Αρχική Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2014/40/ΕΕ περί προσέγγισης νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών για προϊόντα καπνού και συναφή προϊόνταΆρθρο 24 – Πώληση, διαφήμιση και χρήση προϊόντων καπνού, νέων προϊόντων καπνού, ηλεκτρονικού τσιγάρου και περιεκτών επαναπλήρωσης, καθώς και φυτικών προϊόντων για κάπνισμαΣχόλιο του χρήστη ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ | 12 Μαΐου 2016, 11:48
Αντιλαμβάνομαι το κράτημα που μπορεί να νιώσει ο οποιοσδήποτε για τη διαφήμιση προϊόντων καπνού. Τα νέα, όμως, εξελιγμένα προϊόντα καπνού και το ηλεκτρονικό τσιγάρο αποτελούν αποδεδειγμένα πολύ λιγότερο επιβλαβή προϊόντα από το βιομηχανικό τσιγάρο, τον χύμα καπνό και τα πούρα. Οι γιατροί υποστηρίζουν ότι οι επιδράσεις τους στην υγεία είναι ασύγκριτα πιο λίγες από τις γνωστές επιπτώσεις του καπνίσματος. Θα πρέπει να το γνωρίζει αυτό το υπουργείο Υγείας και να ενημερώσει ανάλογα και τα συναρμόδια υπουργεία και να ληφθεί μέριμνα στο πλαίσιο του συγκεκριμένου σχεδίου νόμου, ώστε να βρεθεί φόρμουλα και να προωθείται η διαφήμιση των συγκεκριμένων προϊόντων προς ενημέρωση των καπνιστών για τις διαθέσιμες επιλογές τους. Η ενημέρωση είναι δικαίωμα και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να το στερείτε από κανέναν.