/40/ΕΕ περί προσέγγισης νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών για προϊόντα καπνού και συναφή προϊόνταΆρθρο 24 – Πώληση, διαφήμιση και χρήση προϊόντων καπνού, νέων προϊόντων καπνού, ηλεκτρονικού τσιγάρου και περιεκτών επαναπλήρωσης, καθώς και φυτικών προϊόντων για κάπνισμαΣχόλιο του χρήστη Θοδωρής Φραγκόπουλος | 12 Μαΐου 2016, 11:31
Πρόσφατη έκθεση του (Royal College of Physicians του Ηνωμένου Βασιλείου προτείνει οι γιατροί να συνιστούν τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και νέα προϊόντα καπνού στους ασθενείς τους που πρέπει να διακόψουν το κάπνισμα για λόγους υγείας, υπογραμμίζοντας ότι είναι κατά 95% λιγότερο επιβλαβή από τα συμβατικά τσιγάρα. Ερωτώ, λοιπόν, κύριοι Υπουργοί, για ποιο λόγο δεν επιτρέπεται η διαφήμιση των εν λόγω προϊόντων στους καταναλωτές, όταν γνωρίζοντας μπορούν να επωφεληθούν; Φυσικά δεν αναφέρομαι σε τεράστιες διαφημιστικές καμπάνιες, οι οποίες θα μπορούσαν να εκθέσουν τα προϊόντα αυτά στο ευρύ κοινό, αλλά στοχευμένη ενημέρωση ενήλικων καπνιστών. Ξανασκεφτείτε το, κύριοι Υπουργοί, και νομοθετείστε αναλόγως, γιατί εδώ μιλάμε για ανθρώπινες ζωές.